podlist.gr

78. Διαχειρίση φήμης των brands με εργαλεία social listening - Παναγιώτης Τσαντίλας (Palowise)

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Η Palowise είναι μια software εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες στα brands στον χώρο του web και social intelligence. Με τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, συγκεντρώνει και αναλύει περιεχόμενο από διάφορες πλατφόρμες όπως ειδησιογραφικά sites, blogs, forums και social media. 

Ο Παναγιώτης Τσαντίλας, CEO της Palowise αναφέρει την πρόκληση που αντιμετωπίζουν με την επεξεργασία της ελληνικής γλώσσας και την ανάπτυξη μοντέλων που να την κατανοούν. Συζητήθηκαν οι LLM (Large Language Models) και η τεχνολογία του sentiment analysis. 

Επίσης, συζητήθηκε η δημιουργία θεματικών ενοτήτων για την ανάλυση των συζητήσεων και την αξιολόγηση του συναισθήματος που δημιουργείται γύρω από ένα brand. Τα brands χρησιμοποιούν διάφορες τακτικές για να αλλάξουν την κουβέντα και να δημιουργήσουν θετικό συναίσθημα γύρω από αυτά. 

Έπειτα, συζητήθηκε ο τρόπος μέτρησης του ROI και η αξία της υπηρεσίας της Palowise. Επίσης, αναφέρθηκε η ανάγκη για ανάλυση δεδομένων και την προσαρμογή της υπηρεσίας στις ανάγκες των μεγάλων επιχειρήσεων. Επίσης, συζητήθηκε ο ρόλος του regulation στην ασφάλεια και ιδιωτικότητα των δεδομένων και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζει η Palowise. 

Τέλος, αναφέρθηκε ο κίνδυνος της εσφαλμένης ερμηνείας των αναλύσεων και η ανάγκη για συνεχή εξέλιξη και προσαρμογή της Palowise στις αλλαγές της αγοράς. Στο τελευταίο μέρος της συνέντευξης, συζητήθηκαν οι προκλήσεις και οι παράγοντες επιτυχίας στον τομέα του marketing analytics και του influencer marketing. Επισημάνθηκε η σημασία της στρατηγικής και της κουλτούρας των αναλύσεων στις επιχειρήσεις, καθώς και η ανάγκη για εξωστρέφεια και διεθνοποίηση. Τέλος, προτάθηκε η χρήση των υπηρεσιών της Palowise για την αξιοποίηση των δεδομένων και την ανάπτυξη μιας φιλοσοφίας analytics στις επιχειρήσεις.

Λινξ

Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.

Περισσότερα επεισόδια

90. Κοστολόγηση & τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing - Τόλης Αϊβαλής

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ (για 2η φορά) τον Τόλη Αϊβαλή για μια συζήτηση σχετικά με την κοστολόγηση και τιμολόγηση υπηρεσιών Digital Marketing. Συζητάμε για τον σωστό υπολογισμό κόστους, τη σημασία της στρατηγικής τιμολόγησης, καθώς και τα εργαλεία που μπορούν να βοηθήσουν τους freelancer marketers να επιτύχουν τους οικονομικούς τους στόχους. Το επεισόδιο παρέχει...

89. Αναδιοργανώνοντας ένα agency 30 ατόμων. Γιώργος Εργαζάκης & Χάρης Πιτσιλός

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενούμε τον Χάρη Πιτσιλό (για 3η φορά παρακαλώ) και τον Γιώργο Εργαζάκη από τη Revitup, ένα δυναμικό marketing agency για ξενοδοχεία, και μιλάμε για την αναδιοργάνωση της εταιρείας τους. Ο Χάρης παίρνει άτυπα τον ρολο του co-host και ανακρίνει τον Γιώργο σχετικά με το πώς πήγε το project της οργανωσιακής ανασχεδίασης του agency του από την...

88. Η δύναμη του (παραμελημένου) "εσωτερικού marketing" - Βάσια Μανίκα

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τη Βάσια Μανίκα από την Wellbeing Innovations, η οποία μας αναλύει τη σημασία του εσωτερικού marketing και πώς αυτό συνδέεται με την ευημερία των εργαζομένων. Η Βάσια μοιράζεται εμπειρίες και προτάσεις για το πώς οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία, την απόδοση και την ικανοποίηση των ανθρώπων τους μέσα από στρατηγικές που...