15. Value Pillars: Entrepreneurial
Σε αυτό το επεισόδιο κάνουμε deep-dive στον τρόπο που προσεγγίζουμε κάθε επιχειρηματική κίνηση στη Skroutz έχοντας ήδη καταγράψει αρκετά ‘μίλια’ δοκιμάζοντας νέα projects και απροσδόκητες λύσεις. Τι σημαίνει όμως η αξία ‘entrepreneurial’ στην πράξη; Μαζί μας είναι η Ασημίνα Καμπέρη, Senior Marketplace Operations Associate και ο Νίκος Φερτάκης, Head of Product Management στο Discovery και μιλούν για το expansion της Skroutz εκτός Ελλάδας, αλλά και για το αναπάντεχο εγχείρημα του να μπορεί ο καταναλωτής να κάνει τα ψώνια supermarket μέσω Skroutz.
