podlist.gr

Skroutz Sessions
Skroutz Sessions

Episode III: Zero Doubt

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον του Skroutz.gr, ο Γιάννης Αλιβιζάτος (Chief Operations Officer), ο Αντώνης Γαρνέλης (Director of Product) και η Θάλεια Γελαδάκη (Chief Marketing Officer), μιλούν για το πώς προχωρούν στην εποχή Skroutz 2.0… χωρίς καμία αμφιβολία! Μας βάζουν μέσα στα πιο συναρπαστικά νέα project τους: το Marketplace, το Skroutz Plus, το Last Mile και πολλά ακόμα. Πώς σχεδιάζει το Skroutz να εξαφανίσει κάθε αμφιβολία από τους χρήστες - και τα καταστήματα- σε ολόκληρη την αγοραστική εμπειρία; Πώς διατηρείται η κουλτούρα της ομάδας όσο αυτή μεγαλώνει; Και ποια πιστεύουν ότι θα είναι η επόμενη μέρα του online shopping στην Ελλάδα; 

Περισσότερα επεισόδια

18. The Skroutz Manager's Toolkit

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά των high-performing teams; Η Έλενα Μάρκου, People Growth Lead και ο Γιάννης Αλιβιζάτος, Chief Operations Officer, συζητούν και αναλύουν γιατί είναι ευθύνη του καθενός ξεχωριστά να σχεδιάζει την επαγγελματική του εξέλιξη- και όχι μόνο των managers- , την σημασία του leadership και πόσο ‘ευθύ’ μπορεί να είναι στα αλήθεια το feedback.

17. Data-driven decision making

Data-driven vs data-imposed decisions: σήμερα μαθαίνουμε πώς βρίσκουμε την ισορροπία στο κατά πόσο επηρεάζουν τις αποφάσεις μας τα δεδομένα στην Skroutz, καθώς και το πώς τα δεδομένα επηρεάζουν το πώς προχωράμε. Εξάλλου τις αποφάσεις τις παίρνουν τελικά πάντα άνθρωποι και όχι δεδομένα. Μαζί μας ο Χρήστος Λόντος, Head of Business Intelligence και ο Νικόλας Μπόμπος, Director of Marketplace...

16. Value pillars: Humane

Value pillars συνέχεια! Αυτό το μήνα εστιάζουμε στο ‘humane’. Πώς χτίζουμε αρμονικές σχέσεις, ένα κλίμα συμπερίληψης, ενσυναίσθησης και ακεραιότητας; Μαζί μας η Εύα Χατζηλιάδη, User Research Lead, ο Χάρης Κόκκινος, Partners Platform Tech Lead και η Αθηνά Καραγιώργη, People Partner, για να μιλήσουμε για τα δικά τους βιώματα και προτεινόμενες πρακτικές, περιγράφοντας γιατί η Skroutz είναι ο...