podlist.gr

46. Η business πλευρά των Men of Style - Ο Σπύρος Ανδριανός μας τα λέει απλά και ανδρικά

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Σε αυτό το επεισόδιο ο Νώντας μιλάει με τον Σπύρο Ανδριανό από τους Men of Style για το πώς έχουν στήσει αυτή την πολύ πετυχημένη επιχείρηση και το πώς έχουν γίνει οι ηγέτες του personal development για τους άντρες. Μιλάμε για business, για marketing, αλλά και το πως αλληλεπιδρούν με αυτά οι κοινωνικές αλλαγές στις σχέσεις άντρα-γυναίκας τα τελευταία χρόνια. Πιο συγκεκριμένα:

  • Πώς επιβίωσε το Men of Style παρά τις κοινωνικές “αντιξοότητες”
  • Πώς διαχειρίζονται τους haters
  • Πώς ακροβατούν μεταξύ edgy και "ξεπλυμένου" μηνύματος
  • Τι μεθόδους χρησιμοποίησαν για να το μεγαλώνουν αρχίζοντας το 2014
  • Τι καμπάνιες κάνουν οι Men of Style, ποιες πέτυχαν και ποιες όχι
  • Ποιο out-of-the-box τρικ έχουν χρησιμοποιήσει για να πλήξουν τον "κακό" ανταγωνισμό
  • Ποιες είναι οι υπηρεσίες που προσφέρουν
  • Πώς επιλέγουν συνεργασίες με agencies και freelancers
  • Πώς χρησιμοποίησαν το βιβλίο τους επιχειρηματικά.
  • Και πολλά αλλα φυσικά...

Λινξ

Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

99. Events, influencers και συνεργασίες - Γιώργος Κουράκος (AMG Media)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τον Γιώργο Κουράκο, Managing Director της AMG Media, έναν τύπο που έχει φάει τα events με το κουτάλι και ξέρει πώς στήνονται. Μιλήσαμε χαλαρά αλλά ουσιαστικά για το πώς έχει αλλάξει το παιχνίδι, τι ρόλο παίζουν οι influencers στην επιτυχία ενός event και γιατί η στρατηγική χωρίς συνεργασία δεν πάει μακριά.Τι κρατάμε από τη συζήτηση:Το...

98. Οι εκθέσεις σαν εργαλείο Marketing - Γ. Μούζος & Π. Καυκόπουλος (ROTA)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, κάθισα με τον Γιώργο Μούζο και τον Πάνο Καυκόπουλο από τη Rota Exhibitions για να μιλήσουμε για τον ρόλο που παίζουν οι εκθέσεις στο σύγχρονο marketing. Μιλήσαμε για την αξία της προσωπικής επαφής στις επιχειρήσεις, πώς να αξιολογούμε την επένδυση σε μια έκθεση, αλλά και για τα συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες όταν συμμετέχουν. Η κουβέντα πήγε και...

97. Τι φέρνει το ΑΙ στον χώρο της διαφήμισης - Σταύρος Κοντακτσής (giraffes in the kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο είχα τη χαρά να τα πω με τον Σταύρο Κοντακτσή, ιδρυτή του agency Giraffes in the Kitchen. Συζητήσαμε για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση - όχι μόνο σαν εργαλείο, αλλά σαν ολόκληρη φιλοσοφία εργασίας. Ο Σταύρος μοιράστηκε πώς χρησιμοποιούν το AI στο agency του, πού βλέπει τις μεγάλες αλλαγές να συμβαίνουν και ποια skills...