podlist.gr

Τρία Κιλά Μάρκετινγκ | Το Marketing στην Ελλάδα

Τρία Κιλά Μάρκετινγκ | Το Marketing στην Ελλάδα

Ο Email Marketing Consultant Νώντας Καραβίας, σηκώνει το σεντόνι του Ελληνικού Marketing και συζητάει με καλεσμένους - επιχειρηματίες και marketers - τις παθογένειες που κρύβονται από κάτω. Ακούστε marketing tips, ενδιαφέροντα (best και worst) case studies, ιστορίες τρόμου και τα τελευταία νέα από την αγορά. Περισσότερα για τον δημιουργό του Podcast: iamnontas.com

επεισόδια 91
διάρκεια 90 ώρες
συχνότητα κάθε 2 εβδομάδες
επεισόδιο πριν
ηλικία
προσθήκη πριν

90. Κοστολόγηση & τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing - Τόλης Αϊβαλής

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ (για 2η φορά) τον Τόλη Αϊβαλή για μια συζήτηση σχετικά με την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing. Συζητάμε για τον σωστό υπολογισμό κόστους, τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης, καθώς και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους freelancer marketers να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους. Το επεισόδιο παρέχει...

89. Αναδιοργανώνοντας ένα agency 30 ατόμων. Γιώργος Εργαζάκης & Χάρης Πιτσιλός

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενούμε τον Χάρη Πιτσιλό (για 3η φορά παρακαλώ) και τον Γιώργο Εργαζάκη από τη Revitup, ένα δυναμικό marketing agency για ξενοδοχεία, και μιλάμε για την αναδιοργάνωση της εταιρείας τους. Ο Χάρης παίρνει άτυπα τον ρολο του co-host και ανακρίνει τον Γιώργο σχετικά με το πώς πήγε το project της οργανωσιακής ανασχεδίασης του agency του από την...

88. Η δύναμη του (παραμελημένου) "εσωτερικού marketing" - Βάσια Μανίκα

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τη Βάσια Μανίκα από την Wellbeing Innovations, η οποία μας αναλύει τη σημασία του εσωτερικού marketing και πώς αυτό συνδέεται με την ευημερία των εργαζομένων. Η Βάσια μοιράζεται εμπειρίες και προτάσεις για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία, την απόδοση και την ικανοποίηση των ανθρώπων τους μέσα από στρατηγικές που...

87. Πώς φτιάχνω εντελώς μόνος μου ένα επεισόδιο podcast (βήματα και εργαλεία)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, μοιράζομαι μαζί σας τη διαδικασία που ακολουθώ για να δημιουργήσω ένα επεισόδιο podcast. Από την επιλογή των καλεσμένων και την προετοιμασία μέχρι την εγγραφή και την επεξεργασία, σας δίνω πρακτικές συμβουλές που χρησιμοποιώ προσωπικά για να διασφαλίσω την ποιότητα και την αυθεντικότητα του περιεχομένου μου. Θα δείτε πώς τοι ΑΙ και τα σωστά tools...

86. Σπάσε τα στερεότυπα: Η στρατηγική της Κατερίνας Τριγώνη για viral video περιεχόμενο

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο, φιλοξενώ την Κατερίνα Τριγώνη, ιδρύτρια της Contentum, η οποία μοιράζεται την πορεία της στη δημιουργία περιεχομένου και τη στρατηγική της επιτυχίας στο TikTok. Συζητάμε για τις προκλήσεις που συνάντησε κατά την έναρξη της καριέρας της, τη στρατηγική προσέγγιση της εταιρείας της στη διαχείριση περιεχομένου και πελατών, καθώς και τις νέες υπηρεσίες...

85. Το SEO του σήμερα δεν είναι το ίδιο με του χθες - Αντώνης Δημητρίου

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο, φιλοξενώ τον Αντώνη Δημητρίου, SEO Lead στη Minuttia, για μια εις βάθος συζήτηση γύρω από τη στρατηγική του SEO και τον ρόλο της στην επιχειρηματική ανάπτυξη. Από το link building μέχρι τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, ο Αντώνης προσφέρει πολύτιμες συμβουλές για το πώς να χτίσεις μια δυνατή SEO στρατηγική που οδηγεί σε πραγματικά...

