podlist.gr

Θεόδωρε Παπακώστα, χωράει η αρχαιότητα στο ασανσέρ;

Ο Δρ Θεόδωρος Παπακώστας είναι αρχαιολόγος. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Θεσσαλονίκη με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Πήρε το πρώτο του πτυχίο στην αρχαιολογία από το Πανεπιστήμιο του Ρέντινγκ στη Βρετανία και το μεταπτυχιακό του στην προϊστορική αρχαιολογία από το Πανεπιστήμιο του Νότιγχαμ. Έχει συμμετάσχει σε ανασκαφές στην Ελλάδα και τη Βρετανία και έχει εργαστεί στο Αρχαιολογικό Μουσείο Θεσσαλονίκης και στην Αρχαιολογική Υπηρεσία Κιλκίς. Oλοκλήρωσε το διδακτορικό του στην κλασική αρχαιολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης το 2017. Έκτοτε, θεωρώντας ότι η επιστήμη έχει ουσία μόνο όταν επικοινωνείται, και με τη βαθιά πεποίθηση ότι η αρχαιότητα και το παρελθόν μάς αφορούν όλους και πως η γνώση γι’ αυτά είναι δύναμη, δημιούργησε το «Αrchaeostoryteller». Εκεί μεταφέρει την αρχαιογνωστική πληροφορία με τρόπο απλό, άμεσο και διασκεδαστικό.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/podcast-panikoval-giannis-nenes

Περισσότερα επεισόδια

Ο Αρίσταρχος Παπαδανιήλ και το Μαουτχάουζεν του Μίκη Θεοδωράκη

Με αφορμή την προβολή στις 22 και 23 Νοεμβρίου στην Ταινιοθήκη της Ελλάδος, ανοίγουμε σήμερα ένα παράθυρο σε ένα έργο που δεν είναι απλώς ταινία, αλλά ένα είδος τελετουργίας μνήμης. Και μαζί του ανοίγουμε υποδεχόμαστε τον δημιουργό του, τον Αρίσταρχο Παπαδανιήλ — έναν άνθρωπο που, σαν έμπειρος τεχνίτης της εικόνας και του ήχου, δουλεύει με σεβασμό, ακρίβεια και μια σχεδόν ποιητική αφοσίωση στον...

O Σωκράτης Σινόπουλος μιλάει για τη μοναδική συνάντηση πνευματικών παραδόσεων

Ο Σωκράτης Σινόπουλος γεννήθηκε στην Αθήνα. Σπούδασε κλασική κιθάρα με την Μαρία Γαλάνη και τον Βασίλη Γρατσούνα, θεωρητικά με τον Μιχάλη Αδάμη και βυζαντινή μουσική και δημοτικό τραγούδι με τον Γιάννη Τσιαμούλη. Το 1988 ξεκίνησε μαθήματα πολίτικης λύρας και λαούτου με τον Ross Daly και ένα χρόνο αργότερα έγινε μέλος του συγκροτήματός του «Λαβύρινθος». Έκτοτε, συνεργάζεται με μουσικούς από την...

Ο Θοδωρής Τσεκούρας και το τέλος της διαφήμισης όπως την ξέραμε

Πού και πώς διαφημίζονται πλέον τα νέα προϊόντα; Πόσο εύκολα πείθεται ο καταναλωτής και για πόσο χρόνο θυμάται μια διαφήμιση που είδε και, κυρίως, τι προϊόν διαφήμιζε; Πώς βγαίνουνε τα σλόγκαν; Πόσο εκνευριστικές είναι κάποιες διαφημίσεις; Τι θέλουν οι influencers από τη ζωή μας και τι οι διαφημιστές από αυτές; Μια συζήτηση με τον πιο ενδιαφέροντα άνθρωπο να μιλήσει για όλα αυτά.Ο Θοδωρής...