podlist.gr

78. Διαχειρίση φήμης των brands με εργαλεία social listening - Παναγιώτης Τσαντίλας (Palowise)

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Η Palowise είναι μια software εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες στα brands στον χώρο του web και social intelligence. Με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, συγκεντρώνει και αναλύει περιεχόμενο από διάφορες πλατφόρμες όπως ειδησιογραφικά sites, blogs, forums και social media. 

Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, CEO της Palowise αναφέρει την πρόκληση που αντιμετωπίζουν με την επεξεργασία της ελληνικής γλώσσας και την ανάπτυξη μοντέλων που να την κατανοούν. Συζητήθηκαν οι LLM (Large Language Models) και η τεχνολογία του sentiment analysis. 

Επίσης, συζητήθηκε η δημιουργία θεματικών ενοτήτων για την ανάλυση των συζητήσεων και την αξιολόγηση του συναισθήματος που δημιουργείται γύρω από ένα brand. Τα brands χρησιμοποιούν διάφορες τακτικές για να αλλάξουν την κουβέντα και να δημιουργήσουν θετικό συναίσθημα γύρω από αυτά. 

Έπειτα, συζητήθηκε ο τρόπος μέτρησης του ROI και η αξία της υπηρεσίας της Palowise. Επίσης, αναφέρθηκε η ανάγκη για ανάλυση δεδομένων και την προσαρμογή της υπηρεσίας στις ανάγκες των μεγάλων επιχειρήσεων. Επίσης, συζητήθηκε ο ρόλος του regulation στην ασφάλεια και ιδιωτικότητα των δεδομένων και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Palowise. 

Τέλος, αναφέρθηκε ο κίνδυνος της εσφαλμένης ερμηνείας των αναλύσεων και η ανάγκη για συνεχή εξέλιξη και προσαρμογή της Palowise στις αλλαγές της αγοράς. Στο τελευταίο μέρος της συνέντευξης, συζητήθηκαν οι προκλήσεις και οι παράγοντες επιτυχίας στον τομέα του marketing analytics και του influencer marketing. Επισημάνθηκε η σημασία της στρατηγικής και της κουλτούρας των αναλύσεων στις επιχειρήσεις, καθώς και η ανάγκη για εξωστρέφεια και διεθνοποίηση. Τέλος, προτάθηκε η χρήση των υπηρεσιών της Palowise για την αξιοποίηση των δεδομένων και την ανάπτυξη μιας φιλοσοφίας analytics στις επιχειρήσεις.

Λινξ

Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

102. Από 6€/άρθρο σε ομιλητής δίπλα σε Neil Patel και Kiyosaki - Η απίστευτη ιστορία του Δημήτρη Σκιαδά

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σήμερα έχουμε μαζί μας τον Δημήτρη Σκιάδα, έναν άνθρωπο που ξεκίνησε ως βοηθός λογιστή και κατέληξε να μιλά σε σκηνές δίπλα σε θρύλους του marketing όπως ο Neil Patel, o Ryan Deiss και ο Robert Kiyosaki. Με μια καριέρα που χτίστηκε πάνω σε ρίσκο, πίστη και networking, ο Δημήτρης έχει αφήσει το στίγμα του στην αμερικανική αγορά και συνεχίζει να εμπνέει marketers σε όλο τον...

101. Marketing awards: Ας μιλήσουμε για τον ελέφαντα στο δωμάτιο - Βένια Βλώτσου (WEDOO)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, είχα την ευκαιρία να συζητήσω με τη Βένια Βλότσου, Chief Commercial Officer της WeDοo, για αυτό που όλοι οι marketers συζητάμε μεταξύ μας, αλλά όχι δημόσια: Ποιος είναι ο ρόλος των "βραβείων" marketing σήμερα. Είναι ένα εργαλείο μαρκετινγκ για εμάς; Είναι για να φλεξάρουμε στους συναδέλφους μας; Είναι ένα ιδιοφυές business model των διοργανωτών;...

100. Φτάσαμε τα 300 Κιλά Μάρκετινγκ! Email Academy launch

Σου άρεσε το επεισόδιο;100 επεισόδια λοιπόν.Το γιορτάζω λίγο μίζερα, μόνος μου, χωρίς guest, αλλά με μια ανακοίνωση που περίμενα καιρό...Το νέο μου project είναι πλέον LIVE: το Email Academy.💥🤩Αν ακούς “email marketing” και σκέφτεσαι spam, ήρθε η ώρα να το ξαναδείς από την αρχή. Όλες (ΟΛΕΣ) οι εταιρίες χρειάζονται Email Marketing και νομίζουν πως δεν το χρειάζονται. Γιατί;Γιατί δεν έχουν ιδέα...