podlist.gr

Skroutz Sessions

Skroutz Sessions

Τρεις ιδρυτές. Μία σελίδα. Αμέτρητες ιστορίες. Και το απρόσμενο 2020 που άλλαξε τα πάντα! Αυτό είναι το Skroutz Sessions: το podcast που ξαναγράφει την ιστορία του Skroutz.gr...ON air! Επισκεπτόμαστε τα Skroutz HQ για να συναντήσουμε την παρέα των ιδρυτών, και την ομάδα τους που έχει εξελιχθεί σε 500 άτομα! Πάμε πέρα απ’ τα νούμερα και γνωρίζουμε τις προσωπικότητες, τις ιστορίες πίσω από τον κώδικα, τις επιτυχίες, τις αποτυχίες - και όλα τα ενδιάμεσα! Στόχος μας; Να μάθουμε τι κρύβεται πίσω από τη σελίδα που έχει αλλάξει τον τρόπο που κάνουμε τις ηλεκτρονικές αγορές!

Skroutz.gr

Παραγωγή και επιμέλεια: The Greek Podcast Project

επεισόδια 33
διάρκεια 8 ώρες
συχνότητα μηνιαία
επεισόδιο πριν
ηλικία
προσθήκη πριν

10. Let’s talk about constraints!

Σε αυτό το διαφορετικό επεισόδιο είναι μαζί μας ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, CEO & Συνιδρυτής της Skroutz, ο οποίος μας εξηγεί γιατί οι περιορισμοί μας κάνουν να σκεφτόμαστε διαφορετικά, να βρίσκουμε λύσεις εκεί που δεν θα πίστευε κανείς ότι υπάρχουν και πώς αυτά που κάποιοι βλέπουμε ως εμπόδια είναι το πραγματικό μονοπάτι για την εξέλιξη!

9. Handling Emotions at Work

Συναισθήματα και εργασία! Πώς διαχειριζόμαστε τα συναισθήματα που βιώνουμε στην εργασία μας και σε τι συμβάλλει η αποκωδικοποίησή τους; Σε αυτό το επεισόδιο η Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations και η Νουρ Μπαντρεντίν, People Operations Lead, συζητάνε και αναλύουν τον ρόλο των συναισθημάτων στη δουλειά με προσωπικά τους παραδείγματα και βιώματα.

9. Handling Emotions at Work

Συναισθήματα και εργασία! Πώς διαχειριζόμαστε τα συναισθήματα που βιώνουμε στην εργασία μας και σε τι συμβάλλει η αποκωδικοποίησή τους; Σε αυτό το επεισόδιο η Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations και η Νουρ Μπαντρεντίν, People Operations Lead, συζητάνε και αναλύουν τον ρόλο των συναισθημάτων στη δουλειά με προσωπικά τους παραδείγματα και βιώματα.

9. Skroutz Customer Value: Focus on the User

Πίσω από κάθε μικρή ή μεγάλη απόφαση για τη Skroutz είναι η εμπειρία του χρήστη και το πώς δημιουργούμε αξία για αυτόν, είτε μιλάμε για καταναλωτές είτε για τους εμπόρους και τα brands. Σε αυτό το επεισόδιο βρίσκονται μαζί μας ο Άρης Παπαγρηγορίου, Group Product Manager και ο Άλεξ Κοτσιώρης, Lead Product Designer, οι οποίοι μας μιλάνε για το πώς εστιάζουμε στον user, πώς καταλαβαίνουμε τι...

8. The Skroutz Way of Feedback

Η ανατροφοδότηση ανοίγει έναν κόσμο διαφόρων και διαφορετικών οπτικών, μας βελτιώνει, μας βοηθάει να εξελιχθούμε και λειτουργεί ως βασική προϋπόθεση για την επιτυχία! Πώς όμως καταφέρνουμε να ανταλλάσουμε feedback σε έναν οργανισμό 570 ατόμων; Μαζί με την Έλενα Μπαρμποπούλου, Senior Growth Product Manager, τη Νικόλ Αυλωνίτη, Senior Partners Communications Specialist και τον Νίκο Μπουγιούκα,...

7. Water Cooler Stories

Τι συζητάνε οι Skroutzers… δίπλα στον ψύκτη; Σε αυτό το επεισόδιο η ομάδα θυμάται διάφορες αστείες στιγμές και κλείνει το 18ο έτος της Skroutz σε χριστουγεννιάτικο κλίμα! Ποιοι ήρθαν αντιμέτωποι με μια πελάτισσα με πολλές εσωτήσεις για τον 'ντολμαδοπαρασκευαστή'; Πώς κατέληξε ένας γερανός να χτυπάει τα αυτοκίνητα δύο μελών της ομάδας; Πώς ένα περιστέρι έριξε το site; Μαζί μας ο Ανδρέας...

