74. Η έρευνα αγοράς μέσα από τις ιστορίες της Ξένιας Κούρτογλου (Focus Bari)
Η Ξένια Κούρτογλου είναι η ιδρύτρια της εταιρίας ερευνών Focus Bari που από το 1988 έχει διεξάγει εκατοντάδες έρευνες στην Ελληνική αγορά. Είναι από τους πιο παλιους ανθρώπους σήμερα στον χώρο και έχει να μας διηγηθει άπειρες ιστορίες. Κάποιες από αυτές τις μοιράστηκε στο επεισόδιο αυτό. Πιο συγκεκριμένα, μιλήσαμε για τα εξής:
- Πώς ξεκίνησε η Focus Bari
- Τη σημαντικότητα της ερώτησης “Σε ποιο “business” δραστηριοποιούμαι;”
- Tips για να στήσεις σωστα έρευνες ωστε να έχει έγκυρα και αξιόπιστα αποτελέσματα
- Πώς παραγγέλνονται οι έρευνες από τις εταιρίες και πώς χρησιμοποιούνται τα αποτελέσματά τους;
- Κριτική - αξιολόγηση - ανατροφοδότηση: Γιατί είναι σημαντικός ο διαχωρισμός αυτών των εννοιών στην έρευνα αγοράς.
- Πώς να δίνεις ολοκληρωμένο feedback στους άλλους
Λινξ
- https://focusbari.gr/
- https://www.linkedin.com/in/xeniakourtoglou
- https://www.instagram.com/xkourtoglou/
- https://www.athensvoice.gr/tags/zise-me-agapi-xenia-kourtoglou/
Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.
Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist
Podcast links
- Website
- Tiktok
- Youtube
- Google form - Γράψε τη δική σου ιστορία αγανάκτησης
Προσωπικά links
- iamnontas.com
- Το Linkedin μου
- Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
- Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
- Στήριξε το Podcast εδώ.