podlist.gr

44. Δημοσκοπήσεις, έρευνα και πολιτικό marketing με τον Χάρη Λαλάτση

Όταν έρχονται εκλογές επιβάλεται να κάνουμε και ένα αντίστοιχο επεισόδιο. Σήμερα έχω δίπλα μου ως co-host τον Άγγελο Μουζακίτη και "ανακρίνουμε" μαζί τον market analyst Χάρη Λαλάτση, ιδρυτη ενός  boutique market research agency, της Ierax Analytix.
Ο Χάρης λοιπόν έχει εκτενή εμπειρία πάνω στην πολιτική έρευνα και ξέρει τι παίζει πίσω από αυτό το συναρπαστικό αλλά σκιώδες industry. Να τι μαθαίνουμε:

  • Πώς λειτουργούν οι πολιτικές έρευνες και δημοσκοπήσεις
  • Τι παίζει στα παρασκήνιο της πολιτικής έρευνας
  • Ποιος “παραγγέλνει” τις πολιτικές έρευνες
  • Ποιος χρησιμοποιεί ο εκάστοτε πολιτικός τα αποτελέσματα των δημοσκοπήσεων
  • Τι θέλουν να μάθουν οι υποψήφιοι από τις έρευνες
  • Ποιο είναι το νο1 πράγμα που χρειάζεται ένας υποψήφιος για να βγει
  • Τι ρόλο έχει το segmentation στο πολιτικό marketing; (βλ. Cambridge Analytica)
  • Πώς το να δημιουργείς haters βοηθάει το brand σου
  • Τα χουγια των πολιτικών
  • Τι ρόλο παίζει ο “κανένας” στα εκλογικά αποτελέσματα και πώς μπορείς να χρησιμοποιήσεις την πολιτική έρευνα γι αυτό
  • Πώς μπορεί να μπει κάποιος στον χώρο του πολιτικού marketing
  • Τι κάνουν τα agencies πολιτικού marketing
  • Ποιο είναι η λεπτή γραμμή μεταξύ marketing και προπαγάνδας
  • Τις εμπειρίες του Άγγελου από την εμπλοκή του στη διαμάχη του ΝΑΙ/ΟΧΙ στο δημοψήφισμα του 2015.
  • Πώς χρησιμοποιούνται τα fake profiles στα social media
  • Τι είναι οι “μυστικές δημοσκοπήσεις”.

Λινξ

Δες όλες τις λεπτομέρειες για το Email Marketing Course μου εδώ: https://iamnontas.com/email-course/

Support the Show.

Γράψου στο νέο μου Email Marketing Live Course: https://iamnontas.com/email-course/

Podcast links

Τα προσωπικά μου links

Στήριξε το Podcast: https://www.buzzsprout.com/1753860/support

Περισσότερα επεισόδια

77. Το "Ελληνικό Fiverr" koalla.gr σαρώνει στο Dragon's Den - Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης

Στο σημερινό επεισόδιο ο συνιδριτής του Koalla.gr - του marketplace για αγορά και πώληση digital marketing (και όχι μόνο) υπηρεσιών - μας μιλάει για το πως αναπτύχθηκε η πλατφόρμα και πώς κατάφεραν να πάρουν χρηματοδότηση στο Dragons' Den πριν λίγους μήνες. Θα ακούσετε τι παίζει "behind the scenes" σε ένα marketplace, τα growth hacks που χρησιμοποίησαν για να βρούν τους πρώτους χρήστες της...

76. Οι πιστοποιήσεις ως εργαλείο Marketing - Δημήτρης Κατσιέρης

Ο Δημήτρης Κατσιέρης είναι ο Εμπορικός Διευθυντής της εταιρίας πιστοποιήσεων BQC. Σε αυτό το επεισόδιο μαθαίνουμε τι εστι πιστοποίηση και πώς μπορεί ένας συγρονος επαγγελματίας (και μάρκετερ επίσης) να τις χρησιμοποιήσει για την ανάπτυξη της επιχείρησής του.Πώς μπορούν να σου δώσουν πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού;Ποιος μπορεί να πιστοποιηθεί;Τι είδη πιστοποιήσεων υπάρχουν σχετικα με το...

75. Η ιστορία πίσω απ' την ΕΠΙΚΗ καμπάνια του "Καλόχαρτου" - Χρήστος Κουτσούκος

Σήμερα μας μιλάει ο Χρήστος Κουτσούκος, Executive Creative Director στις εταιρείες Cream & Rascal, και ο άνθρωπος πίσω από την αγαπημένη μου ελληνική καμπάνια, αυτή του "Καλόχαρτου" (Από την Endless). Ήθελα καιρό να κάνω αυτό το επεισόδιοΝα τι θα ακούσετε:Πώς από μπασκετμπολίστας της ΑΕΚ κατέληξε σε Art Director.Πώς προέκυψε το brief και το concept της καμπάνιαςΠώς ανέπτυξαν τον χαρακτήρα του...