Ένα διαχρονικό ταξίδι στον κώδικα της διαφήμισης
Ο αναπληρωτής καθηγητής Βασίλης Βαμβακάς συζητά με τον Νίκο Μπακουνάκη για το βιβλίο «70 χρόνια ελληνικής έντυπης διαφήμισης» που συνεπιμελήθηκε με την Κλειώ Κεντερελίδου και ομάδα φοιτητών και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Επίκεντρο και το Ινστιτούτο Επικοινωνίας Ελλάδος.
Ποιος είναι ο ρόλος της διαφήμισης στην μεταπολεμική κοινωνία, πόσο άλλαξε τα καταναλωτικά ήθη και πόσο επηρέασε τα κοινωνικά στερεότυπα;