podlist.gr

Game Dev Corner #9 - Γιάννης Καράβας (Dead Meat - Reboot Develop)

Ο Γιάννης Καράβας είναι προγραμματιστής με πάνω από 12 χρόνια εμπειρίας, κυρίως στον χώρο του web development, ενώ τα τελευταία χρόνια έχει αφιερωθεί σοβαρά στην ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών. Πάντα τον ενδιέφερε η δημιουργικότητα, θεωρώντας τα παιχνίδια ιδανικό μέσο για αφήγηση, πειραματισμό και αλληλεπίδραση με το κοινό.


Τα τελευταία τρία χρόνια ασχολείται ενεργά με το game development, συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις σε όλη την Ευρώπη όπως το Reboot Develop, το Develop: Brighton, το AdventureX και το WASD. Είναι μέλος της GDA Greece, στηρίζοντας την ελληνική παρουσία στη Gamescom και βοηθώντας άλλους εκθέτες. Το 2024 παρουσίασε το πρώτο του game prototype σε εκδήλωση της IGDA στη Λάρισα και στο GameAthlon Athens, μαζί με τον συνεργάτη του Μανώλη Μακρή, με στόχο να το κυκλοφορήσουν εμπορικά το 2026.


Σημαντικό σταθμό στην πορεία του αποτέλεσε η συμμετοχή του στην ομάδα Meaning Machine, με την οποία κέρδισε το People’s Choice Award στο Develop: Brighton 2024, αναλαμβάνοντας την ανάπτυξη των backend εργαλείων για το βραβευμένο “Dead Meat”. Το 2025 παρακολούθησε εντατικό μάθημα με τον Rami Ismail, αποκομίζοντας ουσιαστικό feedback για το πρότζεκτ του.


Εκτός από τη δική του δημιουργική πορεία, ο Γιάννης είναι εθελοντής στη Gamescom κάθε χρόνο, έχει συμμετάσχει στην επιλογή παιχνιδιών για το AdventureX 2024, και υποστηρίζει ενεργά άλλους δημιουργούς μέσω playtesting.


Άμεσος στόχος του είναι να ολοκληρώσει και να κυκλοφορήσει το πρώτο του εμπορικό παιχνίδι — ένα adventure εμπνευσμένο από τον Καραγκιόζη. Μακροπρόθεσμα, φιλοδοξεί να δημιουργήσει μια μικρή ομάδα με δημιουργική κατεύθυνση, συνεργασία και ανταλλαγή γνώσεων στον χώρο του game development.


Δες τα παιχνίδια του στο: https://karavas.itch.io/ και https://ntl.games/

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/retropolis-greece/episodes/Game-Dev-Corner-9-----Dead-Meat---Reboot-Develop-e343qvb

Περισσότερα επεισόδια

Donkey Kong Bananza | Review by Kong

Μπαίνω ξανά στο προσκήνιο μετά από έντεκα χρόνια, και αυτή τη φορά δεν αστειεύομαι. Το Donkey Kong Bananza δεν είναι απλώς άλλο ένα παιχνίδι — είναι η μεγάλη μου επιστροφή, το απόλυτο ξεκαθάρισμα λογαριασμών με τον κόσμο. Δεν πηδάω απλώς από πλατφόρμα σε πλατφόρμα. Σκάβω βαθιά στη γη, γκρεμίζω βράχους, λιώνω λάβες και κυνηγάω χρυσά πετράδια σε σχήμα μπανάνας. Έχεις αναρρωτηθεί πότε ένα παιχνίδι...

Klaus Lee – Thunderballs | Review

Το Klaus Lee – Thunderballs είναι ένα 2D platformer γεμάτο δράση, χιούμορ και νοσταλγία από τα 80s. Αναπτύχθηκε από την NUKKLEAR (γνωστή από Destroy All Humans και Dune: Awakening) και κυκλοφόρησε από την Assemble Entertainment. Ο πρωταγωνιστής Klaus είναι μια υπερβολική μίξη Chuck Norris και MacGyver, με laser στα μάτια, jetpack και δυναμίτες.