podlist.gr

11. Σπύρος Π. - Πώς άρχισε τη Red Raven Eyewear με 300€ και έφτασε στα... 6 ψηφία

Πώς είναι να αρχίζεις ένα ecommerce store σαν side-hustle με 300 ευρώ και μετά από λίγα χρόνια να έχεις φτάσει σε 6-ψήφιους τζίρους;
Ο Σπύρος μας διηγείται το ταξίδι του στην επιχειρηματικότητα ως solopreneur και πλέον ως ιδιοκτήτης μιας υγιούς ταχέως αναπτυσσόμενης επιχείρησης.
Αυτή είναι η ιστορία της redraveneyewear.gr.

Τι λέμε στο επεισόδιο αυτό:

  • Πώς γεννήθηκε η ιδέα της redraveneyewear.gr.
  • Πώς διαχειριζόταν τον χρόνο του με την κανονική του δουλειά.
  • Τα disaster stories που έζησε με agencies.
  • Πώς διαχειρίστηκε τον φόρτο εργασίας τον πρώτο καιρό που ήταν μόνος του.
  • Την μεθοδολογία που έχει για να επιλέγει τους συνεργάτες του.
  • Πώς έχτισε το brand του από το μηδέν και μπόρεσε να κάνει τον πελάτη  να συνδεθεί συναισθηματικά με αυτό.
  • Το ρόλο που έπαιξε το email και το marketing automation στην αύξηση των κερδών του μαγαζιού.
  • Πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις το email για να κάνεις έρευνες και να αναπτύξεις νέα προϊόντα.

Δες όλες τις λεπτομέρειες για το Email Marketing Course μου εδώ: https://iamnontas.com/email-course/

Support the Show.

Γράψου στο νέο μου Email Marketing Live Course: https://iamnontas.com/email-course/

Podcast links

Τα προσωπικά μου links

Στήριξε το Podcast: https://www.buzzsprout.com/1753860/support

Περισσότερα επεισόδια

77. Το "Ελληνικό Fiverr" koalla.gr σαρώνει στο Dragon's Den - Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης

Στο σημερινό επεισόδιο ο συνιδριτής του Koalla.gr - του marketplace για αγορά και πώληση digital marketing (και όχι μόνο) υπηρεσιών - μας μιλάει για το πως αναπτύχθηκε η πλατφόρμα και πώς κατάφεραν να πάρουν χρηματοδότηση στο Dragons' Den πριν λίγους μήνες. Θα ακούσετε τι παίζει "behind the scenes" σε ένα marketplace, τα growth hacks που χρησιμοποίησαν για να βρούν τους πρώτους χρήστες της...

76. Οι πιστοποιήσεις ως εργαλείο Marketing - Δημήτρης Κατσιέρης

Ο Δημήτρης Κατσιέρης είναι ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρίας πιστοποιήσεων BQC. Σε αυτό το επεισόδιο μαθαίνουμε τι εστι πιστοποίηση και πώς μπορεί ένας συγρονος επαγγελματίας (και μάρκετερ επίσης) να τις χρησιμοποιήσει για την ανάπτυξη της επιχείρησής του.Πώς μπορούν να σου δώσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού;Ποιος μπορεί να πιστοποιηθεί;Τι είδη πιστοποιήσεων υπάρχουν σχετικα με το...

75. Η ιστορία πίσω απ' την ΕΠΙΚΗ καμπάνια του "Καλόχαρτου" - Χρήστος Κουτσούκος

Σήμερα μας μιλάει ο Χρήστος Κουτσούκος, Executive Creative Director στις εταιρείες Cream & Rascal, και ο άνθρωπος πίσω από την αγαπημένη μου ελληνική καμπάνια, αυτή του "Καλόχαρτου" (Από την Endless). Ήθελα καιρό να κάνω αυτό το επεισόδιοΝα τι θα ακούσετε:Πώς από μπασκετμπολίστας της ΑΕΚ κατέληξε σε Art Director.Πώς προέκυψε το brief και το concept της καμπάνιαςΠώς ανέπτυξαν τον χαρακτήρα του...