podlist.gr

85. Το SEO του σήμερα δεν είναι το ίδιο με του χθες - Αντώνης Δημητρίου

Σου άρεσε το επεισόδιο;

Στο σημερινό επεισόδιο, φιλοξενώ τον Αντώνη Δημητρίου, SEO Lead στη Minuttia, για μια εις βάθος συζήτηση γύρω από τη στρατηγική του SEO και τον ρόλο της στην επιχειρηματική ανάπτυξη. Από το link building μέχρι τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης, ο Αντώνης προσφέρει πολύτιμες συμβουλές για το πώς να χτίσεις μια δυνατή SEO στρατηγική που οδηγεί σε πραγματικά αποτελέσματα.

Μιλήσαμε για αυτά (και άλλα πολλά):

  • Πώς έχουν αλλάξει οι αναζητήσεις των χρηστών και τι σημαίνει αυτό για το SEO.
  • Οι εταιρείες στην Ελλάδα που έχουν τη μεγαλύτερη ανάγκη για SEO.
  • Πότε μπορείς να πεις ότι κάνεις πραγματικό SEO και οι βασικές παρεξηγήσεις.
  • Τι πρέπει να αποφύγεις: απαρχαιωμένες τακτικές SEO που δεν λειτουργούν πλέον.
  • Η δύναμη του link building και οι σωστές στρατηγικές για αρχάριους και προχωρημένους.
  • Πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο SEO για να βελτιώσεις την κατάταξή σου.


Λινξ

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Προσφορά BLACK FRIDAY: https://www.emailacademy.gr/bf25waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

108. Ο Ecommerce Manager δεν είναι το παιδί για όλες τις δουλειές (elhub.gr)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, μιλάμε με δύο παλιούς γνώριμους: τον Γιάννη Κισκιπέλη και τον Δημήτρη Χατζημιχαηλίδη - ιδρυτές του E-commerce Learning Hub (elhub.gr). Τι σημαίνει “ξέρω τα νούμερά μου”; Τι ρόλο παίζει πραγματικά ένας e-commerce manager στην Ελλάδα; Ποιες δεξιότητες έχουν αξία και ποιες είναι απλώς φούμαρα; Πώς φτιάχνεις ομάδα όταν δεν έχεις μπάτζετ; Και γιατί οι...

107. Από 9-5 σε full-time content creator: Το ρίσκο και η ανταμοιβή (Kamil - Marketing Parakalo)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο κάναμε μια σούπερ δυνατή κουβέντα με τον Κάμιλ (a.k.a. Marketing Parakalo). Συζητήσαμε για τη δύναμη των visual hooks στο marketing, το ταξίδι του από υπάλληλος σε freelancer και πώς η δημιουργικότητα μπορεί να συνυπάρξει με την πειθαρχία. Αγγίξαμε θέματα όπως η κοινωνική ευθύνη, η Γενιά Ζ, η αυτογνωσία, αλλά και η καθημερινή πρόκληση του να “πουλάς”...

106. Retention Marketing: Μήπως να το βάλουμε στο λεξιλόγιό μας; - Θωμάς Λάλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον Θωμά Λαλά, έναν ειδικό στο retention marketing που μας εξηγεί γιατί η διατήρηση πελατών είναι πιο σημαντική – και πιο κερδοφόρα – από την απόκτηση νέων. Μιλάμε για τη δύναμη του email marketing, την αξία των προσφορών που αυξάνουν το lifetime value, αλλά και για το πώς ένα brand μπορεί να δημιουργήσει κοινότητα γύρω από τα προϊόντα του. Ο...