podlist.gr

40. Μάρκετερζ VS Πελάτες - ROUND 1: FIGHT!

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Σε αυτή τη σειρά επεισοδίων σχολιάζουμε τις ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ιστορίες.

Γράψε και συ μια ιστορία που έχεις ζήσει  στον χώρο του marketing όπου να υπάρχει κάποια κακή συμπεριφορά / κακή νοοτροπία / πούλημα παπατζηληκίου / κουτοπονηριά / ασχετοσύνη. Κάτι κακό τελοσπάντων, μια αγνή βλαχιά που να αξίζει αγνό ξεμπρόστιασμα. Για να καταλαβαίνουμε τι παίζει στην αγορά αλλά - κατα βάση - να βγάλουμε τα απωθημένα μας που τόσο το έχουμε ανάγκη :D

Χωρίς βέβαια να λέμε ονόματα. Δεν θέλουμε να θίξουμε άτομα και εταιρίες αλλά να θίξουμε τις παθογένειες του industry.


Για να σχολιάσουμε και τη δική σου ιστορία σε επόμενο επεισόδιο, γράψε την εδώ: https://forms.gle/qW4i4eTx9XhNzxBN9

Λινξ:

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Προσφορά BLACK FRIDAY: https://www.emailacademy.gr/bf25waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

108. Ο Ecommerce Manager δεν είναι το παιδί για όλες τις δουλειές (elhub.gr)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, μιλάμε με δύο παλιούς γνώριμους: τον Γιάννη Κισκιπέλη και τον Δημήτρη Χατζημιχαηλίδη - ιδρυτές του E-commerce Learning Hub (elhub.gr). Τι σημαίνει “ξέρω τα νούμερά μου”; Τι ρόλο παίζει πραγματικά ένας e-commerce manager στην Ελλάδα; Ποιες δεξιότητες έχουν αξία και ποιες είναι απλώς φούμαρα; Πώς φτιάχνεις ομάδα όταν δεν έχεις μπάτζετ; Και γιατί οι...

107. Από 9-5 σε full-time content creator: Το ρίσκο και η ανταμοιβή (Kamil - Marketing Parakalo)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια σούπερ δυνατή κουβέντα με τον Κάμιλ (a.k.a. Marketing Parakalo). Συζητήσαμε για τη δύναμη των visual hooks στο marketing, το ταξίδι του από υπάλληλος σε freelancer και πώς η δημιουργικότητα μπορεί να συνυπάρξει με την πειθαρχία. Αγγίξαμε θέματα όπως η κοινωνική ευθύνη, η Γενιά Ζ, η αυτογνωσία, αλλά και η καθημερινή πρόκληση του να “πουλάς”...

106. Retention Marketing: Μήπως να το βάλουμε στο λεξιλόγιό μας; - Θωμάς Λάλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον Θωμά Λαλά, έναν ειδικό στο retention marketing που μας εξηγεί γιατί η διατήρηση πελατών είναι πιο σημαντική – και πιο κερδοφόρα – από την απόκτηση νέων. Μιλάμε για τη δύναμη του email marketing, την αξία των προσφορών που αυξάνουν το lifetime value, αλλά και για το πώς ένα brand μπορεί να δημιουργήσει κοινότητα γύρω από τα προϊόντα του. Ο...