podlist.gr

Πίσω Σελίδες
Πίσω Σελίδες

Talks | Γιώργος Μανώλης

«ΑΣΦΑΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΕΝΙΑΙΟΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ»

Ο Γιώργος Μανώλης, αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Προσωπικού Έλξης, σχολιάζει τις εξαγγελίες του νέου υπουργού Μεταφορών για τον σιδηρόδρομο, τονίζοντας ότι ακόμα υπάρχουν ζητήματα ασφαλείας, σχεδόν 2,5 χρόνια από το έγκλημα στα Τέμπη.

Ο ίδιος τονίζει ότι μετά τα Τέμπη έχουν ψηφιστεί τρία νομοσχέδιο για τον σιδηρόδρομο, κάτι το οποίο, όπως λέει, δείχνει την ανεπάρκεια του κράτους και την έλλειψη γνώσης πάνω στο ζήτημα, επιβεβαιώνοντας τους εργαζομένους που ακόμα και πριν το δυστύχημα, προειδοποιούσαν για την ασφάλεια και τις υποδομές.

Επιπλέον μιλά για τους άξονες που κινείται το νέο νομοσχέδιο, λέγοντας πως όταν θα βγει σε διαβούλευση, η Ένωση θα το εξετάσει και θα δημοσιοποιήσει τις απόψεις και τις προτάσεις της σε συνέντευξη Τύπου προκειμένου να αναλύσουν όλα τα δεδομένα, καθώς όπως λέει, «η ενημέρωση του κόσμου για τους σιδηροδρόμους αποτελεί υποχρέωση των εργαζομένων».

Αναφερόμενος στο σύστημα γεωεντοπισμού (GPS) που εξήγγειλε ο κ. Κυρανάκης, υποστηρίζει ότι υπάρχει ήδη, ωστόσο τονίζει ότι δεν προσφέρει επιπλέον ασφάλεια ούτε μπορεί να «ενεργήσει» σε περιπτωση που παραστεί ανάγκη, αλλά και ούτε να αντικαταστήσει τα πιστοποιημένα συστήματα ασφαλείας όπως η τηλεδιοίκηση, η οποία σε ορισμένα σημεία δεν υπάρχει, ή το ETCS (αυτόματο φρενάρισμα) που δεν λειτουργεί πουθενά στην Ελλάδα.

Τέλος τονίζει ότι τουλάχιστον σήμερα υπάρχει η αναγνώριση του προβλήματος και σημειώνει πως οτιδήποτε συμβάλλει στην βελτίωση της ασφάλειας είναι καλοδεχούμενο ενώ κλείνοντας σχολιάζει τις δηλώσεις του πρωθυπουργού ότι το «επιτυχημένο παράδειγμα της ΔΕΗ θα μεταφερθεί και στον σιδηρόδρομο», τονίζοντας ότι μόνο με έναν ενιαίο και δημόσιο σιδηρόδρομο μπορεί να υπάρξει αναβάθμιση της ασφάλειας, και όχι με την τοποθέτηση manager.

Συνέντευξη στον Μάριο Διονέλλη, στις 30.04.2025 -  www.pisoselides.gr

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/pisoselides/episodes/Talks-e326j3c

Περισσότερα επεισόδια

ΠΙΣΩ ΣΕΛΙΔΕΣ | Γιαυτό δεν θα είμαστε όλοι μαζί την Πρωτομαγια

Γιαυτό δεν θα είμαστε όλοι μαζί την ΠρωτομαγιαΑκριβώς επειδή μιλάμε για τα τρένα και ο ένας λέει για επαναδιαπραγμάτευση της σύμβασης, ο άλλος λέει να τους διώξουμε αλλά με το μαλακό, ο τρίτος ξεχνά ποιος μας έφερε ως εδώ, και εσύ φωνάζεις πως μόνο σε δημόσιο έλεγχο και με γενναία χρηματοδότηση μπορεί να υπάρξει λύση. Ομοίως για την υγεία, ομοίως για την ακρίβεια. Τα ίδια παντού. Οσο επιμένεις...

Πίσω Σελίδες | Κι άμα βρεις το τρένο, γράψε μου…

Κι άμα βρεις το τρένο, γράψε μου… «Δείξτε μας μια χώρα που τα τρένα να εντοπίζονται με GPS» λένε στον Κυρανάκη οι μηχανοδηγοί. Αυτός επιμένει, μια χαρά θα τα εντοπίζουμε, ακόμα και μέσα στα τούνελ, και ας μην έχει σήμα. Μην ανησυχείτε όλα θα πάνε καλά. Εξάλλου θα το λέει και μέσα στο νομοσχέδιο ότι θα υπάρχει «απρόσκοπτη επικοινωνία». Ε άμα το λέει στο νομοσχέδιο οκ, γιατί δεν το έλεγες τόση...

ΠΙΣΩ ΣΕΛΙΔΕΣ | Γκώσαμε στην ασφάλεια

Γκώσαμε* στην ασφάλειαΣτου Στρέφη πλέον μπορούν να κοιμούνται με τα παράθυρα ανοιχτά. Οι δυνάμεις καταστολής είναι παντού παρούσες και έριξαν και χημικά σε παιδιά και γονείς, ακριβώς για να καταλάβουν την αξία της ασφάλειας και της πάταξης της ανομίας. Η κατάληψη του Εξωστρεφή έσπασε και τα επιχειρηματικά σχέδια Δήμου και άλλων επενδυτών μπορούν να προχωρήσουν ανεμπόδιστα. Μια από τα ίδια και...