podlist.gr

Skroutz Sessions

Skroutz Sessions

Τρεις ιδρυτές. Μία σελίδα. Αμέτρητες ιστορίες. Και το απρόσμενο 2020 που άλλαξε τα πάντα! Αυτό είναι το Skroutz Sessions: το podcast που ξαναγράφει την ιστορία του Skroutz.gr...ON air! Επισκεπτόμαστε τα Skroutz HQ για να συναντήσουμε την παρέα των ιδρυτών, και την ομάδα τους που έχει εξελιχθεί σε 500 άτομα! Πάμε πέρα απ’ τα νούμερα και γνωρίζουμε τις προσωπικότητες, τις ιστορίες πίσω από τον κώδικα, τις επιτυχίες, τις αποτυχίες - και όλα τα ενδιάμεσα! Στόχος μας; Να μάθουμε τι κρύβεται πίσω από τη σελίδα που έχει αλλάξει τον τρόπο που κάνουμε τις ηλεκτρονικές αγορές!

Skroutz.gr

Παραγωγή και επιμέλεια: The Greek Podcast Project

επεισόδια 39
διάρκεια 9 ώρες
συχνότητα μηνιαία
επεισόδιο πριν
ηλικία
προσθήκη πριν

15. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...

14. Value Pillars: Entrepreneurial

Σε αυτό το επεισόδιο κάνουμε deep-dive στον τρόπο που προσεγγίζουμε κάθε επιχειρηματική κίνηση στη Skroutz έχοντας ήδη καταγράψει αρκετά ‘μίλια’ δοκιμάζοντας νέα projects και απροσδόκητες λύσεις. Τι σημαίνει όμως η αξία ‘entrepreneurial’ στην πράξη; Μαζί μας είναι η Ασημίνα Καμπέρη, Senior Marketplace Operations Associate και ο Νίκος Φερτάκης, Head of Product Management στο Discovery και μιλούν...

13. Value Pillars: Results-driven

Η Skroutz είναι αδιαμφισβήτητα 100% results-driven, με βασικό στόχο να προσφέρει την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή και παράλληλα να βοηθήσει τους εμπόρους να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους. Σήμερα μιλάμε με τη Γεωργία Ζιάκα, Operational Excellence Manager στην Skroutz Last Mile και την Σοφία Δαύρου, Fulfilled by Skroutz Operations Lead, εστιάζοντας σε δύο πρόσφατα projects που...

12. Customer Value @ Skroutz

Στο επίκεντρο της Skroutz είναι η εμπειρία του χρήστη και το πώς δημιουργείται αξία για τους users της σελίδας, είτε πρόκειται για καταναλωτές είτε για τους εμπόρους και τα καταστήματα. Σε αυτό το επεισόδιο βρίσκονται μαζί μας ο Άρης Παπαγρηγορίου, Group Product Manager και ο Ανδρέας Φιλιππόπουλος, Lead Product Designer, οι οποίοι μας μιλάνε για το πώς εστιάζουμε στον user και πώς στοχεύουμε...

16. The Skroutz Way of Fast Execution

Πώς καταφέρνουμε να υλοποιήσουμε μια ιδέα γρήγορα και να φέρουμε ένα καινούργιο προϊόν στην αγορά; Πώς δουλεύουμε και συνεργαζόμαστε ώστε να λαμβάνονται αποφάσεις γρήγορα και να αποφεύγουμε τα bottlenecks; Σήμερα με την Κέλλυ Εξάρχου, Front End Engineer, τον Νίκο Σουέρεφ, Marketing Lead και τον Νίκο Τσαγκανό, Head of Engineering, Marketplace, κάνουμε deep-dive στo Skroutz way of fast execution,...

11. Becoming more DE & I aware

Τι σημαίνει diversity και ποια είναι η διαφορά με τη συμπερίληψη; Σε αυτό το επεισόδιο εξετάζουμε την αποδοχή της διαφορετικότητας, τη σημασία της ποικιλομορφίας σε μια εταιρεία και την ανάγκη μας να νιώθουμε ότι ανήκουμε στον χώρο της εργασίας. Μαζί μας η Στέλλα Κάσδαγλη, μεταφράστρια, συγγραφέας και ιδρύτρια της ΜΚΟ Women On Top και της Include, ένας νέος οργανισμός που παρέχει υπηρεσίες...

