podlist.gr

83. Τι χρειάζεσαι; Λογιστή ή Οικονομικό Σύμβουλο; - Νίκος Καραμάνος (AFS)

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Στο επεισόδιο αυτό, ο Νίκος Καραμάνος, συνιδρυτής της AFS, εξετάζει τη σχέση του marketing με τη λογιστική, την διαφορά του λογιστή με τον οικονομικό σύμβουλο, τη νοοτροπία των λογιστών απέναντί στους πελάτες τους, αλλά και την νοοτροπία των Ελλήνων απέναντι στους λογιστές.

Πιο συγκεκριμένα, συζητάμε:

  • Η ιστορία της AFS και η χρήση της τεχνολογίας
  • Η εμπειρία των πελατών με τους λογιστές
  • Η σημασία της επιχειρηματικής αντίληψης
  • Οι προκλήσεις και οι ευκαιρίες στον κλάδο του μάρκετινγκ
  • Η αδυναμία της γραφειοκρατίας να ακολουθήσει τους επαγγελματίες
  • Η συμβατότητα του MyData με τις καινοτόμες πλατφόρμες του εξωτερικού
  • Η διαφορά μεταξύ λογιστή και οικονομικού συμβούλου
  • Οι αυτοματισμοί και η βελτίωση του cash flow
  • Το οράμα και η κατανόηση της υπηρεσίας από τον πελάτη
  • Τι παίζει με Revolut, Paypal και τα λοιπά ηλεκτρονικά τραπεζικά συστήματα σε σχέση με τη φορολογία
  • Η σημασία της θετικής νοοτροπίας στην ανάπτυξη


Λινξ


Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Προσφορά BLACK FRIDAY: https://www.emailacademy.gr/bf25waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

108. Ο Ecommerce Manager δεν είναι το παιδί για όλες τις δουλειές (elhub.gr)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, μιλάμε με δύο παλιούς γνώριμους: τον Γιάννη Κισκιπέλη και τον Δημήτρη Χατζημιχαηλίδη - ιδρυτές του E-commerce Learning Hub (elhub.gr). Τι σημαίνει “ξέρω τα νούμερά μου”; Τι ρόλο παίζει πραγματικά ένας e-commerce manager στην Ελλάδα; Ποιες δεξιότητες έχουν αξία και ποιες είναι απλώς φούμαρα; Πώς φτιάχνεις ομάδα όταν δεν έχεις μπάτζετ; Και γιατί οι...

107. Από 9-5 σε full-time content creator: Το ρίσκο και η ανταμοιβή (Kamil - Marketing Parakalo)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια σούπερ δυνατή κουβέντα με τον Κάμιλ (a.k.a. Marketing Parakalo). Συζητήσαμε για τη δύναμη των visual hooks στο marketing, το ταξίδι του από υπάλληλος σε freelancer και πώς η δημιουργικότητα μπορεί να συνυπάρξει με την πειθαρχία. Αγγίξαμε θέματα όπως η κοινωνική ευθύνη, η Γενιά Ζ, η αυτογνωσία, αλλά και η καθημερινή πρόκληση του να “πουλάς”...

106. Retention Marketing: Μήπως να το βάλουμε στο λεξιλόγιό μας; - Θωμάς Λάλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον Θωμά Λαλά, έναν ειδικό στο retention marketing που μας εξηγεί γιατί η διατήρηση πελατών είναι πιο σημαντική – και πιο κερδοφόρα – από την απόκτηση νέων. Μιλάμε για τη δύναμη του email marketing, την αξία των προσφορών που αυξάνουν το lifetime value, αλλά και για το πώς ένα brand μπορεί να δημιουργήσει κοινότητα γύρω από τα προϊόντα του. Ο...