podlist.gr

52. Τα agencies από την οπτική μιας οργανωσιακής ψυχολόγου - Ζωή Φράγκου

Σου άρεσε το επεισόδιο;

H Ζωή Φράγκου εργάζεται ως Οργανωσιακή Ψυχολόγος αναλαμβάνοντας πρότζεκτ αλλαγής κουλτούρας για εταιρείες της Ελλάδας και του εξωτερικού, και ως Business Coach και Personal Branding Consultant για ιδιωτικούς και εταιρικούς πελάτες σε Ελλάδα και εξωτερικό. Έχοντας δουλέψει και με αρκετά agencies στην Ελλάδα, στο σημερινό επεισόδιο μας βάζει behind the scenes σε αυτό το χάος που λέγεται Ελληνικό Έιτζενση. 
Συζητάμε για δημιουργικότητα στον εργασιακό χώρο, για τις εσωτερικές δυναμικές των agencies, τις δυσκολίες αλλαγής κουλτούρας σε μεγάλους οργανισμούς και λέμε όπως πάντα λοιπές ιστορίες.

Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

99. Events, influencers και συνεργασίες - Γιώργος Κουράκος (AMG Media)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τον Γιώργο Κουράκο, Managing Director της AMG Media, έναν τύπο που έχει φάει τα events με το κουτάλι και ξέρει πώς στήνονται. Μιλήσαμε χαλαρά αλλά ουσιαστικά για το πώς έχει αλλάξει το παιχνίδι, τι ρόλο παίζουν οι influencers στην επιτυχία ενός event και γιατί η στρατηγική χωρίς συνεργασία δεν πάει μακριά.Τι κρατάμε από τη συζήτηση:Το...

98. Οι εκθέσεις σαν εργαλείο Marketing - Γ. Μούζος & Π. Καυκόπουλος (ROTA)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, κάθισα με τον Γιώργο Μούζο και τον Πάνο Καυκόπουλο από τη Rota Exhibitions για να μιλήσουμε για τον ρόλο που παίζουν οι εκθέσεις στο σύγχρονο marketing. Μιλήσαμε για την αξία της προσωπικής επαφής στις επιχειρήσεις, πώς να αξιολογούμε την επένδυση σε μια έκθεση, αλλά και για τα συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες όταν συμμετέχουν. Η κουβέντα πήγε και...

97. Τι φέρνει το ΑΙ στον χώρο της διαφήμισης - Σταύρος Κοντακτσής (giraffes in the kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο είχα τη χαρά να τα πω με τον Σταύρο Κοντακτσή, ιδρυτή του agency Giraffes in the Kitchen. Συζητήσαμε για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση - όχι μόνο σαν εργαλείο, αλλά σαν ολόκληρη φιλοσοφία εργασίας. Ο Σταύρος μοιράστηκε πώς χρησιμοποιούν το AI στο agency του, πού βλέπει τις μεγάλες αλλαγές να συμβαίνουν και ποια skills...