podlist.gr

74. Η έρευνα αγοράς μέσα από τις ιστορίες της Ξένιας Κούρτογλου (Focus Bari)

Η Ξένια Κούρτογλου είναι η ιδρύτρια της εταιρίας ερευνών Focus Bari που από το 1988 έχει διεξάγει εκατοντάδες έρευνες στην Ελληνική αγορά. Είναι από τους πιο παλιους ανθρώπους σήμερα στον χώρο και έχει να μας διηγηθει άπειρες ιστορίες. Κάποιες από αυτές τις μοιράστηκε στο επεισόδιο αυτό. Πιο συγκεκριμένα, μιλήσαμε για τα εξής:

  • Πώς ξεκίνησε η Focus Bari
  • Τη σημαντικότητα της ερώτησης “Σε ποιο “business” δραστηριοποιούμαι;”
  • Tips για να στήσεις σωστα έρευνες ωστε να έχει έγκυρα και αξιόπιστα αποτελέσματα
  • Πώς παραγγέλνονται οι έρευνες από τις εταιρίες και πώς χρησιμοποιούνται τα αποτελέσματά τους;
  • Κριτική - αξιολόγηση - ανατροφοδότηση: Γιατί είναι σημαντικός ο διαχωρισμός αυτών των εννοιών στην έρευνα αγοράς.
  • Πώς να δίνεις ολοκληρωμένο feedback στους άλλους

Λινξ

Δες όλες τις λεπτομέρειες για το Email Marketing Course μου εδώ: https://iamnontas.com/email-course/

Support the show

Γράψου στο νέο μου Email Marketing Live Course: https://iamnontas.com/email-course/

Podcast links

Τα προσωπικά μου links

Στήριξε το Podcast: https://www.buzzsprout.com/1753860/support

Περισσότερα επεισόδια

76. Οι πιστοποιήσεις ως εργαλείο Marketing - Δημήτρης Κατσιέρης

Ο Δημήτρης Κατσιέρης είναι ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρίας πιστοποιήσεων BQC. Σε αυτό το επεισόδιο μαθαίνουμε τι εστι πιστοποίηση και πώς μπορεί ένας συγρονος επαγγελματίας (και μάρκετερ επίσης) να τις χρησιμοποιήσει για την ανάπτυξη της επιχείρησής του.Πώς μπορούν να σου δώσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού;Ποιος μπορεί να πιστοποιηθεί;Τι είδη πιστοποιήσεων υπάρχουν σχετικα με το...

75. Η ιστορία πίσω απ' την ΕΠΙΚΗ καμπάνια του "Καλόχαρτου" - Χρήστος Κουτσούκος

Σήμερα μας μιλάει ο Χρήστος Κουτσούκος, Executive Creative Director στις εταιρείες Cream & Rascal, και ο άνθρωπος πίσω από την αγαπημένη μου ελληνική καμπάνια, αυτή του "Καλόχαρτου" (Από την Endless). Ήθελα καιρό να κάνω αυτό το επεισόδιοΝα τι θα ακούσετε:Πώς από μπασκετμπολίστας της ΑΕΚ κατέληξε σε Art Director.Πώς προέκυψε το brief και το concept της καμπάνιαςΠώς ανέπτυξαν τον χαρακτήρα του...

73. Κάνε το hobby σου σιγά σιγά επάγγελμα - Στέργιος Στεργίου (moneyminority.com)

Ο Σημερινός καλεσμένος είναι marketer αλλά δεν έρχεται ως τέτοιος στο podcast. Έρχεται ως δημιουργός, και ο άνθρωπος πίσω από το moneyminority.com και μας μιλάει για το πώς μετέτρεψε το πάθος του για τα οικονομικά σε ένα προσοδοφόρο hobby και εν τέλει επάγγελμα. Να τι λέμε:Πώς άρχισε, γιατι αρχισε κάτι δικό του και τι κανει τώρα.Τι online assets δημιούργησε και πώς τον βοήθησαν να αναπτύξει το...