84. Από 0 σε 12.000 Instagram followers οργανικά μέσα σε 8 μήνες. Η ιστορία του Marketing Parakalo

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, εξερευνούμε τον κόσμο του content creation με τον Κάμιλ, δημιουργό του "Marketing Parakalo". Μοιράζεται την πορεία του, από την αναζήτηση της φωνής του στο marketing έως τη σημασία της αυθεντικότητας και της συνέπειας για τη δημιουργία πετυχημένου περιεχομένου. Αναλύουμε τις διαφορές μεταξύ TikTok και Instagram, στρατηγικές monetization, και τα...

83. Τι χρειάζεσαι; Λογιστή ή Οικονομικό Σύμβουλο; - Νίκος Καραμάνος (AFS)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο επεισόδιο αυτό, ο Νίκος Καραμάνος, συνιδρυτής της AFS, εξετάζει τη σχέση του marketing με τη λογιστική, την διαφορά του λογιστή με τον οικονομικό σύμβουλο, τη νοοτροπία των λογιστών απέναντί στους πελάτες τους, αλλά και την νοοτροπία των Ελλήνων απέναντι στους λογιστές.Πιο συγκεκριμένα, συζητάμε:Η ιστορία της AFS και η χρήση της τεχνολογίαςΗ εμπειρία των πελατών με...

82. Κάνε τα short videos της εταιρίας σου viral - Μαριάννα Μέρμηγκα

Σου άρεσε το επεισόδιο;Η Μαριάνα Μέρμηγκα μας μιλά σήμερα για το πώς είναι να έχεις ένα μικρό marketing agency που ασχολειται με social media, Meta ads και παραγωγή video. Mιλά για την εμπειρία της, τις προκλήσεις στο χώρο, τη σημασία της ομαδικότητας, και πώς να δημιουργείς βίντεο που δημιουργούν συναισθήματα. Συζητάμε για την προσέλκυση κοινού, τη σημασία της ποιότητας στα βίντεο, και την...

81. Φτιάχνοντας το site σου με Wordpress - Ιάκωβος Φρούντας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, μιλάω με τον Ιάκωβο Φρούντα, έναν ταλαντούχο WordPress developer και ένας από τους leaders της ελληνικής κοινότητας του WordPress. Μαζί, εξερευνούμε τον κόσμο του WordPress development και μοιραζόμαστε χρήσιμες συμβουλές. Είτε είσαι developer, είτε marketer, είτε θες να φτιάξεις το δικό σου website, αυτό το επεισόδιο έχει κάτι για όλους!Κύρια σημεία...

80. Έρχονται αλλαγές στο Performance Marketing - Άγγελος Δεκαβάλλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο, φιλοξενώ τον performance marketer Άγγελο Δεκαβάλλα, δημιουργό της κοινότητας "Performance Marketing Greece" όπου μοιράζεται πραγματικά δεδομένα από πραγματικά ad accounts. Μιλάμε για το πώς να κάνεις αποδοτικές διαφημίσεις το 2024 καθώς και το τι έρχεται στο άμεσο μέλλον στον χώρο του performance που θα ταρακουνήσει τα νερά. Ετοιμαστείτε για μια...

79. Στρατηγική συστάσεων και networking - Έλλη Γλύτσου (BNI Greece)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, συζητάμε τον κρίσιμο ρόλο της δικτύωσης στην επιχειρηματική ανάπτυξη με την Έλλη Γλύτσου, εκπρόσωπο της BNI στην Ελλάδα. Η Έλλη και εγώ εξετάζουμε πρακτικές συμβουλές για αποτελεσματική δικτύωση σε επαγγελματικές εκδηλώσεις, την αξία των συστάσεων και τον αντίκτυπο μιας καλά σχεδιασμένης επαγγελματικής κάρτας. Καλύπτουμε επίσης τη σημασία της...

78. Διαχειρίση φήμης των brands με εργαλεία social listening - Παναγιώτης Τσαντίλας (Palowise)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Η Palowise είναι μια software εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες στα brands στον χώρο του web και social intelligence. Με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, συγκεντρώνει και αναλύει περιεχόμενο από διάφορες πλατφόρμες όπως ειδησιογραφικά sites, blogs, forums και social media. Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, CEO της Palowise αναφέρει την πρόκληση που αντιμετωπίζουν με την επεξεργασία...

77. Το "Ελληνικό Fiverr" koalla.gr σαρώνει στο Dragon's Den - Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο ο συνιδριτής του Koalla.gr - του marketplace για αγορά και πώληση digital marketing (και όχι μόνο) υπηρεσιών - μας μιλάει για το πως αναπτύχθηκε η πλατφόρμα και πώς κατάφεραν να πάρουν χρηματοδότηση στο Dragons' Den πριν λίγους μήνες. Θα ακούσετε τι παίζει "behind the scenes" σε ένα marketplace, τα growth hacks που χρησιμοποίησαν για να βρούν τους...

