podlist.gr

Radio Lifo
Radio Lifo

Το βαλκανο-reggaeton της Σάττι

«Όλο λέτε, λέτε, λέτε για μένα» τραγουδάει η Μαρίνα Σάττι στο καινούργιο της single «Tucutum», που παντρεύει το βαλκανικό turbofolk με το ρεγκετόν, και πράγματι η κυκλοφορία του πυροδότησε αμέτρητα σχόλια για το κατά πόσο έχει επηρεαστεί σε υπερβολικό βαθμό από την μουσική της Καταλανής Rosalia. Υπάρχει, όμως, παρθενογέννεση στην μουσική;

Με αφορμή την νέα κυκλοφορία της Ελληνίδας μουσικού, ο Νίκος Ευσταθίου και ο Τάσος Μπρεκουλάκης κάνουν μια ιστορική αναδρομή στην ενσωμάτωση ξένων τάσεων στην ελληνική μουσική βιομηχανία ανά τις δεκαετίες. 
 

Συζητούν, επίσης, για την εκθετική άνοδο και την κολλητική φύση της τραπ, το ιδιόμορφο μουσικό είδος tallava που ξεκίνησε από τις αλβανόφωνες κοινότητες του Κοσόβου και διαχύθηκε παντού στα Βαλκάνια, και το πως το πάντρεμα παραδοσιακών στοιχείων και σύγχρονης ενορχήστρωσης είναι ο,τι πιο κουλ κυκλοφορεί αυτή την στιγμή στην μουσική βιομηχανία.

Περισσότερα επεισόδια

Μα μπορούν και χορεύουν οι ανάπηροι;

Μπορεί ένα ανάπηρο άτομο να εκπαιδευτεί στο χορό; Ποια είναι τα στερεότυπα που υπάρχουν γύρω από τη σχέση χορού- αναπηρίας τόσο από τα άτομα χωρίς αναπηρία όσο από τα ίδια τα ανάπηρα άτομα; Η Χρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Τσάτσος συζητούν με τον ψυχολόγο, χορευτή και ηθοποιό Ανδρέα Κολίσογλου.

«Δεν είμαστε μόνο ανάπηροι»

Συνήθως τα άτομα με αναπηρία καλούνται να μιλήσουν δημόσια μόνο για ζητήματα που άπτονται της αναπηρίας. Πόσο εύκολο είναι να εκφράσουν δημόσια και άλλα σημαντικά στοιχεία της ταυτότητας τους; Πόσο δεκτικά είναι τα media και γενικά οι διοργανωτές εκδηλώσεων σε κάτι τέτοιο; Η Xρυσέλλα Λαγαρία και ο Θοδωρής Tσάτσος συζητούν για το θέμα και μοιράζονται προσωπικές τους εμπειρίες.

Τα κατά Ματθαίον πάθη: Το κορυφαίο θρησκευτικό έργο του Μπαχ

Τα Κατά Ματθαίον Πάθη. Ένα ορατόριο με αδιανόητες διαστάσεις για την εποχή του. Δύο ορχήστρες, δύο χορωδίες και έξι σολίστ. Το έργο που σηματοδοτεί την έναρξη της πιο δημιουργικής συνθετικής περιόδου για τον Μπαχ. Πώς αποτυπώνεται μουσικά η θυσία του Ιησού; Γιατί θεωρείται μέχρι και σήμερα ό,τι κοντινότερο σε όπερα έχει συνθέσει ο Μπαχ και τι προκάλεσε τις αρνητικές αντιδράσεις της εκκλησίας...