podlist.gr

Bonus 11: ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΟΥΛΙΑΡΑΣ - Τα 6 μυστικά για να «ξελογιάσεις» τους επενδυτές

Ο Θοδωρής Χουλιάρας είναι Investment Banker και μέλος των Βρετανών Angel Investors Community. Με προσωπικές επενδύσεις σε πετρέλαια και ναυτιλία, επενδύει ακόμα και σήμερα σε startups και επιχειρήσεις.

Έχοντας καθίσει για χρόνια από την πλευρά του τραπεζιού που χρηματοδοτούσε επιχειρήσεις, είτε ως τραπεζίτης (Citibank, HSBC) είτε ως μέλος σε Private equity, αποκαλύπτει σήμερα τον τρόπο με τον όποιο οι επενδυτές, επιλέγουν να επενδύσουν! Μας μαθαίνει όλα τα μυστικά που χρειάζεται να ξέρουμε για να βρούμε επενδυτές για την ιδέα μας ή την επιχείρησή μας και να επενδύσουν σε εμάς!

Κάποια χρήσιμα λινκς για εσένα:

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/gameofmoney/episodes/Bonus-11------6-enfjgr

Περισσότερα επεισόδια

120: Από μηδενικές προμήθειες στο 1,5€ οι αναλήψεις!

Στο σημερινό επεισόδιο του Game of Money Podcast τα λέμε όλα… και τα λέμε σταράτα! Με αφορμή την επίκαιρη κατάσταση του τραπεζικού συστήματος της χώρας μας και κυρίως την πολύ πρόσφατη αύξηση των προμηθειών στις αναλήψεις από τους τραπεζικούς λογαριασμούς… ο Αλέξιος τοποθετείται, αποκαλύπτοντας την αλήθεια που κρύβεται πίσω από τις συγκεκριμένες εξελίξεις! Άραγε ποια συμπεριφορά εκ μέρους μας...

Bonus 144 : ΤΖΕΝΗ & ΠΑΝΟΣ - Πώς γίνεται πραγματικότητα η συμπερίληψη στην επικοινωνία

Το σημερινό bonus επεισόδιο του podcast μας είναι ιδιαίτερο κι έχει ως βάση την συμπερίληψη και την διευκόλυνση της επικοινωνίας μεταξύ όλων των ανθρώπων! Καλεσμένοι μας είναι οι Co-founders της Evenly, Τζένη Ταντίδου και Πάνος Κωνσταντινίδης, μιας πλατφόρμας τεχνητής νοημοσύνης που κάνει κάθε επικοινωνία κατανοητή για όλους, ανεξάρτητα από γλώσσα, ακοή ή ηλικία. Με ένα απλό QR, ο κάθε χρήστης...

Bonus 143: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΡΑΚΟΣ - Πώς να κλιμακώσει κάποιος μια επιχείρηση από το μηδέν

Σημερινός καλεσμένος στο Game of Money Podcast, είναι ο Γιώργος Κουράκος, Managing Director της AMG Media. Σε ένα επεισόδιο γεμάτο δράση, τόλμη και επιχειρηματικό ένστικτο, ο ιδρυτής μιας από τις πιο αναγνωρίσιμες διαφημιστικές εταιρείες της χώρας, μιλά για το πώς στήνονται από το μηδέν κορυφαία events, τις δυσκολίες του ξεκινήματος, τη διαχείριση των “όχι” από χορηγούς, τη δύναμη του...