podlist.gr

Skroutz Sessions

Skroutz Sessions

Τρεις ιδρυτές. Μία σελίδα. Αμέτρητες ιστορίες. Και το απρόσμενο 2020 που άλλαξε τα πάντα! Αυτό είναι το Skroutz Sessions: το podcast που ξαναγράφει την ιστορία του Skroutz.gr...ON air! Επισκεπτόμαστε τα Skroutz HQ για να συναντήσουμε την παρέα των ιδρυτών, και την ομάδα τους που έχει εξελιχθεί σε 500 άτομα! Πάμε πέρα απ’ τα νούμερα και γνωρίζουμε τις προσωπικότητες, τις ιστορίες πίσω από τον κώδικα, τις επιτυχίες, τις αποτυχίες - και όλα τα ενδιάμεσα! Στόχος μας; Να μάθουμε τι κρύβεται πίσω από τη σελίδα που έχει αλλάξει τον τρόπο που κάνουμε τις ηλεκτρονικές αγορές!

Skroutz.gr

Παραγωγή και επιμέλεια: The Greek Podcast Project

20 επεισόδια · 5 ώρες · εβδομαδιαία · ηλικία · πριν

16. Content Editing: Τι σημαίνει περιεχόμενο στο Skroutz;

Η ομάδα των Content Editors, είναι η μεγαλύτερη ομάδα της εταιρείας και πραγματοποιεί ένα πολύ σημαντικό και απαιτητικό έργο: ελέγχει και ταξινομεί όλα τα νέα προϊόντα που έρχονται καθημερινά στο Skroutz από τα καταστήματα. Τι συμβαίνει από τη στιγμή που ένα προϊόν καταχωρείται στο Skroutz; Από που αντλούν τις πληροφορίες και τις φωτογραφίες οι Content editors; Και τι γίνεται όταν αυξάνεται η...

15. Category Management & Merchandising: τακτοποιώντας το κατάστημα

Η ομάδα Category Management & Merchandising είναι υπεύθυνη για τη συνολική εικόνα των κατηγοριών του marketplace: ποια είναι τα πιο πρόσφατα μοντέλα της αγοράς; Τι νέο υπάρχει στις τάσεις; Και πόσο ανταποκρίνεται η σειρά που εμφανίζονται τα προϊόντα στις ανάγκες των καταναλωτών; Οι δύο ομάδες συνεργάζονται σε καθημερινή βάση με σκοπό να συνδέσουν την αγορά με τον κόσμο της Skroutz. Η Βάσω...

14. Marketing: το brand, οι καμπάνιες και η ομάδα

Σε αυτό το επεισόδιο η ομάδα Marketing μας εξηγεί τι κρύβεται πίσω από τον σχεδιασμό όλων των επικοινωνιακών ενεργειών της εταιρείας, αλλά και το πώς το brand ξανασυστήνεται ως ολοκληρωμένο marketplace.  Μια φρέσκια ομάδα που ενδυναμώνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Η Κατερίνα Δερβένη, Marketing Manager και ο Nίκος Σουέρεφ, Marketing Lead της ομάδας, συζητούν για τις...

13. BI & Analytics: Τα δεδομένα πίσω από τις αποφάσεις

Σε αυτό το επεισόδιο ακούμε τις ομάδες Business Intelligence (BI) και Product Analytics, που μαζί λειτουργούν ως ‘αναλυτές’ της Skroutz. Μελετούν σε βάθος τα δεδομένα που συλλέγουν από τις κινήσεις των χρηστών στην πλατφόρμα, και βγάζουν πολύτιμα συμπεράσματα στα οποία μπορεί να πατήσει κάθε άλλη ομάδα της εταιρείας.  Ο Ανδρέας Λουπασάκης, ο Χρήστος  Λόντος, και ο Δημήτρης Καρτέρης ξεκίνησαν...

12. Partners: Καλλιεργώντας επιτυχημένες συνεργασίες

Το δίκτυο συνεργατών της Skroutz αποτελείται από 12.000 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Η ομάδα Partners αναλαμβάνει την εύρεση των νέων συνεργατών, στηρίζει τη γρήγορη ανάπτυξή τους και είναι υπεύθυνη για την αποτελεσματική επίλυση των καθημερινών προβλημάτων τους. Ο Μάνος Ευθυμίου, Director του Εμπορικού τμήματος, η Αθηνά Πίττα, Head of Sales and Business development, η Δέσποινα Χατζοπούλου...

