podlist.gr

Ευρωεκλογές: πόσα ξοδεύουν τα κόμματα στα σόσιαλ;

Ενώ στις προηγούμενες εκλογές το ευρωπαϊκό κόμμα των πρασίνων ήταν αυτό που είχε ξοδέψει τα περισσότερα σε διαφημίσεις στα social, το αμέσως επόμενο διάστημα, το κόμμα Ταυτότητα και Δημοκρατία (ακροδεξιά, σε αυτό ανήκουν ο Εθνικός Συναγερμός στη Γαλλία και η Εναλλακτική για την Γερμανία) ήταν αυτό που επένδυσε περισσότερο στα social. Φυσικά περιμένουμε και τους τελικούς αριθμούς για αυτές τις ευρωεκλογές.

Κάποια από τα κόμματα στρέφονται και στους Influencers για να πείσουν τη νέα γενιά να τους υποστηρίξει. Το TikTok ωστόσο δεν αφήνει τους δημιουργούς να πληρώνονται για πολιτικό περιεχόμενο. Και ακόμα είναι κάμποσοι οι Influencers που κατεβαίνουν στον πολιτικό στίβο όπως ο Κύπριος YouTuber Φειδίας Παναγιώτου. Κουβεντιάζουμε με τον Χρήστο Μιχαηλίδη στον «Καθρέφτη» του Πρώτου.


Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/valia-kaimaki/episodes/ep-e2kneei

Περισσότερα επεισόδια

Το Reddit γίνεται 20 ετών

Το Reddit γίνεται 20 ετών κάνοντας μια απίστευτη διαδρομή του από νεοσύστατη επιχείρηση σε «καρδιά του διαδικτύου». Με περισσότερους από 108 εκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες και πάνω από 100.000 ενεργές κοινότητες, το Reddit αποτελεί πρωταρχική πηγή ειδήσεων, ψυχαγωγίας και συμβουλών. Κουβεντιάζουμε με τον Χρήστο Μιχαηλίδη στον «Καθρέφτη» του Πρώτου.

Η εξωτερική πολιτική των ΗΠΑ λέγεται Starlink

Μετά την αποκάλυψη από τη Washington Post ότι ο υπουργός Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο είχε δώσει εντολή στο Στέιτ Ντιπάρτμεντ να βοηθήσει την Starlink να επεκταθεί προκειμένου να αποκρούσει την κινεζική τεχνολογική επιρροή, ένα εκτενές άρθρο της ProPublica ερεύνησε βαθύτερα αυτές τις εκστρατείες. Σύμφωνα με τα τηλεγραφήματα που εστάλησαν μεταξύ του Στέιτ Ντιπάρτμεντ και των πρεσβειών των ΗΠΑ σε...