Episode III: Zero Doubt
Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον του Skroutz.gr, ο Γιάννης Αλιβιζάτος (Chief Operations Officer), ο Αντώνης Γαρνέλης (Director of Product) και η Θάλεια Γελαδάκη (Chief Marketing Officer), μιλούν για το πώς προχωρούν στην εποχή Skroutz 2.0… χωρίς καμία αμφιβολία! Μας βάζουν μέσα στα πιο συναρπαστικά νέα project τους: το Marketplace, το Skroutz Plus, το Last Mile και πολλά ακόμα. Πώς σχεδιάζει το Skroutz να εξαφανίσει κάθε αμφιβολία από τους χρήστες - και τα καταστήματα- σε ολόκληρη την αγοραστική εμπειρία; Πώς διατηρείται η κουλτούρα της ομάδας όσο αυτή μεγαλώνει; Και ποια πιστεύουν ότι θα είναι η επόμενη μέρα του online shopping στην Ελλάδα;