podlist.gr

Δεν Αρκεί να Πουλάς — Πρέπει να Μένεις Αξέχαστος

Σε αυτό το επεισόδιο εξετάζουμε γιατί η εμπειρία του πελάτη είναι το νέο «νόμισμα» στην επιχειρηματικότητα. Με τη Δρ. Ηλιάνα Κατσαρίδου συζητάμε πώς η εξυπηρέτηση γίνεται στρατηγικό πλεονέκτημα, πώς μετριέται, και πώς δημιουργεί πιστούς πελάτες. Δεν αρκεί να πουλάμε. Πρέπει να προσφέρουμε αξία σε κάθε επαφή. Αν θέλετε η επιχείρησή σας να ξεχωρίσει, ακούστε αυτό το επεισόδιο.


Hosted by Simplecast, an AdsWizz company. See pcm.adswizz.com for information about our collection and use of personal data for advertising.

Περισσότερα επεισόδια

Διαφήμιση με Νόημα: Πού Πάει το Budget σου;

Τι σημαίνει πραγματικά “αποτελεσματική διαφήμιση”; Πότε φέρνει αποτέλεσμα και πότε απλώς μας κοστίζει; Σε αυτό το επεισόδιο, μαζί με τη Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επικοινωνίας, συζητάμε τι πρέπει να προηγείται κάθε καμπάνιας: από τον στόχο και το κοινό, μέχρι το μήνυμα και τη μέτρηση του αντίκτυπου. Γιατί η διαφήμιση δεν είναι στοίχημα. Είναι στρατηγική. Και η επιτυχία της...

Η Ελλάδα εξάγει, εσείς;

Όλοι μιλούν για εξαγωγές, αλλά πώς ξεκινά μια ελληνική επιχείρηση να δραστηριοποιείται στο εξωτερικό; Η εξωστρέφεια απαιτεί σχέδιο, στόχευση, προσαρμογή και αποφασιστικότητα. Στο νέο επεισόδιο, συζητάμε με τη σύμβουλο εξαγωγών Τζένη Σκοτίδη για τα κρίσιμα βήματα, τα συχνά λάθη και τις προϋποθέσεις επιτυχίας. Από την τοπική παραγωγή στο διεθνές ράφι — όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να «βγείτε»...

Ο Ταξιδιώτης του 2030 - Είμαστε έτοιμοι να τον υποδεχτούμε;

Ο ταξιδιώτης του 2030 δεν ψάχνει μόνο ξενοδοχείο και θάλασσα· θέλει εμπειρία, αυθεντικότητα και βιωσιμότητα. Είναι ενημερωμένος, απαιτητικός και ιδιαίτερα επιλεκτικός, αξιολογεί με βάση αξίες και αληθινές ιστορίες. Στο σημερινό επεισόδιο, με καλεσμένη τη Μάγδα Πειστικού, αρχισυντάκτρια του Food Service, συζητάμε ποιο είναι το νέο προφίλ του ταξιδιώτη, ποιες τάσεις θα καθορίσουν τον τουρισμό της...