podlist.gr

71. Η αξία του να είσαι αγνωστικιστής στο Marketing - Σταύρος Κοντακτσής (Giraffes In The Kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Ο Σταύρος Κοντακτσής είναι ένας εκ των ιδρυτών της Giraffes In The Kitchen, ένα πολυβραβευμένο creative agency που δηλώνει πως δεν υπάρχουν λύσεις "one size fits all", υπάρχουν κατάλληλες λύσεις για τα κατάλληλα brands, μέσα στα δεδομένα πλαίσια κουλτούρας. Πιο συγκεκριμένα μιάμε για αυτά:

  • Πώς οδηγήθηκε η καριέρα του στην ίδρυση της GITK
  • Από που βγάινει το όνομα "Giraffes In The Kitchen"
  • Τι είναι στρατηγική στο Marketing
  • Με ποια λογική έκαναν το agency τους position στην αγορά.
  • Τι είναι ο αγνωστικισμός στην φιλοσοφία τους και πως τον χρησιμοποιούν για να δημιουργήσουν πρωτότυπες καμπάνιες
  • Πώς προσλαμβάνει  creative ανθρώπους
  • Πώς να χρησιμοποιήσεις την "κουλτούρα" του τόπου και του χρόνου σου στη διαφήμιση
  • Αναλύουμε καμπανιες που έχουν ξεχωρίσει παγκοσμίως και στην Ελλάδα
  • Γιατί όλοι οι εργαζόμενοι σε διαφημιστικές είναι τόσο νέοι;
  • Πως διαχειρίζεσαι τις παραιτήσεις εργαζομένων χωρίς να επηρεαστεί η ποιοτητα της δουλειάς και η κουλτουρα της εταιρία σου.
  • Αναλύουμε τα δικά τους case studies (Melissa on the road, Agrino, Estrella)
  • Πώς ξεχωρίζει η πολιτική διαφήμιση σαν αντικείμενο


Λινξ επεισοδίου

Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.

Περισσότερα επεισόδια

90. Κοστολόγηση & τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing - Τόλης Αϊβαλής

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ (για 2η φορά) τον Τόλη Αϊβαλή για μια συζήτηση σχετικά με την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing. Συζητάμε για τον σωστό υπολογισμό κόστους, τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης, καθώς και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους freelancer marketers να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους. Το επεισόδιο παρέχει...

89. Αναδιοργανώνοντας ένα agency 30 ατόμων. Γιώργος Εργαζάκης & Χάρης Πιτσιλός

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενούμε τον Χάρη Πιτσιλό (για 3η φορά παρακαλώ) και τον Γιώργο Εργαζάκη από τη Revitup, ένα δυναμικό marketing agency για ξενοδοχεία, και μιλάμε για την αναδιοργάνωση της εταιρείας τους. Ο Χάρης παίρνει άτυπα τον ρολο του co-host και ανακρίνει τον Γιώργο σχετικά με το πώς πήγε το project της οργανωσιακής ανασχεδίασης του agency του από την...

88. Η δύναμη του (παραμελημένου) "εσωτερικού marketing" - Βάσια Μανίκα

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τη Βάσια Μανίκα από την Wellbeing Innovations, η οποία μας αναλύει τη σημασία του εσωτερικού marketing και πώς αυτό συνδέεται με την ευημερία των εργαζομένων. Η Βάσια μοιράζεται εμπειρίες και προτάσεις για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία, την απόδοση και την ικανοποίηση των ανθρώπων τους μέσα από στρατηγικές που...