podlist.gr

Ευρωεκλογές: πόσα ξοδεύουν τα κόμματα στα σόσιαλ;

Ενώ στις προηγούμενες εκλογές το ευρωπαϊκό κόμμα των πρασίνων ήταν αυτό που είχε ξοδέψει τα περισσότερα σε διαφημίσεις στα social, το αμέσως επόμενο διάστημα, το κόμμα Ταυτότητα και Δημοκρατία (ακροδεξιά, σε αυτό ανήκουν ο Εθνικός Συναγερμός στη Γαλλία και η Εναλλακτική για την Γερμανία) ήταν αυτό που επένδυσε περισσότερο στα social. Φυσικά περιμένουμε και τους τελικούς αριθμούς για αυτές τις ευρωεκλογές.

Κάποια από τα κόμματα στρέφονται και στους Influencers για να πείσουν τη νέα γενιά να τους υποστηρίξει. Το TikTok ωστόσο δεν αφήνει τους δημιουργούς να πληρώνονται για πολιτικό περιεχόμενο. Και ακόμα είναι κάμποσοι οι Influencers που κατεβαίνουν στον πολιτικό στίβο όπως ο Κύπριος YouTuber Φειδίας Παναγιώτου. Κουβεντιάζουμε με τον Χρήστο Μιχαηλίδη στον «Καθρέφτη» του Πρώτου.


Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/valia-kaimaki/episodes/ep-e2kneei

Περισσότερα επεισόδια

Η Ευρώπη στο διάστημα

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ανακοίνωσε θα υπογράψει σύμβαση με τις κορυφαίες διαστημικές εταιρείες της ηπείρου πριν από το τέλος του έτους για την έναρξη της ανάπτυξης ενός ευρυζωνικού διαδικτυακού δικτύου 290 δορυφόρων που εκτιμάται ότι θα κοστίσει περισσότερα από 10 δισεκατομμύρια ευρώ. Κουβεντιάζουμε με τον Χρήστο Μιχαηλίδη στον «Καθρέφτη» του Πρώτου.

sms για... σκλάβους

Οι αρχές στις ΗΠΑ προσπαθούν να βρουν την πηγή των ρατσιστικών μηνυμάτων που στάλθηκαν σε μαύρους σε όλη τη χώρα μετά τις εκλογές. Τα μηνύματα έλεγαν ότι είχαν επιλεγεί για να μαζέψουν βαμβάκι στην πλησιέστερη φυτεία. Κουβεντιάζουμε με τον Χρήστο Μιχαηλίδη στον «Καθρέφτη» του Πρώτου.