podlist.gr

Με τον Νίκο Βαρβαδούκα, VP του Public Group

«Νομίζω δεν υπάρχει επιχειρηματίας που το έχει καταφέρει και δεν είχε όραμα. Και όραμα όχι in theory, πραγματικά πολύ ξεκάθαρο όραμα στο μυαλό του. Γιατί στο τέλος της ημέρας αυτός είναι το driving force. Δηλαδή αυτός ξυπνάει το πρωί και sets the tone, sets the pace, άσχετα αν έχει όσα skills χρειάζεται για να το κάνει. Στο τέλος της ημέρας ο επιχειρηματίας για μένα σαν οντότητα δεν είναι ο άνθρωπος που πρέπει να τα κάνει. Είναι ο άνθρωπος που πρέπει να πιστεύει και πρέπει να διαλέγει και ανθρώπους.»

Το S04E04 του Finding True North φιλοξενεί το Νίκο Βαρβαδούκα, Vice President Brand, Omnichannel & Supply Chain του Public Group, για τις προκλήσεις και τις στρατηγικές που καθορίζουν τη σύγχρονη επιχειρηματικότητα. Ο Νίκος αποτελεί πρότυπο καινοτομίας και πολυετούς εμπειρίας στον χώρο του λιανικού εμπορίου και του digital transformation. Μέσα από μια πορεία που ξεκινά από βασικές θέσεις στο marketing και εξελίσσεται μέσα από σημαντικές εμπειρίες στο e-commerce, τις εξαγορές και τα startups, έχει διαμορφώσει ένα μοναδικό επαγγελματικό προφίλ που γεφυρώνει το παραδοσιακό με το ψηφιακό. Η ικανότητά του να διαχειρίζεται στρατηγικά τόσο το branding όσο και την εφοδιαστική αλυσίδα, σε συνδυασμό με την ευελιξία και την προσαρμοστικότητά του, του επιτρέπει να ανταποκρίνεται επιτυχώς στις συνεχείς προκλήσεις της αγοράς, ενισχύοντας την αξία του Public Group και θέτοντας πρότυπα για ολόκληρο τον επιχειρηματικό χώρο.

Ο Νίκος αποκαλύπτει τους βασικούς πυλώνες που καθορίζουν την επιτυχία στον επιχειρηματικό χώρο, με έμφαση στην ανθεκτικότητα, το όραμα και την προσαρμοστικότητα. Εξηγεί πώς οι εμπειρίες του, τόσο από τις επιτυχίες όσο και από τις αποτυχίες, του έδωσαν τη δυνατότητα να αναπτύξει στρατηγικές που όχι μόνο ενισχύουν το επιχειρηματικό μοντέλο αλλά και προάγουν την ανθρώπινη διάσταση της ηγεσίας. Αναδεικνύει επίσης τη σημασία της διαρκούς μάθησης, της συνεργασίας και της τεχνολογικής προσαρμογής σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Ακούστε το επεισόδιο για να ανακαλύψετε:

  • Πώς ανθεκτικότητα, προσαρμοστικότητα και αυθεντικότητα οδηγούν στην επιτυχία.
  • Γιατί το σαφές όραμα και η αφοσίωση σε αυτό είναι ζωτικής σημασίας.
  • Τον ρόλο της κουλτούρας, του intrapreneurship και των κοινών αξιών.
  • Πώς το digital διαμορφώνει τις αγοραστικές συμπεριφορές.
  • Γιατί τα βιώσιμα business models συνδυάζουν τεχνολογία και ανθρώπινη επαφή.
  • Την αξία της επικοινωνίας και της εμπιστοσύνης στις επιχειρηματικές σχέσεις.

Περισσότερα επεισόδια

Με τον Μιχάλη Πετυχάκη, CTO της Dialectica

«Κάτι που βλέπω τώρα μετά από 17 χρόνια στο χώρο είναι η όμορφη και γλυκιά ανταποδοτικότητα που πολλές φορές βοηθάμε κάποιους σήμερα και μπορεί να το δεις μετά από 10 χρόνια που θα σου πούνε ευχαριστώ… Να είμαστε αυθεντικοί κι άμα δεν δουλεύει η σχέση δεν πειράζει, ένας από τους δύο θα φύγει και τουλάχιστον θα βρει κάπου να ταιριάζει περισσότερο… Να είναι αυθεντικός και να είναι ο εαυτός του,...

Με τον Δημήτρη Μέμο, CEO της hoper

«Όταν ηγείσαι μίας ομάδας, ενός οργανισμού, καλώς ή κακώς, είσαι και το role model της υπόλοιπης ομάδας… κάποια μέλη… βλέπουν στις συμπεριφορές σου αυτό που είτε θέλουν είτε θεωρούν ότι θα γίνουν οι ίδιοι μεθαύριο… Από το in the business στο on the business, ουσιαστικά αποφασίζεις ότι πρέπει να ασχολείσαι με τα σημαντικά… Δίνουμε χώρο στους υπόλοιπους ανθρώπους στην ομάδα μας να εξελιχθούν και...

Με τη Ναταλί Βαγιωνή, CEO της Fresh Line

«Όλες οι εταιρείες, ειδικά που έχουμε τόσο πολύ προσωπικό, είμαστε ένα κοινωνικό πρότυπο… Θεωρώ ότι η κοινωνία μας σήμερα, και όχι μόνο της Ελλάδας, σε παγκόσμιο επίπεδο, χρειάζεται πολύ περισσότερο από ότι παλιά ένα σωστό παράδειγμα σωστών συμπεριφορών, σωστών αξιών… Το στοιχείο του νερού αντιπροσωπεύει το συναίσθημα. Η μεγαλύτερη μας δύναμη είναι το συναίσθημά μας.»Το S04E02 του Finding True...