6. HR: The Unmasking

Σήμερα βάζουμε στο μικροσκόπιο το τμήμα People Ops της κάθε εταιρείας και μπαίνουμε στα "παπούτσια" ενός HR professional: ποιες είναι οι αλήθειες και ποιοι οι συχνότεροι μύθοι γύρω από το επάγγελμα; Η Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations, η Έλενα Μάρκου, People Growth Lead και ο Διονύσης Μπούρλας, HR Manager στο Skroutz Last Mile, απαντούν σε όλα, με παραδείγματα από τη δική τους...

5. Skroutz Engineering Diary: the onboarding

Το σημερινό επεισόδιο είναι αφιερωμένο στους υπάρχοντες και μελλοντικούς προγραμματιστές και προγραμματίστριες της Skroutz και σηματοδοτεί την αρχή του 'Skroutz engineering diary'. Ξεκινάμε με μια πρώτη αναφορά του engineering 'κόσμου' που συναντά ένα νέο μέλος στο ξεκίνημά του και ακούμε βιωματικές ιστορίες του παρελθόντος και του σήμερα. Ο Νίκος Τσαγκανός, Head of Engineering στο Marketplace...

4. Internal Mobility στη Skroutz

Πόσο σημαντικό είναι το Internal Mobility στη Skroutz και γιατί; Τι υποστήριξη θα λάβεις και ποιοί είναι οι άνθρωποι που θα σε κατευθύνουν σε αυτή σου την προσπάθεια; Ο Γκρατσιάνo Σοφοκλιού, Financial Analyst, και η Ισιδώρα Κονδύλη, Marketing Associate, μας μιλούν για το δικό τους ταξίδι μέσα στη Skroutz: από που ξεκίνησαν, μέχρι το τι τους ώθησε να κάνουν αίτηση για ένα νέο πόστο, και πώς...

3. Skroutz Values: The Story so Far

Πώς δημιουργήθηκαν οι αξίες της Skroutz; Και γιατί είναι τόσο σημαντικές; Πότε καταγράφηκαν επίσημα για πρώτη φορά; Και ποιά θα είναι η εξελιξή τους ; Η Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations, και η Γιώτα Τζαβάρα, Head of Partners Success, μιλούν για το άτυπο ξεκίνημα των αξιών στη Skroutz, για τη σημασία τους σε έναν οργανισμό που μεγαλώνει διαρκώς, και για το ρόλο τους στο onboarding νέων...

2. Skroutz Interview: Prep Tips

Τι σημαίνει Talent Acquisition στη Skroutz; Και πώς διαφέρει από το τυπικό recruitment process; Η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, και ο Χρήστος Νίτσας, People Manager και engineer, συμμετέχουν σε ένα γρήγορο γύρο ερωτήσεων, αποκαλύπτοντας πώς προετοιμάζονται οι managers για το hiring, τα εργαλεία που προσφέρει η ομάδα PeopleOps για να προετοιμαστούν οι managers για μια συνέντευξη - αλλά και...

1. Owning my Performance

Στη καρδιά της φιλοσοφίας της Skroutz είναι το ownership. Αυτή είναι και η φιλοσοφία του Growth Stream της εταιρείας, που έχει μεγαλώσει τα τελευταία 3 χρόνια. Η Έλενα Μάρκου, People Growth Lead, μας μιλά για το ownership mindset και τους μηχανισμούς που το κάνουν πραγματικότητα. Αναλύει από το τι χρειάζεται να κοιτάξουμε στην εποχή του AI, μέχρι τα developmental tools που βοηθούν τους...

17. Mobile App First: Από την ιδέα…στην εφαρμογή

Μετά τη στροφή στο Marketplace, η Skroutz δίνει πλέον ακόμα περισσότερες δυνατότητες στους καταναλωτές με τη δημιουργία και ανάπτυξη του Skroutz Mobile App: προσωποποιημένη περιήγηση, άμεση ενημέρωση για την παράδοση παραγγελιών και σύντομα πιο ασφαλείς και γρήγορες πληρωμές. Ο Νίκος Μαούνης, Head of Mobile και ο Λεωνίδας Πάρτσας, Staff Android Engineer & Tech Lead μιλούν για τη σύνθεση της...

