Ο Θοδωρής Τσεκούρας και το τέλος της διαφήμισης όπως την ξέραμε
Πού και πώς διαφημίζονται πλέον τα νέα προϊόντα; Πόσο εύκολα πείθεται ο καταναλωτής και για πόσο χρόνο θυμάται μια διαφήμιση που είδε και, κυρίως, τι προϊόν διαφήμιζε; Πώς βγαίνουνε τα σλόγκαν; Πόσο εκνευριστικές είναι κάποιες διαφημίσεις; Τι θέλουν οι influencers από τη ζωή μας και τι οι διαφημιστές από αυτές; Μια συζήτηση με τον πιο ενδιαφέροντα άνθρωπο να μιλήσει για όλα αυτά.
Ο Θοδωρής Τσεκούρας είναι κάτι παραπάνω από ένας ακόμη πετυχημένος διαφημιστής: είναι εκείνος που κατάφερε να μετατρέψει μια φράση σαν το «Τυχαίο; Δεν νομίζω» σε παροιμία των 00s και έναν αριθμό τηλεφωνικής εξυπηρέτησης σε λαϊκή ατάκα. Με σπουδές στις Πολιτικές Επιστήμες και εξειδίκευση στην Ανάλυση Ιδεολογίας και Πολιτικού Λόγου, υπηρετεί τη διαφήμιση από τη θέση του Group Creative Director στην Ogilvy Greece και έχει υπογράψει μερικές από τις πιο αναγνωρίσιμες καμπάνιες των τελευταίων χρόνων — από την «HOL video club» μέχρι το «Κάθε φορά που κάποιος κυκλοφορεί μια λάθος φήμη για το Nescafe, ένα σκιουράκι πεθαίνει». Παράλληλα, γράφει παιδικά βιβλία γεμάτα φαντασία, δίνει ρεσιτάλ λεκτικών παιχνιδιών στα social media και αποδεικνύει ότι πίσω από κάθε «κροκέτα + προφίλ» = κροφίλ υπάρχει μια ιδέα που αξίζει να ακουστεί.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/podcast-panikoval-giannis-nenes