Customer Lifetime Value
Στο Digital Jam Podcast #66 συζητάμε για την σημασία του Customer Lifetime Value (CLV) στο Digital Marketing. Πόσο διαφορετικό είναι να μπορούμε να επενδύσουμε με βάση το Value που θα μας φέρει ένας πελάτης έμεσσα και όχι άμεσα;
Πόσο διαφορετικό είναι το performance marketing αν στοχεύσουμε στο Lifetime Value και όχι στο "last click" value;
Τι είναι το Customer Lifetime value;
To Customer Lifetime Value (CLV) ή αξία χρόνου ζωής πελάτη, είναι μια μέτρηση που μας δείχνει πόσο πολύτιμος είναι ένας πελάτης για μια επιχείρηση σε βάθος χρόνου και όχι μόνο βάση της πρώτης αγοράς. Κρίσιμο metric για να αναλογιστούμε ξανά το CPA ενός πελάτη.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Footer Επεισοδίου
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.
Spotify: Πάτα το καμπανάκι για να σου σκάνε ενημερώσεις για νέα επεισόδια & άφησε μας Review για το podcast!
⚡ Γίνε Patreon του Jam: https://b.link/djpatr
Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.
Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T
Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam.gr
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz
Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/digitaljam/episodes/Customer-Lifetime-Value-e1dj28v