11. Users’ teams: οι ομάδες στο ‘frontline’ των χρηστών

Η συμπεριφορά των χρηστών στην πλατφόρμα του Skroutz.gr δημιουργεί πολύτιμες πληροφορίες και συμπεράσματα για το πώς μπορεί να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα η εμπειρία του χρήστη. Στην πρώτη αυτή ‘γραμμή’ της συμπεριφοράς του χρήστη βρίσκονται ο Μιχάλης Μπείκος από το User Research, ο Κώστας Ζιούλης και η Αναστασία Tatarinova από το Customer Care, ο Χρήστος Χατζησάββας από το User-generated...

10. Operations: οι διαδικασίες που κινούν τη Skroutz

Οι ομάδες που αποτελούν τα Skroutz Operations αφορούν τρεις βασικούς πυλώνες της εταιρείας: το εμπορικό τμήμα (συνεργαζόμενα καταστήματα), τις παραγγελίες μέσω Marketplace, και τη γενική στρατηγική πορεία όλων των τμημάτων. Σε αυτό το επεισόδιο ο Νικόλας Μπόμπος και ο Νίκος Σταφυλοπάτης από τα Marketplace Operations, η Βικτώρια- Seymour Stathopoulou από τα Commercial Operations, και η Ευγενία...

9. Platform teams: Backend ασφάλεια και συντήρηση στο E-commerce

Οι έξι ομάδες που ανήκουν στο τμήμα Platform είναι οι πυλώνες που στηρίζουν τις εκατομμύρια σελίδες του Skroutz.gr: είναι απαραίτητες για την ομαλή λειτουργία και συντήρηση των μηχανικών συστημάτων της πλατφόρμας. Καθημερινές αρμοδιότητες των ομάδων Platform  είναι να δημιουργούν εργαλεία για την ανάπτυξη του κώδικα, να διατηρούν την ασφάλεια της σελίδας και να προσφέρουν τον τρόπο για ασφαλείς...

8. Skroutz Last Mile: H πορεία ενός πακέτου

Η Skroutz έχει πλέον δικό της courier service, για όσες αγορές γίνονται μέσω του marketplace της. Το όνομα της νέας υπηρεσίας; Skroutz Last Mile (SLM). Πώς ακριβώς γίνεται αυτό το ταξίδι από τη στιγμή που θα γίνει μια παραγγελία μέχρι να παραδοθεί το πακέτο; O Αγαμέμνονας Παπάζογλου, ο Άλεξ Παπασπυρίδης και ο Στέφανος Κατσίμπας, οι τρεις άνθρωποι που δημιούργησαν την SLM, εξηγούν πώς έφτασαν...

7. Content Engineering: Πρωτότυπα εργαλεία διαχείρισης περιεχομένου

Τι δουλειά έχουν ο Sherlock Holmes, o Vito Corleone (aka The Godfather) και ο Richie Rich στη Skroutz; Η απάντηση δίνεται σε αυτό το επεισόδιο από την ομάδα Content Engineering: ο Θαλής Κάπρος, Head of Content Engineering και οι Tech Leads Σοφία Νομικού και Γιάννης Μελετάκης, μας μιλούν για τα πρωτότυπα - σε χρήση και ονομασία - εργαλεία που αναπτύσσουν και που βοηθούν στην καθημερινή...

6. Partners Platform: Δουλεύοντας με τα χιλιάδες καταστήματα της Skroutz

Για τη Skroutz, οι Partners είναι τα δεκάδες χιλιάδες καταστήματα που συνεργάζονται με τη πλατφόρμα της. Καθημερινά οι Partners προσθέτουν προϊόντα και διαχειρίζονται τις παραγγελίες τους, μέσα από μια χρήσιμη πλατφόρμα που έχει αναπτύξει και συντηρεί η ομάδα Partners Platform. Ο Στράτος Παρασκευαΐδης, Director της ομάδας, o Γιώργος Κυργιάζος, Head of Engineering, o Βαλάντης Κεφαλίδης, και η...

5. Growth: Χτίζοντας τη δημοφιλέστερη ελληνική ιστοσελίδα με πειράματα και SEO

Πώς έφτασε το Skroutz.gr να βρίσκεται ανάμεσα στις δημοφιλέστερες ελληνικές ιστοσελίδες; Την απάντηση δίνουν δύο μέλη της ομάδας Growth, ο Γιώργος Κατσιάμπας, Head of Engineering & SEO και ο Γιάννης Μακρίδης, Product Manager. Διηγούνται την ιστορία του SEO στο Skroutz, πώς τα πειράματα είναι βασικό εργαλείο ανάπτυξης της σελίδας, και αποκαλύπτουν τη δική τους ‘secret sauce’ για τον βασιλιά της...

