podlist.gr

78. Διαχειρίση φήμης των brands με εργαλεία social listening - Παναγιώτης Τσαντίλας (Palowise)

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Η Palowise είναι μια software εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες στα brands στον χώρο του web και social intelligence. Με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, συγκεντρώνει και αναλύει περιεχόμενο από διάφορες πλατφόρμες όπως ειδησιογραφικά sites, blogs, forums και social media. 

Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, CEO της Palowise αναφέρει την πρόκληση που αντιμετωπίζουν με την επεξεργασία της ελληνικής γλώσσας και την ανάπτυξη μοντέλων που να την κατανοούν. Συζητήθηκαν οι LLM (Large Language Models) και η τεχνολογία του sentiment analysis. 

Επίσης, συζητήθηκε η δημιουργία θεματικών ενοτήτων για την ανάλυση των συζητήσεων και την αξιολόγηση του συναισθήματος που δημιουργείται γύρω από ένα brand. Τα brands χρησιμοποιούν διάφορες τακτικές για να αλλάξουν την κουβέντα και να δημιουργήσουν θετικό συναίσθημα γύρω από αυτά. 

Έπειτα, συζητήθηκε ο τρόπος μέτρησης του ROI και η αξία της υπηρεσίας της Palowise. Επίσης, αναφέρθηκε η ανάγκη για ανάλυση δεδομένων και την προσαρμογή της υπηρεσίας στις ανάγκες των μεγάλων επιχειρήσεων. Επίσης, συζητήθηκε ο ρόλος του regulation στην ασφάλεια και ιδιωτικότητα των δεδομένων και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Palowise. 

Τέλος, αναφέρθηκε ο κίνδυνος της εσφαλμένης ερμηνείας των αναλύσεων και η ανάγκη για συνεχή εξέλιξη και προσαρμογή της Palowise στις αλλαγές της αγοράς. Στο τελευταίο μέρος της συνέντευξης, συζητήθηκαν οι προκλήσεις και οι παράγοντες επιτυχίας στον τομέα του marketing analytics και του influencer marketing. Επισημάνθηκε η σημασία της στρατηγικής και της κουλτούρας των αναλύσεων στις επιχειρήσεις, καθώς και η ανάγκη για εξωστρέφεια και διεθνοποίηση. Τέλος, προτάθηκε η χρήση των υπηρεσιών της Palowise για την αξιοποίηση των δεδομένων και την ανάπτυξη μιας φιλοσοφίας analytics στις επιχειρήσεις.

Λινξ

Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

106. Retention Marketing: Μήπως να το βάλουμε στο λεξιλόγιό μας; - Θωμάς Λάλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον Θωμά Λαλά, έναν ειδικό στο retention marketing που μας εξηγεί γιατί η διατήρηση πελατών είναι πιο σημαντική – και πιο κερδοφόρα – από την απόκτηση νέων. Μιλάμε για τη δύναμη του email marketing, την αξία των προσφορών που αυξάνουν το lifetime value, αλλά και για το πώς ένα brand μπορεί να δημιουργήσει κοινότητα γύρω από τα προϊόντα του. Ο...

105. Είναι δυνατόν να συμμορφωθώ 100% με τον GDPR; Συζήτηση μ' έναν δικηγόρο

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον δικηγόρο Λάμπρο Σαπλάουρα για μια εις βάθος κουβέντα γύρω από τον GDPR και το πώς επηρεάζει την καθημερινότητα των επιχειρήσεων, ειδικά στον χώρο του marketing. Συζητάμε γιατί η συμμόρφωση δεν είναι μόνο νομική υποχρέωση αλλά και στρατηγική ευκαιρία, ποια είναι τα συνηθισμένα λάθη που οδηγούν σε παραβιάσεις και πώς μπορούν μικρές και...

104. ChatGPT: Άλλα 7 tips για να μην το χρησιμοποιείς σα κατσαπλιάς (μέρος 2ο)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το δεύτερο μέρος της κουβέντας, βουτάμε πιο βαθιά στις έξυπνες και στρατηγικές πρακτικές χρήσης του ChatGPT. Ο Νώντας μοιράζεται άλλες 7 πολύτιμες συμβουλές που μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο που χρησιμοποιούμε το εργαλείο, είτε πρόκειται για δημιουργική γραφή, brainstorming ή παραγωγή περιεχομένου. 💡 Τι θα ακούσεις:Γιατί η δομή είναι το παν όταν δουλεύεις με το...