podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

13. Customer Value @ Skroutz

Στο επίκεντρο της Skroutz είναι η εμπειρία του χρήστη και το πώς δημιουργείται αξία για τους users της σελίδας, είτε πρόκειται για καταναλωτές είτε για τους εμπόρους και τα καταστήματα. Σε αυτό το επεισόδιο βρίσκονται μαζί μας ο Άρης Παπαγρηγορίου, Group Product Manager και ο Ανδρέας Φιλιππόπουλος, Lead Product Designer, οι οποίοι μας μιλάνε για το πώς εστιάζουμε στον user και πώς στοχεύουμε στο άριστο user experience σε όλους τους τομείς. 

Περισσότερα επεισόδια

17. Data-driven decision making

Data-driven vs data-imposed decisions: σήμερα μαθαίνουμε πώς βρίσκουμε την ισορροπία στο κατά πόσο επηρεάζουν τις αποφάσεις μας τα δεδομένα στην Skroutz, καθώς και το πώς τα δεδομένα επηρεάζουν το πώς προχωράμε. Εξάλλου τις αποφάσεις τις παίρνουν τελικά πάντα άνθρωποι και όχι δεδομένα. Μαζί μας ο Χρήστος Λόντος, Head of Business Intelligence και ο Νικόλας Μπόμπος, Director of Marketplace...

16. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...

15. Value Pillars: Entrepreneurial

Σε αυτό το επεισόδιο κάνουμε deep-dive στον τρόπο που προσεγγίζουμε κάθε επιχειρηματική κίνηση στη Skroutz έχοντας ήδη καταγράψει αρκετά ‘μίλια’ δοκιμάζοντας νέα projects και απροσδόκητες λύσεις. Τι σημαίνει όμως η αξία ‘entrepreneurial’ στην πράξη; Μαζί μας είναι η Ασημίνα Καμπέρη, Senior Marketplace Operations Associate και ο Νίκος Φερτάκης, Head of Product Management στο Discovery και μιλούν...