Με τον Νίκο Βαρβαδούκα, VP του Public Group
«Νομίζω δεν υπάρχει επιχειρηματίας που το έχει καταφέρει και δεν είχε όραμα. Και όραμα όχι in theory, πραγματικά πολύ ξεκάθαρο όραμα στο μυαλό του. Γιατί στο τέλος της ημέρας αυτός είναι το driving force. Δηλαδή αυτός ξυπνάει το πρωί και sets the tone, sets the pace, άσχετα αν έχει όσα skills χρειάζεται για να το κάνει. Στο τέλος της ημέρας ο επιχειρηματίας για μένα σαν οντότητα δεν είναι ο άνθρωπος που πρέπει να τα κάνει. Είναι ο άνθρωπος που πρέπει να πιστεύει και πρέπει να διαλέγει και ανθρώπους.»
Το S04E04 του Finding True North φιλοξενεί το Νίκο Βαρβαδούκα, Vice President Brand, Omnichannel & Supply Chain του Public Group, για τις προκλήσεις και τις στρατηγικές που καθορίζουν τη σύγχρονη επιχειρηματικότητα. Ο Νίκος αποτελεί πρότυπο καινοτομίας και πολυετούς εμπειρίας στον χώρο του λιανικού εμπορίου και του digital transformation. Μέσα από μια πορεία που ξεκινά από βασικές θέσεις στο marketing και εξελίσσεται μέσα από σημαντικές εμπειρίες στο e-commerce, τις εξαγορές και τα startups, έχει διαμορφώσει ένα μοναδικό επαγγελματικό προφίλ που γεφυρώνει το παραδοσιακό με το ψηφιακό. Η ικανότητά του να διαχειρίζεται στρατηγικά τόσο το branding όσο και την εφοδιαστική αλυσίδα, σε συνδυασμό με την ευελιξία και την προσαρμοστικότητά του, του επιτρέπει να ανταποκρίνεται επιτυχώς στις συνεχείς προκλήσεις της αγοράς, ενισχύοντας την αξία του Public Group και θέτοντας πρότυπα για ολόκληρο τον επιχειρηματικό χώρο.
Ο Νίκος μας οδηγεί σε μια βαθιά εξερεύνηση του σύγχρονου επιχειρηματικού περιβάλλοντος. Ετοιμαστείτε να αντλήσετε πολύτιμες ιδέες και πρακτικές λύσεις που θα ενισχύσουν την καθημερινότητά σας και θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τις προκλήσεις της επιχειρηματικότητας με αυτοπεποίθηση και καινοτομία.
Ακούστε το επεισόδιο για να ανακαλύψετε:
- Την αξία της ανθεκτικότητας και της αυθεντικότητας ως βασικούς παράγοντες επιτυχίας στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο.
- Πώς η συνεχής προσαρμογή στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και η μάθηση από τις αποτυχίες οδηγούν σε καινοτόμες στρατηγικές.
- Τον κρίσιμο ρόλο της εταιρικής κουλτούρας και του intrapreneurship στην ενίσχυση του επιχειρηματικού πνεύματος.
- Την ανάγκη δημιουργίας βιώσιμων business models που ενσωματώνουν την ψηφιακή τεχνολογία με την ανθρώπινη επαφή.
- Τα πολύτιμα μαθήματα και ιδέες που μπορούν να βοηθήσουν κάθε επιχειρηματία στην αντιμετώπιση των καθημερινών προκλήσεων.
