podlist.gr

78. Διαχειρίση φήμης των brands με εργαλεία social listening - Παναγιώτης Τσαντίλας (Palowise)

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Η Palowise είναι μια software εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες στα brands στον χώρο του web και social intelligence. Με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, συγκεντρώνει και αναλύει περιεχόμενο από διάφορες πλατφόρμες όπως ειδησιογραφικά sites, blogs, forums και social media. 

Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, CEO της Palowise αναφέρει την πρόκληση που αντιμετωπίζουν με την επεξεργασία της ελληνικής γλώσσας και την ανάπτυξη μοντέλων που να την κατανοούν. Συζητήθηκαν οι LLM (Large Language Models) και η τεχνολογία του sentiment analysis. 

Επίσης, συζητήθηκε η δημιουργία θεματικών ενοτήτων για την ανάλυση των συζητήσεων και την αξιολόγηση του συναισθήματος που δημιουργείται γύρω από ένα brand. Τα brands χρησιμοποιούν διάφορες τακτικές για να αλλάξουν την κουβέντα και να δημιουργήσουν θετικό συναίσθημα γύρω από αυτά. 

Έπειτα, συζητήθηκε ο τρόπος μέτρησης του ROI και η αξία της υπηρεσίας της Palowise. Επίσης, αναφέρθηκε η ανάγκη για ανάλυση δεδομένων και την προσαρμογή της υπηρεσίας στις ανάγκες των μεγάλων επιχειρήσεων. Επίσης, συζητήθηκε ο ρόλος του regulation στην ασφάλεια και ιδιωτικότητα των δεδομένων και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Palowise. 

Τέλος, αναφέρθηκε ο κίνδυνος της εσφαλμένης ερμηνείας των αναλύσεων και η ανάγκη για συνεχή εξέλιξη και προσαρμογή της Palowise στις αλλαγές της αγοράς. Στο τελευταίο μέρος της συνέντευξης, συζητήθηκαν οι προκλήσεις και οι παράγοντες επιτυχίας στον τομέα του marketing analytics και του influencer marketing. Επισημάνθηκε η σημασία της στρατηγικής και της κουλτούρας των αναλύσεων στις επιχειρήσεις, καθώς και η ανάγκη για εξωστρέφεια και διεθνοποίηση. Τέλος, προτάθηκε η χρήση των υπηρεσιών της Palowise για την αξιοποίηση των δεδομένων και την ανάπτυξη μιας φιλοσοφίας analytics στις επιχειρήσεις.

Λινξ

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

98. Οι εκθέσεις σαν εργαλείο Marketing - Γ. Μούζος & Π. Καυκόπουλος (ROTA)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, κάθισα με τον Γιώργο Μούζο και τον Πάνο Καυκόπουλο από τη Rota Exhibitions για να μιλήσουμε για τον ρόλο που παίζουν οι εκθέσεις στο σύγχρονο marketing. Μιλήσαμε για την αξία της προσωπικής επαφής στις επιχειρήσεις, πώς να αξιολογούμε την επένδυση σε μια έκθεση, αλλά και για τα συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες όταν συμμετέχουν. Η κουβέντα πήγε και...

97. Τι φέρνει το ΑΙ στον χώρο της διαφήμισης - Σταύρος Κοντακτσής (giraffes in the kitchen)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο σημερινό επεισόδιο είχα τη χαρά να τα πω με τον Σταύρο Κοντακτσή, ιδρυτή του agency Giraffes in the Kitchen. Συζητήσαμε για το πώς η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το τοπίο στη διαφήμιση - όχι μόνο σαν εργαλείο, αλλά σαν ολόκληρη φιλοσοφία εργασίας. Ο Σταύρος μοιράστηκε πώς χρησιμοποιούν το AI στο agency του, πού βλέπει τις μεγάλες αλλαγές να συμβαίνουν και ποια skills...

96. UX & Marketing: Συνεργασία ή σύγκρουση; - Μιχάλης Κουρουπάκης (efood)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια βαθιά βουτιά στον κόσμο του UX και του marketing παρέα με τον Μιχάλη Κουρουπάκη. Μιλήσαμε για το πώς το user experience συνδέεται με τη στρατηγική, το design και την καθημερινότητα ενός δημιουργικού επαγγελματία - και τι σημαίνει αυτό ειδικά για τις startups στην Ελλάδα. Φέραμε παραδείγματα από την εμπειρία στο eFood, αγγίξαμε θέματα όπως η...