podlist.gr

42. Κάνε τα κείμενά σου αντιχασμουρητικά! Μάθε σωστό copywriting από την Ασπασία Κωβαίου

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Σημερα μιλάω με την Ασπασία Κωβαίου πιο γνωστή με την ινσταγκραμική της περσόνα, @shoot.the.mirror. Μια εμπειρη copywriter που έχει εκπαιδευτεί από τους καλύτερους στον τομέα, με έμφαση στο storytelling και στην έρευνα "Voice of Customer" (VoC). Η Ασπασία χρησιμοποιεί χιούμορ και φαντασία στα κείμενά της, για να συνδεθεί με το κοινό, να τους πατήσει τα συναισθηματικά κουμπάκια τους  και να τους οδηγήσει στην αγορά. Να τι λέμε:

  • Το story της
  • Γιατί δεν μπορούν οι επιχειρηματίες να βουν στα παπούτσια του καταναλωτή.
  • Τι είναι το Voice of Customer (VoC).
    Πώς κάνει έρευνα χρησιμοποιώντας Facebook groups, Amazon κλπ.
  • 80% έρευνα πώς το αντιμετωπίζουν οι πελάτες.
    Πώς εκπαίδευσε τους πελάτες της.
  • Heuristics - cognitive biases - λήψη αγοραστικών αποφάσεων: Πώς συνδέονται όλα αυτά;
  • Τι είναι το storytelling και πώς το χρησιμοποιούμε στο copywriting.
  • Παραδείγματα storytelling σε ecommerce emails.
  • Από πού βρίσκει πελάτες και πώς τους φιλτράρει;
  • Πώς χρησιμοποιεί το ChatGPT στη διαδικασία παραγωγής ιδεών.


Λινξ:


Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

98. Οι εκθέσεις σαν εργαλείο Marketing - Γ. Μούζος & Π. Καυκόπουλος (ROTA)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, κάθισα με τον Γιώργο Μούζο και τον Πάνο Καυκόπουλο από τη Rota Exhibitions για να μιλήσουμε για τον ρόλο που παίζουν οι εκθέσεις στο σύγχρονο marketing. Μιλήσαμε για την αξία της προσωπικής επαφής στις επιχειρήσεις, πώς να αξιολογούμε την επένδυση σε μια έκθεση, αλλά και για τα συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες όταν συμμετέχουν. Η κουβέντα πήγε και...

97. Τι φέρνει το ΑΙ στον χώρο της διαφήμισης - Σταύρος Κοντακτσής (giraffes in the kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο είχα τη χαρά να τα πω με τον Σταύρο Κοντακτσή, ιδρυτή του agency Giraffes in the Kitchen. Συζητήσαμε για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση - όχι μόνο σαν εργαλείο, αλλά σαν ολόκληρη φιλοσοφία εργασίας. Ο Σταύρος μοιράστηκε πώς χρησιμοποιούν το AI στο agency του, πού βλέπει τις μεγάλες αλλαγές να συμβαίνουν και ποια skills...

96. UX & Marketing: Συνεργασία ή σύγκρουση; - Μιχάλης Κουρουπάκης (efood)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια βαθιά βουτιά στον κόσμο του UX και του marketing παρέα με τον Μιχάλη Κουρουπάκη. Μιλήσαμε για το πώς το user experience συνδέεται με τη στρατηγική, το design και την καθημερινότητα ενός δημιουργικού επαγγελματία - και τι σημαίνει αυτό ειδικά για τις startups στην Ελλάδα. Φέραμε παραδείγματα από την εμπειρία στο eFood, αγγίξαμε θέματα όπως η...