All Things FB&Insta 2020: Μια ανασκόπηση
Το υποσχεθήκαμε και έφτασε. Στο Digital Jam Podcast #34 συζητάμε για το conference & workshop του All Things Facebook & Instagram 2020!
Cool Insights από ότι παίζει σε Facebook Ads, Social Media, Influencer marketing, content & strategy.
Το συνέδριο πραγματοποιήθηκε στις 27/2 ενώ το workshop στις 28/2. Το All Things Facebook & Instagram, είναι το δημοφιλέστερο συνέδριο στην ΝΑ Ευρώπη για τα Social Media. Έχει σκοπό να προσφέρει πρακτικές συμβουλές, να ενημερώσει τους 500+ συμμετέχοντες και να καταγράψει κάθε σημαντική τάση και εξέλιξη γύρω από το Marketing στο Facebook, το Instagram, το Messenger και το Whatsapp.
Highlights Συνεδρίου
Jordache Johnson, (CEO & Founder, Bots and Profits) με την ομιλία“Conversations are the Key to Profit: How Messenger Bots will grow Your Business”. Πολύ ενδιαφέρον case και παρουσίαση από τον Johnson για τα Messenger Bots. link παρουσίασης εδώ
Τάσος Βελιάδης, Chief Strategy Officer, Socialab με την ομιλία“One-night stand? Or long-term relationship?” - link παρουσίασης εδώ
“Νίκος Ξυδάς, Founder, Humble Digital Agency με την ομιλία "Insights from 11.435 social campaigns” . Scroll Stopper content & cases . Visual προσεγγίσεις και τρόπος σε διαφορετικά placements. Real time marketing και γενικά πολύ ωραία παρουσίαση και cases. link παρουσίασης εδώ
William Bonaddio Social Media Editor-in-Chief, McDonald’s UK με την ομιλία “Can I have your attention, please?”.Πόσο σημαντικό είναι να τραβήξουμε την προσοχή του χρήστη; Πως ένα Ad ή ένα post μπορεί να ξεχωρίσει στο newsfeed του χρήστη. Επίσης υπήρχε μια μικρή συζήτηση του William Bonaddio με την Τάνια Γιακουμάκη, Γενική Διευθύντρια, Curious Ahead. link παρουσίασης εδώ
Πάνος Μπάσιος, Managing Director, iProspect με την ομιλία “Boosting the brand – The La Roche-Posay Greece success story”. Πολύ ενδιαφέρον & creative case που έτρεξε η iProspect για την La Roche-Posay με Facebook Ads. Focus στη διαφορετική visual προσέγγιση, χρησιμοποίησε άλλο τρόπο να προσεγγίζει πατεράδες και άλλο μαμάδες. link παρουσίασης εδώ
Γιώργος Γκριτζάλας, Γενικός Διευθυντής, Adjust με την ομιλία“Data-driven What?”. Μια ξεχωριστή προσέγγιση που η αλήθεια ότι ξεχωρίσαμε (το λέμε και στο podcast γιατί). Από Data-Driven σε Data-Informed. link παρουσίασης εδώ
Agnieszka Jaworska, Product Marketing Manager, CEE, Facebook με την ομιλία“What’s new in Facebook – product updates” . Ξέρω ότι ακούγεται πολύ υποσχόμενο αλλά σε γενικές γραμμές τα νέα του facebook δεν ήταν τόσο νέα. Τα περισσότερα τα είχαμε δει ή διαβάσει ήδη. Focus γενικά σε instagram shopping, vertical videos & stories.
Κώστας Καμπάκης, Managing Director, ForestView με την ομιλία Το κοινό ΕΙΝΑΙ τα Media”. Αρκετά ωραίο case από την social καμπάνια #thelonaginopodi που έτρεξε η Ider όπου πρακτικά ενεργοποίησε το ίδιο το κοινό. link παρουσίασης εδώ
Alex Khan, CEO, Attractive Media με την ομιλία “Influencer Marketing Strategy: How to Unlock their Full Potential & Maximize Your ROI”. Αρκετά Useful tips για instagram και διαμόρφωση instagram profile. Πως επιλέγουμε έναν κατάλληλο influencer και πως μπορούμε να xρησιμοποιήσουμε το influencer marketing γενικά στη στρατηγική μας. link παρουσίασης εδώ
Ian Forrester, SVP Research & Analytics, Whalar με την ομιλία “The Science of Influence”. Και όμως τα influencer ads ενεργοποιούν περισσότερο το μέρος του εγκεφάλου που σχετίζεται με τα συναισθήματα. +277% emotional intensity & +87% memory encoding σε σύγκριση με τα TV Ads! Απίστευτο; Αλλά και όχι μόνο αυτό. link παρουσίασης εδώ
Dennis Yu, CEO, BlitzMetrics με την ομιλία“Everything you wanted to know about 15 second stories for Facebook success – step-by-step”. Ο Yu είναι σίγουρα ένας χαρισματικός τύπος, δυστυχώς η ομιλία του ήταν μέσω skype (αυτό είχε αποτέλεσμα μερικά θεματάκια με τον ήχο). Επειδή ο Yu είναι γενικά περσόνα στο χώρο του θα βρειτε πολλά βίντεο του στο youtube όπω
Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/digitaljam/episodes/All-Things-FBInsta-2020-e1dj29t