10. Let’s talk about constraints!

Σε αυτό το διαφορετικό επεισόδιο είναι μαζί μας ο Γιώργος Χατζηγεωργίου, CEO & Συνιδρυτής της Skroutz, ο οποίος μας εξηγεί γιατί οι περιορισμοί μας κάνουν να σκεφτόμαστε διαφορετικά, να βρίσκουμε λύσεις εκεί που δεν θα πίστευε κανείς ότι υπάρχουν και πώς αυτά που κάποιοι βλέπουμε ως εμπόδια είναι το πραγματικό μονοπάτι για την εξέλιξη!

9. Handling Emotions at Work

Συναισθήματα και εργασία! Πώς διαχειριζόμαστε τα συναισθήματα που βιώνουμε στην εργασία μας και σε τι συμβάλλει η αποκωδικοποίησή τους; Σε αυτό το επεισόδιο η Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations και η Νουρ Μπαντρεντίν, People Operations Lead, συζητάνε και αναλύουν τον ρόλο των συναισθημάτων στη δουλειά με προσωπικά τους παραδείγματα και βιώματα.

9. Handling Emotions at Work

Συναισθήματα και εργασία! Πώς διαχειριζόμαστε τα συναισθήματα που βιώνουμε στην εργασία μας και σε τι συμβάλλει η αποκωδικοποίησή τους; Σε αυτό το επεισόδιο η Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations και η Νουρ Μπαντρεντίν, People Operations Lead, συζητάνε και αναλύουν τον ρόλο των συναισθημάτων στη δουλειά με προσωπικά τους παραδείγματα και βιώματα.

9. Skroutz Customer Value: Focus on the User

Πίσω από κάθε μικρή ή μεγάλη απόφαση για τη Skroutz είναι η εμπειρία του χρήστη και το πώς δημιουργούμε αξία για αυτόν, είτε μιλάμε για καταναλωτές είτε για τους εμπόρους και τα brands. Σε αυτό το επεισόδιο βρίσκονται μαζί μας ο Άρης Παπαγρηγορίου, Group Product Manager και ο Άλεξ Κοτσιώρης, Lead Product Designer, οι οποίοι μας μιλάνε για το πώς εστιάζουμε στον user, πώς καταλαβαίνουμε τι...

8. The Skroutz Way of Feedback

Η ανατροφοδότηση ανοίγει έναν κόσμο διαφόρων και διαφορετικών οπτικών, μας βελτιώνει, μας βοηθάει να εξελιχθούμε και λειτουργεί ως βασική προϋπόθεση για την επιτυχία! Πώς όμως καταφέρνουμε να ανταλλάσουμε feedback σε έναν οργανισμό 570 ατόμων; Μαζί με την Έλενα Μπαρμποπούλου, Senior Growth Product Manager, τη Νικόλ Αυλωνίτη, Senior Partners Communications Specialist και τον Νίκο Μπουγιούκα,...

7. Water Cooler Stories

Τι συζητάνε οι Skroutzers… δίπλα στον ψύκτη; Σε αυτό το επεισόδιο η ομάδα θυμάται διάφορες αστείες στιγμές και κλείνει το 18ο έτος της Skroutz σε χριστουγεννιάτικο κλίμα! Ποιοι ήρθαν αντιμέτωποι με μια πελάτισσα με πολλές εσωτήσεις για τον 'ντολμαδοπαρασκευαστή'; Πώς κατέληξε ένας γερανός να χτυπάει τα αυτοκίνητα δύο μελών της ομάδας; Πώς ένα περιστέρι έριξε το site; Μαζί μας ο Ανδρέας...

6. HR: The Unmasking

Σήμερα βάζουμε στο μικροσκόπιο το τμήμα People Ops της κάθε εταιρείας και μπαίνουμε στα "παπούτσια" ενός HR professional: ποιες είναι οι αλήθειες και ποιοι οι συχνότεροι μύθοι γύρω από το επάγγελμα; Η Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations, η Έλενα Μάρκου, People Growth Lead και ο Διονύσης Μπούρλας, HR Manager στο Skroutz Last Mile, απαντούν σε όλα, με παραδείγματα από τη δική τους...