4. Marketplace Services: Από τις 500 παραγγελίες σε δεκάδες χιλιάδες τη μέρα

Εκτός από μηχανή αναζήτησης και σύγκρισης προϊόντων, τo Skroutz.gr είναι πλέον το μεγαλύτερο Marketplace στην Ελλάδα. Προσφέρει εκατομμύρια προϊόντα από δεκάδες κατηγορίες και προσπαθεί να εξασφαλίσει για τους χρήστες τον πιο εύκολο τρόπο αγοράς. Η ομάδα Marketplace Services αναπτύσσει συστήματα και αυτοματοποιήσεις που διευκολύνουν τις αγορές και προτείνουν τις πιο συμφέρουσες επιλογές στον...

3. Discovery: Πώς γίνεται η μεγάλη εξερεύνηση στο Skroutz;

Σε αυτό το επεισόδιο συναντάμε την ομάδα Discovery, που ασχολείται με το ταξίδι κάθε χρήστη στη σελίδα του Skroutz.gr: από την αφετηρία του user journey μέχρι να βρει αυτό που θέλει. Κάθε χρήστης ξεκινάει ένα ταξίδι εξερεύνησης, και η ομάδα του Discovery φροντίζει να γίνεται με ταχύτητα, ακρίβεια και καλό σχεδιασμό. Ο Νίκος Φερτάκης, ο Κωνσταντίνος Σκαρμούτσος και η Θάνια Γούβαλη εκπροσωπούν...

2. Product explainer: 10 λεπτά με τον CTO

Στη σελίδα του Skroutz μπορεί κανείς να βρει εκατομμύρια προϊόντα. Τι ορίζει όμως η Skroutz ως δικό της “προϊόν“; Ο Chief Technology Officer της εταιρείας Χρήστος Τροχαλάκης εξηγεί μέσα σε λίγα λεπτά με ποιο τρόπο οργανώνονται και λειτουργούν οι διαφορετικές product ομάδες της Skroutz: Discovery, Marketplace Services, Growth, Partners Platform και Content Engineering. Πώς έχει αλλάξει το...

1. Culture: Πώς διατηρείς ένα ‘startup mentality’ όσο μεγαλώνεις;

Τι γίνεται όταν η Head of People Operations της Skroutz δίνει συνέντευξη στη Hiring Manager; Η Ρόζα Ταπίνη και η Nour Bantrentin ανοίγουν τη δεύτερη σεζόν του Skroutz Sessions και μιλούν για την κουλτούρα της Skroutz, που μοιάζει ίδια με αυτή μιας startup κι ας έχει φτάσει η ομάδα κοντά στα 600 άτομα. Μια συζήτηση για τον πρωτότυπο τρόπο με τον οποίο η μεγαλύτερη ελληνική πλατφόρμα e-commerce...

Episode III: Zero Doubt

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον του Skroutz.gr, ο Γιάννης Αλιβιζάτος (Chief Operations Officer), ο Αντώνης Γαρνέλης (Director of Product) και η Θάλεια Γελαδάκη (Chief Marketing Officer), μιλούν για το πώς προχωρούν στην εποχή Skroutz 2.0… χωρίς καμία αμφιβολία! Μας βάζουν μέσα στα πιο συναρπαστικά νέα project τους: το Marketplace, το Skroutz Plus, το Last Mile και πολλά ακόμα. Πώς σχεδιάζει...

Episode II: The Boomerang Effect

We’re back! Οι τρεις συνιδρυτές Γιώργος, Γιώργος και Βασίλης, βρίσκονται και πάλι πίσω από τα μικρόφωνα για ένα επεισόδιο γεμάτο ανατροπές! Παίρνουν μια βαθιά ανάσα και θυμούνται όλες τις κινήσεις που έκαναν στην πορεία του Skroutz και τους γύρισαν... boomerang: νέες σελίδες με διαφορετικές υπηρεσίες, το project Alve στην απρόβλεπτη αγορά της Τουρκίας και η μεγάλη μάχη με την ώριμη αγορά της...

Episode I: The Big Bang

Στο πρώτο επεισόδιο της τριλογίας, μαθαίνουμε για την αναπάντεχη αλλά... εκρηκτική αρχή του Skroutz.gr! Οι συνιδρυτές Γιώργος Χατζηγεωργίου (ή αλλιώς bandito), ο Βασίλης Δήμος και ο Γιώργος Αυγουστίδης, φρεσκάρουν τις μνήμες τους και μας ταξιδεύουν πίσω στο 2005, τότε που ξεκίνησαν όλα. Μιλάνε για τα ξενύχτια γράφοντας κώδικα, τις περιπέτειες στα πρώτα γραφεία στο Μενίδι, το ‘honeymoon period’...