podlist.gr

11. Σπύρος Π. - Πώς άρχισε τη Red Raven Eyewear με 300€ και έφτασε στα... 6 ψηφία

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Πώς είναι να αρχίζεις ένα ecommerce store σαν side-hustle με 300 ευρώ και μετά από λίγα χρόνια να έχεις φτάσει σε 6-ψήφιους τζίρους;
Ο Σπύρος μας διηγείται το ταξίδι του στην επιχειρηματικότητα ως solopreneur και πλέον ως ιδιοκτήτης μιας υγιούς ταχέως αναπτυσσόμενης επιχείρησης.
Αυτή είναι η ιστορία της redraveneyewear.gr.

Τι λέμε στο επεισόδιο αυτό:

  • Πώς γεννήθηκε η ιδέα της redraveneyewear.gr.
  • Πώς διαχειριζόταν τον χρόνο του με την κανονική του δουλειά.
  • Τα disaster stories που έζησε με agencies.
  • Πώς διαχειρίστηκε τον φόρτο εργασίας τον πρώτο καιρό που ήταν μόνος του.
  • Την μεθοδολογία που έχει για να επιλέγει τους συνεργάτες του.
  • Πώς έχτισε το brand του από το μηδέν και μπόρεσε να κάνει τον πελάτη  να συνδεθεί συναισθηματικά με αυτό.
  • Το ρόλο που έπαιξε το email και το marketing automation στην αύξηση των κερδών του μαγαζιού.
  • Πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις το email για να κάνεις έρευνες και να αναπτύξεις νέα προϊόντα.

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Προσφορά BLACK FRIDAY: https://www.emailacademy.gr/bf25waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

108. Ο Ecommerce Manager δεν είναι το παιδί για όλες τις δουλειές (elhub.gr)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, μιλάμε με δύο παλιούς γνώριμους: τον Γιάννη Κισκιπέλη και τον Δημήτρη Χατζημιχαηλίδη - ιδρυτές του E-commerce Learning Hub (elhub.gr). Τι σημαίνει “ξέρω τα νούμερά μου”; Τι ρόλο παίζει πραγματικά ένας e-commerce manager στην Ελλάδα; Ποιες δεξιότητες έχουν αξία και ποιες είναι απλώς φούμαρα; Πώς φτιάχνεις ομάδα όταν δεν έχεις μπάτζετ; Και γιατί οι...

107. Από 9-5 σε full-time content creator: Το ρίσκο και η ανταμοιβή (Kamil - Marketing Parakalo)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια σούπερ δυνατή κουβέντα με τον Κάμιλ (a.k.a. Marketing Parakalo). Συζητήσαμε για τη δύναμη των visual hooks στο marketing, το ταξίδι του από υπάλληλος σε freelancer και πώς η δημιουργικότητα μπορεί να συνυπάρξει με την πειθαρχία. Αγγίξαμε θέματα όπως η κοινωνική ευθύνη, η Γενιά Ζ, η αυτογνωσία, αλλά και η καθημερινή πρόκληση του να “πουλάς”...

106. Retention Marketing: Μήπως να το βάλουμε στο λεξιλόγιό μας; - Θωμάς Λάλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον Θωμά Λαλά, έναν ειδικό στο retention marketing που μας εξηγεί γιατί η διατήρηση πελατών είναι πιο σημαντική – και πιο κερδοφόρα – από την απόκτηση νέων. Μιλάμε για τη δύναμη του email marketing, την αξία των προσφορών που αυξάνουν το lifetime value, αλλά και για το πώς ένα brand μπορεί να δημιουργήσει κοινότητα γύρω από τα προϊόντα του. Ο...