16. Content Editing: Τι σημαίνει περιεχόμενο στο Skroutz;

Η ομάδα των Content Editors, είναι η μεγαλύτερη ομάδα της εταιρείας και πραγματοποιεί ένα πολύ σημαντικό και απαιτητικό έργο: ελέγχει και ταξινομεί όλα τα νέα προϊόντα που έρχονται καθημερινά στο Skroutz από τα καταστήματα. Τι συμβαίνει από τη στιγμή που ένα προϊόν καταχωρείται στο Skroutz; Από που αντλούν τις πληροφορίες και τις φωτογραφίες οι Content editors; Και τι γίνεται όταν αυξάνεται η...

15. Category Management & Merchandising: τακτοποιώντας το κατάστημα

Η ομάδα Category Management & Merchandising είναι υπεύθυνη για τη συνολική εικόνα των κατηγοριών του marketplace: ποια είναι τα πιο πρόσφατα μοντέλα της αγοράς; Τι νέο υπάρχει στις τάσεις; Και πόσο ανταποκρίνεται η σειρά που εμφανίζονται τα προϊόντα στις ανάγκες των καταναλωτών; Οι δύο ομάδες συνεργάζονται σε καθημερινή βάση με σκοπό να συνδέσουν την αγορά με τον κόσμο της Skroutz. Η Βάσω...

14. Marketing: το brand, οι καμπάνιες και η ομάδα

Σε αυτό το επεισόδιο η ομάδα Marketing μας εξηγεί τι κρύβεται πίσω από τον σχεδιασμό όλων των επικοινωνιακών ενεργειών της εταιρείας, αλλά και το πώς το brand ξανασυστήνεται ως ολοκληρωμένο marketplace. Μια φρέσκια ομάδα που ενδυναμώνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Η Κατερίνα Δερβένη, Marketing Manager και ο Nίκος Σουέρεφ, Marketing Lead της ομάδας, συζητούν για τις επικοινωνιακές...

13. BI & Analytics: Τα δεδομένα πίσω από τις αποφάσεις

Σε αυτό το επεισόδιο ακούμε τις ομάδες Business Intelligence (BI) και Product Analytics, που μαζί λειτουργούν ως ‘αναλυτές’ της Skroutz. Μελετούν σε βάθος τα δεδομένα που συλλέγουν από τις κινήσεις των χρηστών στην πλατφόρμα, και βγάζουν πολύτιμα συμπεράσματα στα οποία μπορεί να πατήσει κάθε άλλη ομάδα της εταιρείας. Ο Ανδρέας Λουπασάκης, ο Χρήστος Λόντος, και ο Δημήτρης Καρτέρης ξεκίνησαν στη...

12. Partners: Καλλιεργώντας επιτυχημένες συνεργασίες

Το δίκτυο συνεργατών της Skroutz αποτελείται από 12.000 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα. Η ομάδα Partners αναλαμβάνει την εύρεση των νέων συνεργατών, στηρίζει τη γρήγορη ανάπτυξή τους και είναι υπεύθυνη για την αποτελεσματική επίλυση των καθημερινών προβλημάτων τους. Ο Μάνος Ευθυμίου, Director του Εμπορικού τμήματος, η Αθηνά Πίττα, Head of Sales and Business development, η Δέσποινα Χατζοπούλου...

11. Users’ teams: οι ομάδες στο ‘frontline’ των χρηστών

Η συμπεριφορά των χρηστών στην πλατφόρμα του Skroutz.gr δημιουργεί πολύτιμες πληροφορίες και συμπεράσματα για το πώς μπορεί να λειτουργήσει ακόμα καλύτερα η εμπειρία του χρήστη. Στην πρώτη αυτή ‘γραμμή’ της συμπεριφοράς του χρήστη βρίσκονται ο Μιχάλης Μπείκος από το User Research, ο Κώστας Ζιούλης και η Αναστασία Tatarinova από το Customer Care, ο Χρήστος Χατζησάββας από το User-generated...

10. Operations: οι διαδικασίες που κινούν τη Skroutz

Οι ομάδες που αποτελούν τα Skroutz Operations αφορούν τρεις βασικούς πυλώνες της εταιρείας: το εμπορικό τμήμα (συνεργαζόμενα καταστήματα), τις παραγγελίες μέσω Marketplace, και τη γενική στρατηγική πορεία όλων των τμημάτων. Σε αυτό το επεισόδιο ο Νικόλας Μπόμπος και ο Νίκος Σταφυλοπάτης από τα Marketplace Operations, η Βικτώρια- Seymour Stathopoulou από τα Commercial Operations, και η Ευγενία...