Γιάννης Παπαδάκης, Pollfish: το πρωτοπόρο εργαλείο έρευνας αγοράς μέσω smartphone
Ο Γιάννης Παπαδάκης είναι συνιδρυτής και CEO της πλατφόρμας ερευνών αγοράς Pollfish. H Pollfish δίνει τη δυνατότητα σε εταιρείες και οργανισμούς να στήσουν ένα ερωτηματολόγιο και να αντλήσουν απαντήσεις από περίπου 1 δις καταναλωτών μέσα από τις 140 χιλιάδες εφαρμογές κινητών. Με έδρα τη - μητρόπολη της διαφήμισης - Νέα Υόρκη, διαθέτει ένα δίκτυο 2.500 πελατών, από κυβερνήσεις και μεγάλους οργανισμούς μέχρι πλατφόρμες streaming και εταιρείες τεχνολογίας και έχει κλείσει επενδυτικές συμφωνίες ύψους 17 εκατομμυρίων δολαρίων. Ο Γιάννης μιλάει για τους σταθμούς που ακολούθησαν από την Πάτρα μέχρι την Νέα Υόρκη, για τα επόμενα εργαλεία έρευνας που σχεδιάζουν και για την αλλαγή που έχει φέρει σε ολόκληρη την αγορά η καινοτομία της Pollfish.