podlist.gr

Game dev corner #6 - Πέτρος Κιτσάρας (Utopia Odyssey - Stuff of Scales)

Ο Πέτρος Κιτσάρας είναι software engineer και game developer με πάνω από 9 χρόνια εμπειρίας στη δημιουργία βιντεοπαιχνιδιών. Έχει δουλέψει τόσο επαγγελματικά όσο και ως ανεξάρτητος δημιουργός, με τα τελευταία χρόνια να εστιάζει στην indie ανάπτυξη.Ξεκίνησε φτιάχνοντας mobile παιχνίδια με Unity3D και C#, αλλά σταδιακά τον κέρδισαν τα παιχνίδια τρόμου. Όταν κυκλοφόρησε το The Night Is Long, ένα ψυχολογικό horror με επιρροές από Lovecraft, το παιχνίδι ξεχώρισε και έφτασε μέχρι και στα χέρια του Markiplier. Από τότε, αφιερώθηκε στο να δημιουργεί ιστορίες που παγιδεύουν τον παίκτη μέσα στο σκοτάδι, τεχνικά και συναισθηματικά.Ανάμεσα στους τίτλους του είναι:- The Night Is Long- Imminent Impact- Utopia Odyssey- Stuff of ScalesΤα παιχνίδια του κυκλοφορούν στο https://thegamerurso.itch.io/ και απευθύνονται σε όσους αναζητούν έντονη ατμόσφαιρα, ιστορία και εμπειρίες πέρα από το συνηθισμένο.Ο Πέτρος έχει επίσης συμμετάσχει σε πάνω από 11 game jams, δοκιμάζοντας ιδέες από strategy και platform μέχρι narrative adventures. Πρόσφατα κυκλοφόρησε νέο update για το The Night Is Long, ενώ αυτή τη στιγμή σχεδιάζει το επόμενο του πρότζεκτ.

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/retropolis-greece/episodes/Game-dev-corner-6-----Utopia-Odyssey---Stuff-of-Scales-e339u2i

Περισσότερα επεισόδια

Borderlands 4 | Review by Raphael

Υπάρχει ελπίδα για τα BorderlandsΕίναι το Borderlands 4 η σωτηρία της σειράς; Κατάφερε η Gearbox να διορθώσει τις αδυναμίες του Borderlands 3; Αξίζει να αγοράσεις το Borderlands 4; Στη συνέχεια αυτού του review θα προσπαθήσουμε να δώσουμε απαντήσεις σε αυτές τις ερωτήσεις. Πριν ξεκινήσουμε θα ήθελα να σας πω πως οι πρώτες ώρες του παιχνιδιού είναι οι χειρότερες και χρειάζεται αρκετός χρόνος για...

Silent Hill F – Review by Panos

2008 – 2025. 17 Χρόνια χωρίς νέο Silent Hill είναι πολλά. Το καλό για την κοινότητα όμως ξεκίνησε με το remake του 2 το οποίο υλοποίησε άψογα η Bloober Team και αναζωπύρωσε το ενδιαφέρον του κόσμου. Έτσι αναζωπυρώθηκε και το ενδιαφέρον της Konami για τους θησαυρούς που έχει στη βιβλιοθήκη της ξεχασμένους, όπως το Metal Gear και φυσικά το Silent Hill. Όπερ και εγένετο. Το πράσινο φως για ένα...