podlist.gr

74. Η έρευνα αγοράς μέσα από τις ιστορίες της Ξένιας Κούρτογλου (Focus Bari)

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Η Ξένια Κούρτογλου είναι η ιδρύτρια της εταιρίας ερευνών Focus Bari που από το 1988 έχει διεξάγει εκατοντάδες έρευνες στην Ελληνική αγορά. Είναι από τους πιο παλιους ανθρώπους σήμερα στον χώρο και έχει να μας διηγηθει άπειρες ιστορίες. Κάποιες από αυτές τις μοιράστηκε στο επεισόδιο αυτό. Πιο συγκεκριμένα, μιλήσαμε για τα εξής:

  • Πώς ξεκίνησε η Focus Bari
  • Τη σημαντικότητα της ερώτησης “Σε ποιο “business” δραστηριοποιούμαι;”
  • Tips για να στήσεις σωστα έρευνες ωστε να έχει έγκυρα και αξιόπιστα αποτελέσματα
  • Πώς παραγγέλνονται οι έρευνες από τις εταιρίες και πώς χρησιμοποιούνται τα αποτελέσματά τους;
  • Κριτική - αξιολόγηση - ανατροφοδότηση: Γιατί είναι σημαντικός ο διαχωρισμός αυτών των εννοιών στην έρευνα αγοράς.
  • Πώς να δίνεις ολοκληρωμένο feedback στους άλλους

Λινξ

Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.

Περισσότερα επεισόδια

90. Κοστολόγηση & τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing - Τόλης Αϊβαλής

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ (για 2η φορά) τον Τόλη Αϊβαλή για μια συζήτηση σχετικά με την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing. Συζητάμε για τον σωστό υπολογισμό κόστους, τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης, καθώς και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους freelancer marketers να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους. Το επεισόδιο παρέχει...

89. Αναδιοργανώνοντας ένα agency 30 ατόμων. Γιώργος Εργαζάκης & Χάρης Πιτσιλός

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενούμε τον Χάρη Πιτσιλό (για 3η φορά παρακαλώ) και τον Γιώργο Εργαζάκη από τη Revitup, ένα δυναμικό marketing agency για ξενοδοχεία, και μιλάμε για την αναδιοργάνωση της εταιρείας τους. Ο Χάρης παίρνει άτυπα τον ρολο του co-host και ανακρίνει τον Γιώργο σχετικά με το πώς πήγε το project της οργανωσιακής ανασχεδίασης του agency του από την...

88. Η δύναμη του (παραμελημένου) "εσωτερικού marketing" - Βάσια Μανίκα

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τη Βάσια Μανίκα από την Wellbeing Innovations, η οποία μας αναλύει τη σημασία του εσωτερικού marketing και πώς αυτό συνδέεται με την ευημερία των εργαζομένων. Η Βάσια μοιράζεται εμπειρίες και προτάσεις για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία, την απόδοση και την ικανοποίηση των ανθρώπων τους μέσα από στρατηγικές που...