podlist.gr

Digital Jam
Digital Jam

Πως βλέπουμε την εποχικότητα ενός keyword σε 2 λεπτά

Στο σημερινό bonus της Τετάρτης σας λέμε πως βλέπουμε την εποχικότητα ενός search term με βάση το free tool που μας δίνουν τα Google Ads, το Keyword Planner. Από την επιλογή Get search volume and forecasts, δηλώνουμε στη φόρμα τα Keywords που μας ενδιαφέρουν και πατάμε το Get Started, υπάρχει και η επιλογή για να ανεβάσουμε ένα έτοιμο αρχείο csv. Έπειτα σε πρώτη φάση βλέπουμε την πρόβλεψη για το επόμενο μήνα. Προσοχή πάνω στη μπάρα να έχουμε επιλέξει το σωστό location & language που μας ενδιαφέρει. έπειτα πηγαίνουμε στη καρτέλα Historical Metrics Εδώ πλέον βλέπουμε τα Search Volume Trends ανά μήνα. Με μπλε τα Total και με κόκκινο τα Mobile. πάνω δεξιά μπορούμε να επιλέξουμε την ημερομηνία. Στο πίνακα κάτω από τα charts θα δούμε τα avg. montly searches, το competition καθώς και μια τα αντίστοιχα bid (low & high range). Από την καρτέλα Negative Keywords μπορούμε να προσθέσουμε μερικά negative keywords για να δώσουμε στα data μας περισσότερη συνάφεια. Footer Επεισοδίου Στο Digital Jam Podcast συζητάμε μικρά & μεγάλα θέματα σχετικά με το digital marketing, το PPC και τα social media κάθε βδομάδα. Spotify: Πάτα το καμπανάκι για να σου σκάνε ενημερώσεις για νέα επεισόδια & άφησε μας Review για το podcast! ⚡ Γίνε Patreon του Jam: https://b.link/djpatr Κάντε subscribe στο podcast για να λαμβάνετε τα νέα επεισόδια. Spotify: https://spoti.fi/2DKFSQ0 Apple Podcasts: https://apple.co/3gGp2k0 PocketCasts: https://pca.st/xv04eeeu Google Podcasts: https://bit.ly/31CEg2T Follow us: Facebook: @DigitalJam.gr Linkedin: https://b.link/yuuhq Instagram: @digitaljam.gr Dimitris Zacharakis: https://b.link/dzacha Dimitris Kalaitzis: https://b.link/dkalaitz

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/digitaljam/episodes/keyword--2-e1dj26i

Περισσότερα επεισόδια