«Μήδεια» του Ευριπίδη: Πέραν του Καλού και του Κακού
Η σκέψη ότι μια γυναίκα δεν ελέγχεται από τον άνδρα, ότι ενεργεί σύμφωνα με τη δική της σεξουαλική επιθυμία κι ότι θα σκοτώσει, αν χρειαστεί, τα παιδιά της για να τον εκδικηθεί γεννάει στον ήρωα του έργου – και σε όλους τους άνδρες θεατές απανταχούθε – έναν βαθύτατο φόβο: για τον εαυτό του, για το φύλο του, για την κοινωνική συνοχή της Αθήνας του 5ου αι. π.Χ. Πόσο ασφαλής μπορεί να αισθάνεται εφεξής η πόλη, αν οι γυναίκες γίνουν Μήδειες;
Λουίζα Αρκουμανέα