podlist.gr

34. Η πίτα του τουριστικού marketing έχει ακόμα κομμάτια για όλους (και περισσεύουν κιολας) - Γιαννης Γιαννάτος / Panadvert

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Στο σημερινό επεισόδιο μιλάμε με τον Γιάννη Γιαννάτο, τον ιδρυτή μιας από τις πιο επιτυχημένες πανελαδικα εταιρίες στο τουριστικό marketing. 

O Γιάννης έχει δουλέψει από το 2006 με τα μεγαλύτερα 5άστερα ξενοδοχεία στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό (με μεγάλους πελάτες ακόμα και στη Λατινική Αμερική), έχει συνεργαστεί με παγκοσμίου φήμης influencers  και έχει αναπτύξει ένα μοναδικό σύστημα  συλλογής και διαχείρισης τουριστικών δεδομένων παγκόσμια, που έχει δώσει στην Panadvert τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Να κάποια από τα θέματα που συζητήσαμε...

  • Πώς ξεκίνησε την καριέρα του στα βρεφικά χρόνια του internet, φτιάχνοντας ένα site με παγκόσμια επισκεψιμότητα μεγαλύτερη από αυτήν όλων των ελληνικών site αθροιστικά.
  • Γιατί κατέληξε στον κλάδο του τουριστικού marketing (και γιατί ίσως να θέλεις και εσύ να καταλήξεις εκεί)
  • Ποιες είναι οι ιδιαίτερότητες του τουριστικού marketing στην Ελλάδα
  • Ποια στοιχεία του digital marketing είναι τα πιο σημαντικά στην προώθηση ξενοδοχείων ή προορισμών
  • Τι ρόλο έχει παίξει το influencer marketing
  • Ποιά είναι η θέση της Ελλάδας όσον αφορά το τουριστικό marketing, σε σχέση με τις υπόλοιπες χώρες του κόσμου;
  • 2 φανταστικά case studies τουριστικού marketing, που αποδεικνύουν πως δεν χρειάζονται πολλά λεφτά για να έχεις θετικό αντίκτυπο σε πολλά επίπεδα και να δημιουργήσεις win-win καταστάσεις για όλους τους εμπλεκόμενους.

Τα λινξ:

  • Το linkedin του Γιάννη
  • To site της Panadvert

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

98. Οι εκθέσεις σαν εργαλείο Marketing - Γ. Μούζος & Π. Καυκόπουλος (ROTA)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, κάθισα με τον Γιώργο Μούζο και τον Πάνο Καυκόπουλο από τη Rota Exhibitions για να μιλήσουμε για τον ρόλο που παίζουν οι εκθέσεις στο σύγχρονο marketing. Μιλήσαμε για την αξία της προσωπικής επαφής στις επιχειρήσεις, πώς να αξιολογούμε την επένδυση σε μια έκθεση, αλλά και για τα συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες όταν συμμετέχουν. Η κουβέντα πήγε και...

97. Τι φέρνει το ΑΙ στον χώρο της διαφήμισης - Σταύρος Κοντακτσής (giraffes in the kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο είχα τη χαρά να τα πω με τον Σταύρο Κοντακτσή, ιδρυτή του agency Giraffes in the Kitchen. Συζητήσαμε για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση - όχι μόνο σαν εργαλείο, αλλά σαν ολόκληρη φιλοσοφία εργασίας. Ο Σταύρος μοιράστηκε πώς χρησιμοποιούν το AI στο agency του, πού βλέπει τις μεγάλες αλλαγές να συμβαίνουν και ποια skills...

96. UX & Marketing: Συνεργασία ή σύγκρουση; - Μιχάλης Κουρουπάκης (efood)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια βαθιά βουτιά στον κόσμο του UX και του marketing παρέα με τον Μιχάλη Κουρουπάκη. Μιλήσαμε για το πώς το user experience συνδέεται με τη στρατηγική, το design και την καθημερινότητα ενός δημιουργικού επαγγελματία - και τι σημαίνει αυτό ειδικά για τις startups στην Ελλάδα. Φέραμε παραδείγματα από την εμπειρία στο eFood, αγγίξαμε θέματα όπως η...