Broad Modified & Smart Bidding
Στο σημερινό bonus podcast της Τετάρτης συζητάμε το ερώτημα που μας έγραψε ο Άκης στο facebook σχετικά με την χρήση broad modified keywords σε Smart Bidding καμπάνιες στα Google Ads.
Καλημέρα παιδιά..Συμφωνείτε με την λογική μόνο Broad Match Modifier Keywords σε Smart Bidding καμπάνιες? Με την λογική ότι το Automated Bidding γίνεται σε Search Term Level, οπότε αν εγώ δημιουργήσω Exact Keywords το περιορίζω πάρα πολύ..
Διαπιστώνω πως αν δεν έχεις Bidding Strategy - Manual Cpc που εκεί το Bidding γίνεται σε Keyword Level δεν υπάρχει λόγος να έχεις Keywords Exact - Phrase και είσαι οκ με Broad Match Modifier.Θα ήθελα την άποψη σας..Ευχαριστώ.
Footer Επεισοδίου
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.
Spotify: Πάτα το καμπανάκι για να σου σκάνε ενημερώσεις για νέα επεισόδια & άφησε μας Review για το podcast!
⚡ Γίνε Patreon του Jam: https://b.link/djpatr
Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.
Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T
Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam.gr
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz
Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/digitaljam/episodes/Broad-Modified--Smart-Bidding-e1dj26a