Το «Έβερεστ» των πιανιστικών κονσέρτων
Γιατί το Τρίτο του Ραχμάνινοφ ή κοινώς το «Third Rach» θεωρείται το «Έβερεστ» των πιανιστικών κοντσέρτων; Γιατί γενιές ολόκληρες πιανιστών μεγαλώνουν με το όνειρο να το ερμηνεύσουν; Η Ματούλα Κουστένη βουτά στα άδυτα του έργου που στη συνείδηση όλων είναι το πιο δύσκολο, το πιο δεξιοτεχνικό, το πιο κοπιώδες κοντσέρτο, τουλάχιστον από το καθιερωμένο συναυλιακό ρεπερτόριο. Αλλά και ένα από τα πιο όμορφα, τα πιο συναισθηματικά και πιο ανταποδοτικά κοντσέρτα με το οποίο μπορεί ένας πιανίστας να αναμετρηθεί.
Αποκρυπτογραφεί την γραφή υπερβατικής πιανιστικής δεξιοτεχνίας. Τη δύναμη, το επαναστατικό πάθος, τις εκφράσεις απεριόριστης χαράς αλλά και την αιχμή, το δράμα, την οδυνηρή λαχτάρα, τις τραγικές ανατροπές αλλά και τη βαθιά σύνδεση με τις ρωσικές αναφορές που διατρέχουν αυτή την συναρπαστική όσο κι απαιτητική δημιουργία.