63: Το πρόβλημα με τη βαρετή μάθηση
Ξεκίνησες παίζοντας με κουβαδάκια στην άμμο. Δεν χρειαζόσουν πολλά, αρκούσαν όσα είχες. Και διασκέδαζες.
Παράλληλα, μάθαινες να μιλάς, να επικοινωνείς, να κατανοείς τον κόσμο.
Και μετά;
Το παιχνίδι είναι κάτι που θεωρείται ανώριμο, ασήμαντο, παιδικό. Η ειρωνεία είναι ότι το παιχνίδι είναι αυτό που λείπει από τους περισσότερους ενήλικες.
Το ξε-μαθαίνουμε. Και παίζουμε μόνο σε κοινωνικά αποδεκτές καταστάσεις.
Όταν, όμως, διασκεδάζουμε, βρίσκουμε κίνητρο και μαθαίνουμε αβίαστα. Και αυτή η διασκέδαση λείπει από πολλές σχολικές και ακαδημαϊκές αίθουσες.
Αυτό είναι το θέμα του newsletter αυτήν την εβδομάδα. Θα μιλήσουμε για το πρόβλημα με τη βαρετή μάθηση και θα σου προτείνω μια πρακτική για να αρχίσει η δική σου να αποκτά ενδιαφέρον. Θα το λάβεις την Παρασκευή, εφόσον έχεις γραφτεί στο phyllisgabriel.com/news.
Πρώτα, όμως, δυο ιστορίες…
Καλή ακρόαση!
Επιπλέον υλικό Κάτι για να θυμάσαι το επεισόδιο:Η πραγματική μάθηση περνάει μέσα από την κατανόηση. Και δεν μπορείς να κατανοήσεις κάτι βαθιά με το να κάνεις μηχανικά βαρετές ασκήσεις ή με το να διαβάζεις ξανά και ξανά τα ίδια και τα ίδια. Με αυτόν τον τρόπο η γνώση που αποκομίζεις είναι απλά εύθραυστη και εύκολο να ξεχαστεί.
Τις παραπάνω σημειώσεις θα τις βρεις και εδώ.