podlist.gr

Neuro + Marketing = Επηρεάζεσαι χωρίς να το ξέρεις;

Τι συμβαίνει στον εγκέφαλό μας όταν βλέπουμε μια διαφήμιση; Στο επεισόδιο αυτό, εξερευνούμε τον κόσμο του νευρομάρκετινγκ με τον συγγραφέα Οδυσσέα Κόλλια. Μαθαίνουμε πώς τα ερεθίσματα επηρεάζουν ασυνείδητα τις αποφάσεις μας, γιατί κάποιες καμπάνιες «δουλεύουν» και πού τελειώνει η επιστήμη και ξεκινά η χειραγώγηση. Αν θέλετε να καταλάβετε τι πραγματικά συμβαίνει μέσα στο μυαλό του καταναλωτή, αυτό το επεισόδιο είναι για εσάς.


Hosted by Simplecast, an AdsWizz company. See pcm.adswizz.com for information about our collection and use of personal data for advertising.

Περισσότερα επεισόδια

Δεν Αρκεί να Πουλάς — Πρέπει να Μένεις Αξέχαστος

Σε αυτό το επεισόδιο εξετάζουμε γιατί η εμπειρία του πελάτη είναι το νέο «νόμισμα» στην επιχειρηματικότητα. Με τη Δρ. Ηλιάνα Κατσαρίδου συζητάμε πώς η εξυπηρέτηση γίνεται στρατηγικό πλεονέκτημα, πώς μετριέται, και πώς δημιουργεί πιστούς πελάτες. Δεν αρκεί να πουλάμε. Πρέπει να προσφέρουμε αξία σε κάθε επαφή. Αν θέλετε η επιχείρησή σας να ξεχωρίσει, ακούστε αυτό το επεισόδιο. Hosted by...

Διαφήμιση με Νόημα: Πού Πάει το Budget σου;

Τι σημαίνει πραγματικά “αποτελεσματική διαφήμιση”; Πότε φέρνει αποτέλεσμα και πότε απλώς μας κοστίζει; Σε αυτό το επεισόδιο, μαζί με τη Ζωζέτα Μηλιοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επικοινωνίας, συζητάμε τι πρέπει να προηγείται κάθε καμπάνιας: από τον στόχο και το κοινό, μέχρι το μήνυμα και τη μέτρηση του αντίκτυπου. Γιατί η διαφήμιση δεν είναι στοίχημα. Είναι στρατηγική. Και η επιτυχία της...

Η Ελλάδα εξάγει, εσείς;

Όλοι μιλούν για εξαγωγές, αλλά πώς ξεκινά μια ελληνική επιχείρηση να δραστηριοποιείται στο εξωτερικό; Η εξωστρέφεια απαιτεί σχέδιο, στόχευση, προσαρμογή και αποφασιστικότητα. Στο νέο επεισόδιο, συζητάμε με τη σύμβουλο εξαγωγών Τζένη Σκοτίδη για τα κρίσιμα βήματα, τα συχνά λάθη και τις προϋποθέσεις επιτυχίας. Από την τοπική παραγωγή στο διεθνές ράφι — όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για να «βγείτε»...