Ανακτώντας την πόλη, φυσικά με ποδήλατο!
Σε αυτό το επεισόδιο "Πάμε για ποδήλατο" με τον Δημήτρη Ρηγόπουλο!
Και κάνουμε βόλτες συζητώντας για τη σχέση τη δική του με το ποδήλατο, την σχέση της Αθήνας με το ποδήλατο και την, τελικά, μη σχέση των πολιτικών με το ποδήλατο... Δηλαδή μιλάμε κυρίως για σχέσεις!
Άλλο ένα επεισόδιο της σειράς Podcast "Πάμε για ποδήλατο;" με τον Σπύρο Παπαγεωργίου
Πάμε για ποδήλατο;