podlist.gr

Radio Lifo
Radio Lifo

Μπορεί το male gaze να διαλύσει μια ηθοποιό;

Μαρία Σνάιντερ – Κίρστεν Ντανστ – Σέλεϊ Ντιβάλ: Τι κοινό έχει η πρωταγωνίστρια του εμβληματικού «Τελευταίου Τανγκό στο Παρίσι», με την ηθοποιό που όλοι γνώρισαν μέσα από τη «Λάμψη»; Και που συναντιούνται αυτές οι δύο με το ανήλικο κορίτσι που βρέθηκε να συμπρωταγωνιστεί με τον Μπραντ Πιτ στη «Συνέντευξη με έναν βρικόλακα»; 
 

Μπορεί ένας ρόλος να διαλύσει μια γυναίκα; Τι περίπτωση υπάρχει μία επαγγελματική εμπειρία στη βιομηχανία του θεάματος να καταλήξει σε ισοπεδωτικό τραύμα; Άραγε φταίει ο Μπερτολούτσι, ο Κιούμπρικ και τόσοι άλλοι άνδρες σκηνοθέτες για το ψυχικό βάρος στους ώμους των πρωταγωνιστριών τους;

Περισσότερα επεισόδια

Η νοηματική γλώσσα μπαίνει στην εξυπηρέτηση των πολιτών

Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για τη νέα υπηρεσία του 1555 που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο το Δημόσιο έρχεται σε επαφή με τους πολίτες. Οι διερμηνείς της γραμμής, Ιωάννα-Νικολέτα Γεωργοπούλου και Φώτης Φαουάλ, περιγράφουν τι σημαίνει να συμμετέχεις σε μια επικοινωνία χωρίς εμπόδια, ενώ η project manager του 1555, Μαριάνα Τσιγκάκου, εξηγεί πώς σχεδιάστηκε η υπηρεσία και...

Γερνώντας με αναπηρία: Όλα όσα δεν συζητάμε

Σε αυτό το επεισόδιο του «Ζούμε, ρε!» ανοίγουμε μια συζήτηση που σπάνια γίνεται: την αναπηρία στην τρίτη ηλικία. Τι σημαίνει για έναν άνθρωπο να γίνεται ανάπηρος μεγαλώνοντας; Πώς επηρεάζεται η ταυτότητά του, οι καθημερινές του συνήθειες, η ανεξαρτησία του;Με τη βοήθεια της ψυχολόγου και εκπαιδευόμενης συστημικής θεραπεύτριας Μαρίας Φώτεινας Χατζή, εξερευνούμε τις ψυχολογικές και πρακτικές...

Γιατί να αποκλείουμε τους ανάπηρους από τον εθελοντισμό;

Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν για τον εθελοντισμό, την προσβασιμότητα και την ένταξη των αναπήρων στις εθελοντικές δράσεις.Παράλληλα, ανοίγουν το θέμα της αναπηρίας στην τρίτη ηλικία: πώς αλλάζει η ζωή όταν η αναπηρία έρχεται αργότερα στη ζωή ενός ατόμου, ποιες δομές στήριξης υπάρχουν και τι βιώνουν οι φροντιστές.Καλεσμένη της Χρυσέλλας Λαγαρία και του Θοδωρή Τσάτσου είναι η...