podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

8. Skroutz Last Mile: H πορεία ενός πακέτου

Η Skroutz έχει πλέον δικό της courier service, για όσες αγορές γίνονται μέσω του marketplace της. Το όνομα της νέας υπηρεσίας; Skroutz Last Mile (SLM). Πώς ακριβώς γίνεται αυτό το ταξίδι από τη στιγμή που θα γίνει μια παραγγελία μέχρι να παραδοθεί το πακέτο; O Αγαμέμνονας Παπάζογλου, ο Άλεξ Παπασπυρίδης και ο Στέφανος Κατσίμπας, οι τρεις άνθρωποι που δημιούργησαν την SLM, εξηγούν πώς έφτασαν τις χιλιάδες παραδόσεις τη μέρα μέσα σε ένα χρόνο και τι απαιτήσεις έχει η διαχείριση των χιλιάδων οδηγών με τα “πορτοκαλί” πακέτα. 

Περισσότερα επεισόδια

15. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...

14. Value Pillars: Entrepreneurial

Σε αυτό το επεισόδιο κάνουμε deep-dive στον τρόπο που προσεγγίζουμε κάθε επιχειρηματική κίνηση στη Skroutz έχοντας ήδη καταγράψει αρκετά ‘μίλια’ δοκιμάζοντας νέα projects και απροσδόκητες λύσεις. Τι σημαίνει όμως η αξία ‘entrepreneurial’ στην πράξη; Μαζί μας είναι η Ασημίνα Καμπέρη, Senior Marketplace Operations Associate και ο Νίκος Φερτάκης, Head of Product Management στο Discovery και μιλούν...

13. Value Pillars: Results-driven

Η Skroutz είναι αδιαμφισβήτητα 100% results-driven, με βασικό στόχο να προσφέρει την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή και παράλληλα να βοηθήσει τους εμπόρους να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους. Σήμερα μιλάμε με τη Γεωργία Ζιάκα, Operational Excellence Manager στην Skroutz Last Mile και την Σοφία Δαύρου, Fulfilled by Skroutz Operations Lead, εστιάζοντας σε δύο πρόσφατα projects που...