5. Skroutz Engineering Diary: the onboarding

Το σημερινό επεισόδιο είναι αφιερωμένο στους υπάρχοντες και μελλοντικούς προγραμματιστές και προγραμματίστριες της Skroutz και σηματοδοτεί την αρχή του 'Skroutz engineering diary'. Ξεκινάμε με μια πρώτη αναφορά του engineering 'κόσμου' που συναντά ένα νέο μέλος στο ξεκίνημά του και ακούμε βιωματικές ιστορίες του παρελθόντος και του σήμερα. Ο Νίκος Τσαγκανός, Head of Engineering στο Marketplace...

4. Internal Mobility στη Skroutz

Πόσο σημαντικό είναι το Internal Mobility στη Skroutz και γιατί; Τι υποστήριξη θα λάβεις και ποιοί είναι οι άνθρωποι που θα σε κατευθύνουν σε αυτή σου την προσπάθεια; Ο Γκρατσιάνo Σοφοκλιού, Financial Analyst, και η Ισιδώρα Κονδύλη, Marketing Associate, μας μιλούν για το δικό τους ταξίδι μέσα στη Skroutz: από που ξεκίνησαν, μέχρι το τι τους ώθησε να κάνουν αίτηση για ένα νέο πόστο, και πώς...

3. Skroutz Values: The Story so Far

Πώς δημιουργήθηκαν οι αξίες της Skroutz; Και γιατί είναι τόσο σημαντικές; Πότε καταγράφηκαν επίσημα για πρώτη φορά; Και ποιά θα είναι η εξελιξή τους ; Η Ρόζα Ταπίνη, Head of People Operations, και η Γιώτα Τζαβάρα, Head of Partners Success, μιλούν για το άτυπο ξεκίνημα των αξιών στη Skroutz, για τη σημασία τους σε έναν οργανισμό που μεγαλώνει διαρκώς, και για το ρόλο τους στο onboarding νέων...

2. Skroutz Interview: Prep Tips

Τι σημαίνει Talent Acquisition στη Skroutz; Και πώς διαφέρει από το τυπικό recruitment process; Η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, και ο Χρήστος Νίτσας, People Manager και engineer, συμμετέχουν σε ένα γρήγορο γύρο ερωτήσεων, αποκαλύπτοντας πώς προετοιμάζονται οι managers για το hiring, τα εργαλεία που προσφέρει η ομάδα PeopleOps για να προετοιμαστούν οι managers για μια συνέντευξη - αλλά και...

1. Owning my Performance

Στη καρδιά της φιλοσοφίας της Skroutz είναι το ownership. Αυτή είναι και η φιλοσοφία του Growth Stream της εταιρείας, που έχει μεγαλώσει τα τελευταία 3 χρόνια. Η Έλενα Μάρκου, People Growth Lead, μας μιλά για το ownership mindset και τους μηχανισμούς που το κάνουν πραγματικότητα. Αναλύει από το τι χρειάζεται να κοιτάξουμε στην εποχή του AI, μέχρι τα developmental tools που βοηθούν τους...

17. Mobile App First: Από την ιδέα…στην εφαρμογή

Μετά τη στροφή στο Marketplace, η Skroutz δίνει πλέον ακόμα περισσότερες δυνατότητες στους καταναλωτές με τη δημιουργία και ανάπτυξη του Skroutz Mobile App: προσωποποιημένη περιήγηση, άμεση ενημέρωση για την παράδοση παραγγελιών και σύντομα πιο ασφαλείς και γρήγορες πληρωμές. Ο Νίκος Μαούνης, Head of Mobile και ο Λεωνίδας Πάρτσας, Staff Android Engineer & Tech Lead μιλούν για τη σύνθεση της...

16. Content Editing: Τι σημαίνει περιεχόμενο στο Skroutz;

Η ομάδα των Content Editors, είναι η μεγαλύτερη ομάδα της εταιρείας και πραγματοποιεί ένα πολύ σημαντικό και απαιτητικό έργο: ελέγχει και ταξινομεί όλα τα νέα προϊόντα που έρχονται καθημερινά στο Skroutz από τα καταστήματα. Τι συμβαίνει από τη στιγμή που ένα προϊόν καταχωρείται στο Skroutz; Από που αντλούν τις πληροφορίες και τις φωτογραφίες οι Content editors; Και τι γίνεται όταν αυξάνεται η...