76. Οι πιστοποιήσεις ως εργαλείο Marketing - Δημήτρης Κατσιέρης

Σου άρεσε το επεισόδιο;Ο Δημήτρης Κατσιέρης είναι ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρίας πιστοποιήσεων BQC. Σε αυτό το επεισόδιο μαθαίνουμε τι εστι πιστοποίηση και πώς μπορεί ένας συγρονος επαγγελματίας (και μάρκετερ επίσης) να τις χρησιμοποιήσει για την ανάπτυξη της επιχείρησής του.Πώς μπορούν να σου δώσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού;Ποιος μπορεί να πιστοποιηθεί;Τι είδη πιστοποιήσεων...

75. Η ιστορία πίσω απ' την ΕΠΙΚΗ καμπάνια του "Καλόχαρτου" - Χρήστος Κουτσούκος

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σήμερα μας μιλάει ο Χρήστος Κουτσούκος, Executive Creative Director στις εταιρείες Cream & Rascal, και ο άνθρωπος πίσω από την αγαπημένη μου ελληνική καμπάνια, αυτή του "Καλόχαρτου" (Από την Endless). Ήθελα καιρό να κάνω αυτό το επεισόδιοΝα τι θα ακούσετε:Πώς από μπασκετμπολίστας της ΑΕΚ κατέληξε σε Art Director.Πώς προέκυψε το brief και το concept της καμπάνιαςΠώς...

74. Η έρευνα αγοράς μέσα από τις ιστορίες της Ξένιας Κούρτογλου (Focus Bari)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Η Ξένια Κούρτογλου είναι η ιδρύτρια της εταιρίας ερευνών Focus Bari που από το 1988 έχει διεξάγει εκατοντάδες έρευνες στην Ελληνική αγορά. Είναι από τους πιο παλιους ανθρώπους σήμερα στον χώρο και έχει να μας διηγηθει άπειρες ιστορίες. Κάποιες από αυτές τις μοιράστηκε στο επεισόδιο αυτό. Πιο συγκεκριμένα, μιλήσαμε για τα εξής:Πώς ξεκίνησε η Focus BariΤη σημαντικότητα της...

73. Κάνε το hobby σου σιγά σιγά επάγγελμα - Στέργιος Στεργίου (moneyminority.com)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Ο Σημερινός καλεσμένος είναι marketer αλλά δεν έρχεται ως τέτοιος στο podcast. Έρχεται ως δημιουργός, και ο άνθρωπος πίσω από το moneyminority.com και μας μιλάει για το πώς μετέτρεψε το πάθος του για τα οικονομικά σε ένα προσοδοφόρο hobby και εν τέλει επάγγελμα. Να τι λέμε:Πώς άρχισε, γιατι αρχισε κάτι δικό του και τι κανει τώρα.Τι online assets δημιούργησε και πώς τον...

72. Ανάπτυξε το brand σου με Business Podcasting - Ιωάννης Αναστασσάκης (Podlab Agency)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Ο Ιωάννης Αναστασσάκης είναι ο ιδρυτής του Podlab Agency, μια επιχείρηση παραγωγής business podcast. Σε αυτό το επεισόδιο μας μοιράζεται την σχεδόν 20ετή του εμπειρία στον χώρο και μας μιλάει για πολλά ενδιαφέροντα, μεταξύ άλλων και...Πώς άρχισε στο podcastingΠώς εκτινάχτηκε το podcasting σαν μέσο;Τι είναι το business podcasting και πώς να το χρησιμοποιήσεις για να κάνεις...

71. Η αξία του να είσαι αγνωστικιστής στο Marketing - Σταύρος Κοντακτσής (Giraffes In The Kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Ο Σταύρος Κοντακτσής είναι ένας εκ των ιδρυτών της Giraffes In The Kitchen, ένα πολυβραβευμένο creative agency που δηλώνει πως δεν υπάρχουν λύσεις "one size fits all", υπάρχουν κατάλληλες λύσεις για τα κατάλληλα brands, μέσα στα δεδομένα πλαίσια κουλτούρας. Πιο συγκεκριμένα μιάμε για αυτά:Πώς οδηγήθηκε η καριέρα του στην ίδρυση της GITKΑπό που βγάινει το όνομα "Giraffes...