podlist.gr

3. Σπύρος Κόλλας - Ευθυγραμμίζοντας το marketing με τις πωλήσεις

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Ο Σπύρος είναι απόστρατος στρατιωτικός της Πολεμικής Αεροπορίας και Πολύπειρος εκπαιδευτής καταδύσεων με μικτά αέρια, σπηλαιοκαταδύσεων & Rebreathers. Βιώνοντας από πρώτο χέρι την σημασία του σωστού Leadership, τόσο ως στρατιωτικός, όσο και ως εκπαιδευτής ειδικών μορφών αυτόνομης κατάδυσης, αποφάσισε το 2006 και μέσα από σπουδές στο Marketing & Communication Management, να προσαρμόσει και να εξελίξει το αποτελεσματικό Leadership στις επιχειρηματικές του δραστηριότητες σε Ελλάδα, Κύπρο, Ιταλία, Ισπανία, Γερμανία, Φιλανδία, Σουηδία & Βουλγαρία, με πελάτες τόσο από τον ιδιωτικό, όσο και από τον δημόσιο τομέα. Με πολυετή εμπειρία ως μέλος και εκπαιδευτής σε ομάδες και κλάδους υψηλών απαιτήσεων και κινδύνου, αλλά και ως σύμβουλος, μπορεί να σας προσφέρει μια νέα προοπτική στην διαχείριση της ασφάλειας και κουλτούρας της εταιρικής σας διακυβέρνησης. Θα σας δείξει τρόπους για να ενισχύσετε την αξιοπιστία, τον σεβασμό και την αποτελεσματικότητα εντός του οργανισμού και θα εξηγήσει τις πιο σημαντικές πτυχές της διαχείρισης κρίσεων.

Στο επεισόδιο αυτό θα ακούσουμε:

  • την ιστορία του Σπύρου
  • την πορεία από την πρώτη δουλειά ώς ασφαλιστής, μέχρι το χτίσιμο ενός agency.
  • πώς τα skills στις πωλήσεις έχουν βοηθήσει σε όλες του τις δραστηριότητες.
  • τι αγοράζει ο πελάτης από ένα agency (εκτός από την υπηρεσία).
  • πώς να πηγαίνεις πάντα με τον ρυθμό του πελάτη στη σχέση σου με αυτόν.
  • πως να διαλέγεις πελάτη και να διαχειρίζεσαι τη σχέση σου μαζί του ώστε να μην εκτελείς απλά διαταγές αλλά να συμβουλεύεις.
  • ιδέες για να διαχειριστείςπωλήσεις μέσω online outreach
  • πώς ξεκινάμε να έχουμε εισερχόμενους πελάτες (outreach, referrals, ads)
  • πώς βοηθάει το αξιακό σου σύστημα και η ενσυναίσθηση στις πωλήσεις

Resources

Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

106. Retention Marketing: Μήπως να το βάλουμε στο λεξιλόγιό μας; - Θωμάς Λάλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον Θωμά Λαλά, έναν ειδικό στο retention marketing που μας εξηγεί γιατί η διατήρηση πελατών είναι πιο σημαντική – και πιο κερδοφόρα – από την απόκτηση νέων. Μιλάμε για τη δύναμη του email marketing, την αξία των προσφορών που αυξάνουν το lifetime value, αλλά και για το πώς ένα brand μπορεί να δημιουργήσει κοινότητα γύρω από τα προϊόντα του. Ο...

105. Είναι δυνατόν να συμμορφωθώ 100% με τον GDPR; Συζήτηση μ' έναν δικηγόρο

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον δικηγόρο Λάμπρο Σαπλάουρα για μια εις βάθος κουβέντα γύρω από τον GDPR και το πώς επηρεάζει την καθημερινότητα των επιχειρήσεων, ειδικά στον χώρο του marketing. Συζητάμε γιατί η συμμόρφωση δεν είναι μόνο νομική υποχρέωση αλλά και στρατηγική ευκαιρία, ποια είναι τα συνηθισμένα λάθη που οδηγούν σε παραβιάσεις και πώς μπορούν μικρές και...

104. ChatGPT: Άλλα 7 tips για να μην το χρησιμοποιείς σα κατσαπλιάς (μέρος 2ο)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το δεύτερο μέρος της κουβέντας, βουτάμε πιο βαθιά στις έξυπνες και στρατηγικές πρακτικές χρήσης του ChatGPT. Ο Νώντας μοιράζεται άλλες 7 πολύτιμες συμβουλές που μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο που χρησιμοποιούμε το εργαλείο, είτε πρόκειται για δημιουργική γραφή, brainstorming ή παραγωγή περιεχομένου. 💡 Τι θα ακούσεις:Γιατί η δομή είναι το παν όταν δουλεύεις με το...