podlist.gr

ΠΙΣΩ ΣΕΛΙΔΕΣ | Γιαυτό δεν θα είμαστε όλοι μαζί την Πρωτομαγια

Γιαυτό δεν θα είμαστε όλοι μαζί την ΠρωτομαγιαΑκριβώς επειδή μιλάμε για τα τρένα και ο ένας λέει για επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης, ο άλλος λέει να τους διώξουμε αλλά με το μαλακό, ο τρίτος ξεχνά ποιος μας έφερε ως εδώ, και εσύ φωνάζεις πως μόνο σε δημόσιο έλεγχο και με γενναία χρηματοδότηση μπορεί να υπάρξει λύση. Ομοίως για την υγεία, ομοίως για την ακρίβεια. Τα ίδια παντού. Οσο επιμένεις να τρίβεσαι στη γκλίτσα του τσοπάνη των ολιγαρχών και δεν έχεις ριζοσπαστικές λύσεις θα σε τρώει πάντα είτε ο λύκος είτε ο ίδιος ο τσοπάνης. Οπότε στην καλύτερη άντε να πάμε μαζί για καφέ μετά την πορεία.Καλή Πρωτομαγιά!


Στις Πίσω Σελίδες μιλούν:

-----

Γιώργος Μανώλης, αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης: «ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ»

Ο Γιώργος Μανώλης, αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, σχολιάζει τις εξαγγελίες του νέου υπουργού Μεταφορών για τον σιδηρόδρομο, τονίζοντας ότι ακόμα υπάρχουν ζητήματα ασφαλείας, σχεδόν 2,5 χρόνια από το έγκλημα στα Τέμπη.

Ο ίδιος τονίζει ότι μετά τα Τέμπη έχουν ψηφιστεί τρία νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο, κάτι το οποίο, όπως λέει, δείχνει την ανεπάρκεια του κράτους και την έλλειψη γνώσης πάνω στο ζήτημα, επιβεβαιώνοντας τους εργαζομένους που ακόμα και πριν το δυστύχημα, προειδοποιούσαν για την ασφάλεια και τις υποδομές.

Επιπλέον μιλά για τους άξονες που κινείται το νέο νομοσχέδιο, λέγοντας πως όταν θα βγει σε διαβούλευση, η Ένωση θα το εξετάσει και θα δημοσιοποιήσει τις απόψεις και τις προτάσεις της σε συνέντευξη Τύπου προκειμένου να αναλύσουν όλα τα δεδομένα, καθώς όπως λέει, «η ενημέρωση του κόσμου για τους σιδηροδρόμους αποτελεί υποχρέωση των εργαζομένων».

Αναφερόμενος στο σύστημα γεωεντοπισμού (GPS) που εξήγγειλε ο κ. Κυρανάκης, υποστηρίζει ότι υπάρχει ήδη, ωστόσο τονίζει ότι δεν προσφέρει επιπλέον ασφάλεια ούτε μπορεί να «ενεργήσει» σε περιπτωση που παραστεί ανάγκη, αλλά και ούτε να αντικαταστήσει τα πιστοποιημένα συστήματα ασφαλείας όπως η τηλεδιοίκηση, η οποία σε ορισμένα σημεία δεν υπάρχει, ή το ETCS (αυτόματο φρενάρισμα) που δεν λειτουργεί πουθενά στην Ελλάδα.

Τέλος τονίζει ότι τουλάχιστον σήμερα υπάρχει η αναγνώριση του προβλήματος και σημειώνει πως οτιδήποτε συμβάλλει στην βελτίωση της ασφάλειας είναι καλοδεχούμενο ενώ κλείνοντας σχολιάζει τις δηλώσεις του πρωθυπουργού ότι το «επιτυχημένο παράδειγμα της ΔΕΗ θα μεταφερθεί και στον σιδηρόδρομο», τονίζοντας ότι μόνο με έναν ενιαίο και δημόσιο σιδηρόδρομο μπορεί να υπάρξει αναβάθμιση της ασφάλειας, και όχι με την τοποθέτηση manager.

www.pisoselides.gr

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/pisoselides/episodes/ep-e326j51

Περισσότερα επεισόδια

Πίσω Σελίδες | Μικρές νίκες

Μικρές νίκεςΑθώοι και ελεύθεροι οι 25 του Ρουβίκωνα, αλλά το σημαντικότερο δεν είναι αυτό. Το σπουδαίο είναι ότι για υπεράσπισή τους πήγαν οι ίδιοι οι συγγενείς των θυμάτων των Τεμπών. Οι άνθρωποι που αναγνωρίζουν ότι η ανάρτηση του πανό με τη λέξη «ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ» στη Hellenic Train ήταν ένα από τα κομμάτια των ίδιων και όλης της κοινωνίας που ζητά δικαίωση. Το σύστημα φοβήθηκε να φυλακίσει τον...

Talks | Μάνος Μπάσουλας

«Ο ΡΟΥΒΙΚΩΝΑΣ ΕΔΡΑΙΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ»Ο Μάνος Μπάσουλας, μέλος της Ενωτικής Πρωτοβουλίας ενάντια στους πλειστηριασμούς, μιλά για την χθεσινή δίκη των 25 μελών του Ρουβίκωνα για το πανό και τα καπνογόνα στα γραφεία της Hellenic Trian τον περασμένο Φεβρουάριο και την αθώωσή τους από το δικαστήριο, τονίζοντας ότι ο Ρουβίκωνας έχει αρχίσει πλέον να εδραιώνεται στην κοινωνία Ο ίδιος αναφέρεται...

Πίσω Σελίδες | «Μαμά» και «Βοήθεια»

«Μαμά» και «Βοήθεια»Ωπ, τι γίνεται εδώ; Μήπως εκείνη η φωνή των παιδιών σου τα ξημερώματα που φωνάζουν «μαμά» και «βοήθεια» έχει κάτι να σου πει; Εντάξει, ένας σεισμός ήταν, δυνατός και άγριος αλλά ευτυχώς όλα καλά… Φίλησέ τα και ηρέμησέ τα μήπως καταφέρουν να ξανακοιμηθούν. Και μετά τα δευτερόλεπτα του σεισμού αφιέρωσε μερικά ακόμα για να σκεφτείς ότι κάπου κοντά σου αυτή είναι η κανονικότητα,...