podlist.gr

44. Δημοσκοπήσεις, έρευνα και πολιτικό marketing με τον Χάρη Λαλάτση

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Όταν έρχονται εκλογές επιβάλεται να κάνουμε και ένα αντίστοιχο επεισόδιο. Σήμερα έχω δίπλα μου ως co-host τον Άγγελο Μουζακίτη και "ανακρίνουμε" μαζί τον market analyst Χάρη Λαλάτση, ιδρυτη ενός  boutique market research agency, της Ierax Analytix.
Ο Χάρης λοιπόν έχει εκτενή εμπειρία πάνω στην πολιτική έρευνα και ξέρει τι παίζει πίσω από αυτό το συναρπαστικό αλλά σκιώδες industry. Να τι μαθαίνουμε:

  • Πώς λειτουργούν οι πολιτικές έρευνες και δημοσκοπήσεις
  • Τι παίζει στα παρασκήνιο της πολιτικής έρευνας
  • Ποιος “παραγγέλνει” τις πολιτικές έρευνες
  • Ποιος χρησιμοποιεί ο εκάστοτε πολιτικός τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων
  • Τι θέλουν να μάθουν οι υποψήφιοι από τις έρευνες
  • Ποιο είναι το νο1 πράγμα που χρειάζεται ένας υποψήφιος για να βγει
  • Τι ρόλο έχει το segmentation στο πολιτικό marketing; (βλ. Cambridge Analytica)
  • Πώς το να δημιουργείς haters βοηθάει το brand σου
  • Τα χουγια των πολιτικών
  • Τι ρόλο παίζει ο “κανένας” στα εκλογικά αποτελέσματα και πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πολιτική έρευνα γι αυτό
  • Πώς μπορεί να μπει κάποιος στον χώρο του πολιτικού marketing
  • Τι κάνουν τα agencies πολιτικού marketing
  • Ποιο είναι η λεπτή γραμμή μεταξύ marketing και προπαγάνδας
  • Τις εμπειρίες του Άγγελου από την εμπλοκή του στη διαμάχη του ΝΑΙ/ΟΧΙ στο δημοψήφισμα του 2015.
  • Πώς χρησιμοποιούνται τα fake profiles στα social media
  • Τι είναι οι “μυστικές δημοσκοπήσεις”.

Λινξ

Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.

Περισσότερα επεισόδια

90. Κοστολόγηση & τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing - Τόλης Αϊβαλής

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ (για 2η φορά) τον Τόλη Αϊβαλή για μια συζήτηση σχετικά με την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing. Συζητάμε για τον σωστό υπολογισμό κόστους, τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης, καθώς και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους freelancer marketers να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους. Το επεισόδιο παρέχει...

89. Αναδιοργανώνοντας ένα agency 30 ατόμων. Γιώργος Εργαζάκης & Χάρης Πιτσιλός

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενούμε τον Χάρη Πιτσιλό (για 3η φορά παρακαλώ) και τον Γιώργο Εργαζάκη από τη Revitup, ένα δυναμικό marketing agency για ξενοδοχεία, και μιλάμε για την αναδιοργάνωση της εταιρείας τους. Ο Χάρης παίρνει άτυπα τον ρολο του co-host και ανακρίνει τον Γιώργο σχετικά με το πώς πήγε το project της οργανωσιακής ανασχεδίασης του agency του από την...

88. Η δύναμη του (παραμελημένου) "εσωτερικού marketing" - Βάσια Μανίκα

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τη Βάσια Μανίκα από την Wellbeing Innovations, η οποία μας αναλύει τη σημασία του εσωτερικού marketing και πώς αυτό συνδέεται με την ευημερία των εργαζομένων. Η Βάσια μοιράζεται εμπειρίες και προτάσεις για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία, την απόδοση και την ικανοποίηση των ανθρώπων τους μέσα από στρατηγικές που...