Το Επόμενο Πρόβλημα των eshop’s
Στο Digital Jam 65 συζητάμε για το επόμενο πρόβλημα των eshops, το οποίο ίσως θα μπορούσαμε να πούμε ότι υπήρχε πάντα, αλλά τώρα πλέον και εν μέσω Covid-19 φανερώθηκε ακόμα περισσότερο. Κάνουμε για λίγο στην άκρη το digital marketing, τα Sales Channels και το User-Experience στο site, για να μιλήσουμε για Logistics & Operations.
Μετά το checkout
Συζητάμε για τα προβλήματα που παρουσιάζονται μετά την αγορά του προϊόντος, από την αποθήκη μέχρι την διανομή του προϊόντος. Η διαδικασία που ξεκινά μετά την αγορά στο e-commerce, είναι σήμερα ένα ιδιαίτερα κρίσιμο σημείο. Logistics, αποθήκες, ενημέρωση πελάτη και μεταφορά είναι σήμερα από τους παράγοντες που η αγορά δείχνει να έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ.
Πως επηρεάζει το Marketing
Τα πλεονεκτήματα όλων των After-Sales διαδικασιών σήμερα αποτελούν CTAs και λόγοι για κάποιον πελάτη να προτιμήσει ένα κατάστημα για την αγορά του. Εξετάζουμε την περίπτωση του Skroutz Marketplace, που πρακτικά ο πελάτης αγοράζει πρώτα την εμπειρία και μετά το προϊόν.
(adsbygoogle = window.adsbygoogle || []).push({});
Διαβάστε περισσότερα για το Skroutz Plus και το έξυπνο καλάθι εδώ
Footer Επεισοδίου
Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα.
Spotify: Πάτα το καμπανάκι για να σου σκάνε ενημερώσεις για νέα επεισόδια & άφησε μας Review για το podcast!
⚡ Γίνε Patreon του Jam: https://b.link/djpatr
Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια.
Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0
Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0
PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu
Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T
Follow us:
Facebook: @DigitalJam.gr
Linkedin: https://b.link/yuuhq
Instagram: @digitaljam.gr
Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha
Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz
Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/digitaljam/episodes/eshops-e1dj282