podlist.gr

11. Σπύρος Π. - Πώς άρχισε τη Red Raven Eyewear με 300€ και έφτασε στα... 6 ψηφία

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Πώς είναι να αρχίζεις ένα ecommerce store σαν side-hustle με 300 ευρώ και μετά από λίγα χρόνια να έχεις φτάσει σε 6-ψήφιους τζίρους;
Ο Σπύρος μας διηγείται το ταξίδι του στην επιχειρηματικότητα ως solopreneur και πλέον ως ιδιοκτήτης μιας υγιούς ταχέως αναπτυσσόμενης επιχείρησης.
Αυτή είναι η ιστορία της redraveneyewear.gr.

Τι λέμε στο επεισόδιο αυτό:

  • Πώς γεννήθηκε η ιδέα της redraveneyewear.gr.
  • Πώς διαχειριζόταν τον χρόνο του με την κανονική του δουλειά.
  • Τα disaster stories που έζησε με agencies.
  • Πώς διαχειρίστηκε τον φόρτο εργασίας τον πρώτο καιρό που ήταν μόνος του.
  • Την μεθοδολογία που έχει για να επιλέγει τους συνεργάτες του.
  • Πώς έχτισε το brand του από το μηδέν και μπόρεσε να κάνει τον πελάτη  να συνδεθεί συναισθηματικά με αυτό.
  • Το ρόλο που έπαιξε το email και το marketing automation στην αύξηση των κερδών του μαγαζιού.
  • Πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις το email για να κάνεις έρευνες και να αναπτύξεις νέα προϊόντα.

Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

103. ChatGPT: 6 tips για να μην το χρησιμοποιείς σα κατσαπλιάς (μέρος 1ο)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το solo επεισόδιο μιλάω για το ChatGPT - όχι όπως το βλέπουν οι γραφικοί AI bros που σου πουλάνε τα prompts με το κιλό, αλλά όπως το χρησιμοποιώ εγώ στην καθημερινότητά μου, στη δουλειά μου και στη ζωή μου. Μοιράζομαι 6 βασικά λάθη που κάνουν σχεδόν όλοι όταν χρησιμοποιούν το εργαλείο, και κυρίως τον διαφορετικό τρόπο σκέψης που πρέπει να υιοθετήσουμε για να το...

102. Από 6€/άρθρο σε ομιλητής δίπλα σε Neil Patel και Kiyosaki - Η απίστευτη ιστορία του Δημήτρη Σκιαδά

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σήμερα έχουμε μαζί μας τον Δημήτρη Σκιάδα, έναν άνθρωπο που ξεκίνησε ως βοηθός λογιστή και κατέληξε να μιλά σε σκηνές δίπλα σε θρύλους του marketing όπως ο Neil Patel, o Ryan Deiss και ο Robert Kiyosaki. Με μια καριέρα που χτίστηκε πάνω σε ρίσκο, πίστη και networking, ο Δημήτρης έχει αφήσει το στίγμα του στην αμερικανική αγορά και συνεχίζει να εμπνέει marketers σε όλο τον...

101. Marketing awards: Ας μιλήσουμε για τον ελέφαντα στο δωμάτιο - Βένια Βλώτσου (WEDOO)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, είχα την ευκαιρία να συζητήσω με τη Βένια Βλότσου, Chief Commercial Officer της WeDοo, για αυτό που όλοι οι marketers συζητάμε μεταξύ μας, αλλά όχι δημόσια: Ποιος είναι ο ρόλος των "βραβείων" marketing σήμερα. Είναι ένα εργαλείο μαρκετινγκ για εμάς; Είναι για να φλεξάρουμε στους συναδέλφους μας; Είναι ένα ιδιοφυές business model των διοργανωτών;...