Skroutz: Γιώργος Χατζηγεωργίου
O Γιώργος Χατζηγεωργίου ξεκίνησε την πλατφόρμα αναζήτησης και σύγκρισης τιμών προϊόντων, Skroutz.gr, το 2005, χωρίς να έχει επιχειρηματικό πλάνο. Σήμερα η εταιρεία έχει καταφέρει να φτάσει στο 1 δισεκατομμύριο ευρώ σε ετήσια ακαθάριστα έσοδα, και έχει αλλάξει ριζικά το πεδίο του E-commerce στην Ελλάδα. Ο Γιώργος μας μιλάει για το πώς ανταπεξήλθε στην τεράστια αύξηση ζήτησης εν μέσω της πανδημίας, το mega-deal με την CVC Capital Partners, και τι προβλέπει για τα φετινά Χριστούγεννα.
Περισσότερα: www.outliers.gr
Παραγωγή: The Greek Podcast Project