podlist.gr

11. Σπύρος Π. - Πώς άρχισε τη Red Raven Eyewear με 300€ και έφτασε στα... 6 ψηφία

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Πώς είναι να αρχίζεις ένα ecommerce store σαν side-hustle με 300 ευρώ και μετά από λίγα χρόνια να έχεις φτάσει σε 6-ψήφιους τζίρους;
Ο Σπύρος μας διηγείται το ταξίδι του στην επιχειρηματικότητα ως solopreneur και πλέον ως ιδιοκτήτης μιας υγιούς ταχέως αναπτυσσόμενης επιχείρησης.
Αυτή είναι η ιστορία της redraveneyewear.gr.

Τι λέμε στο επεισόδιο αυτό:

  • Πώς γεννήθηκε η ιδέα της redraveneyewear.gr.
  • Πώς διαχειριζόταν τον χρόνο του με την κανονική του δουλειά.
  • Τα disaster stories που έζησε με agencies.
  • Πώς διαχειρίστηκε τον φόρτο εργασίας τον πρώτο καιρό που ήταν μόνος του.
  • Την μεθοδολογία που έχει για να επιλέγει τους συνεργάτες του.
  • Πώς έχτισε το brand του από το μηδέν και μπόρεσε να κάνει τον πελάτη  να συνδεθεί συναισθηματικά με αυτό.
  • Το ρόλο που έπαιξε το email και το marketing automation στην αύξηση των κερδών του μαγαζιού.
  • Πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις το email για να κάνεις έρευνες και να αναπτύξεις νέα προϊόντα.

Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.

Περισσότερα επεισόδια

90. Κοστολόγηση & τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing - Τόλης Αϊβαλής

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ (για 2η φορά) τον Τόλη Αϊβαλή για μια συζήτηση σχετικά με την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing. Συζητάμε για τον σωστό υπολογισμό κόστους, τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης, καθώς και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους freelancer marketers να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους. Το επεισόδιο παρέχει...

89. Αναδιοργανώνοντας ένα agency 30 ατόμων. Γιώργος Εργαζάκης & Χάρης Πιτσιλός

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενούμε τον Χάρη Πιτσιλό (για 3η φορά παρακαλώ) και τον Γιώργο Εργαζάκη από τη Revitup, ένα δυναμικό marketing agency για ξενοδοχεία, και μιλάμε για την αναδιοργάνωση της εταιρείας τους. Ο Χάρης παίρνει άτυπα τον ρολο του co-host και ανακρίνει τον Γιώργο σχετικά με το πώς πήγε το project της οργανωσιακής ανασχεδίασης του agency του από την...

88. Η δύναμη του (παραμελημένου) "εσωτερικού marketing" - Βάσια Μανίκα

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τη Βάσια Μανίκα από την Wellbeing Innovations, η οποία μας αναλύει τη σημασία του εσωτερικού marketing και πώς αυτό συνδέεται με την ευημερία των εργαζομένων. Η Βάσια μοιράζεται εμπειρίες και προτάσεις για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία, την απόδοση και την ικανοποίηση των ανθρώπων τους μέσα από στρατηγικές που...