podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

Episode III: Zero Doubt

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον του Skroutz.gr, ο Γιάννης Αλιβιζάτος (Chief Operations Officer), ο Αντώνης Γαρνέλης (Director of Product) και η Θάλεια Γελαδάκη (Chief Marketing Officer), μιλούν για το πώς προχωρούν στην εποχή Skroutz 2.0… χωρίς καμία αμφιβολία! Μας βάζουν μέσα στα πιο συναρπαστικά νέα project τους: το Marketplace, το Skroutz Plus, το Last Mile και πολλά ακόμα. Πώς σχεδιάζει το Skroutz να εξαφανίσει κάθε αμφιβολία από τους χρήστες - και τα καταστήματα- σε ολόκληρη την αγοραστική εμπειρία; Πώς διατηρείται η κουλτούρα της ομάδας όσο αυτή μεγαλώνει; Και ποια πιστεύουν ότι θα είναι η επόμενη μέρα του online shopping στην Ελλάδα; 

Περισσότερα επεισόδια

15. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...

14. Value Pillars: Entrepreneurial

Σε αυτό το επεισόδιο κάνουμε deep-dive στον τρόπο που προσεγγίζουμε κάθε επιχειρηματική κίνηση στη Skroutz έχοντας ήδη καταγράψει αρκετά ‘μίλια’ δοκιμάζοντας νέα projects και απροσδόκητες λύσεις. Τι σημαίνει όμως η αξία ‘entrepreneurial’ στην πράξη; Μαζί μας είναι η Ασημίνα Καμπέρη, Senior Marketplace Operations Associate και ο Νίκος Φερτάκης, Head of Product Management στο Discovery και μιλούν...

13. Value Pillars: Results-driven

Η Skroutz είναι αδιαμφισβήτητα 100% results-driven, με βασικό στόχο να προσφέρει την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στον καταναλωτή και παράλληλα να βοηθήσει τους εμπόρους να μεγαλώσουν την επιχείρησή τους. Σήμερα μιλάμε με τη Γεωργία Ζιάκα, Operational Excellence Manager στην Skroutz Last Mile και την Σοφία Δαύρου, Fulfilled by Skroutz Operations Lead, εστιάζοντας σε δύο πρόσφατα projects που...