podlist.gr

9. Νίκος Δημητρίου - Απογειώνοντας το SaaS προϊόν σου με inhouse ομάδα SEO

Σου άρεσε το επεισόδιο;

  • Ποιες είναι οι δυνατότητες που έχει ένα SEO πρόγραμμα, ποιός είναι ο πραγματικός χρονικός ορίζοντας του.
  • Πως η ομάδα SEO & content της Moosend έχει καταφέρει να πάρει ανταγωνιστικά international keywords από εταιρείες μεγαθήρια του εξωτερικού όπως είναι η Hubspot.
  • Την σημασία που έχει η ποιότητα του περιεχομένου μας και πώς μπορούμε να το απογειώσουμε δημιουργώντας backlinks και αναφορές σε αυτό.
  • Την ισορροπία μεταξύ content creation και content distribution καθώς και το πώς ο Νίκος θα έχτιζε μία ομάδα από την αρχή ώστε να καλυφθούν αυτές οι δύο διαδικασίες. Ο Νίκος υπογράμμισε ότι το distribution είναι ακόμη πιο σημαντικό από το content creation και μας εξήγησε γιατί.
  • Πώς ο Νίκος προσέγγισε την στρατηγική SEO στην Moosend, ξεκινώντας από το πρώτο audit, το πώς συστηματοποίησε το link-building, τις αναφορές και τα resources που χρησιμοποίησε, προηγμένες τεχνικές outreach και διαπραγμάτευσης για την απόκτηση mentions και πολλά άλλα.
  • Πώς εξελίσσεται μία συνηθισμένη διαπραγμάτευση για backlinks και πώς την διαχειρίζεται η ομάδα του Νίκου.
  • Πώς ένας επιχειρηματίας μπορεί να ξεκινήσει να κάνει SEO, πώς να χτίσει μια ομάδα SEO, και πώς μπορεί να αρχίσει να φέρνει αποτελέσματα και traffic.
  • Πώς μπορεί ένας marketer να επικοινωνήσει στο management μιας επιχείρησης την αξία του SEO και να εξασφαλίσει την στήριξη του.
  • Πώς μπορούμε να ανταγωνιστούμε τεράστιες εταιρείες με πολύ μεγαλύτερα resources από εμάς και να τους νικήσουμε τοπικά στο SEO. Αντίστοιχα, πώς μπορούμε να περιχαρακώσουμε τον εαυτό μας και να προστατεύσουμε τα keywords μας.
  • Τον πιο απλό τρόπο να μάθεις το τί πραγματικά λειτουργεί στο SEO και να γλιτώσεις πολύτιμο χρόνο στην ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
  • To γιατί συχνά ο SEO ανταγωνισμός μας δεν είναι οι εταιρείες με ανταγωνιστικά προϊόντα αλλά οι affiliate marketers και πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα keywords τους.
  • Τί σημασία έχουν τα social signals στα rankings μας.
  • Πού τελειώνουν τα keywords και πού αρχίζει το thought leadership content.
  • Tι τεχνικές χρησιμοποιεί η Moosend για να αποκτήσει leads βάσει των keywords που έχει χρησιμοποιήσει ο χρήστης.
  • Τί μπορεί να πάει στραβά στο SEO, ξεκινώντας από πραγματικά καταστροφικές περιπτώσεις και καταλήγοντας σε συνηθισμένα σενάρια.
  • Πώς ελέγχο

Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

106. Retention Marketing: Μήπως να το βάλουμε στο λεξιλόγιό μας; - Θωμάς Λάλας

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον Θωμά Λαλά, έναν ειδικό στο retention marketing που μας εξηγεί γιατί η διατήρηση πελατών είναι πιο σημαντική – και πιο κερδοφόρα – από την απόκτηση νέων. Μιλάμε για τη δύναμη του email marketing, την αξία των προσφορών που αυξάνουν το lifetime value, αλλά και για το πώς ένα brand μπορεί να δημιουργήσει κοινότητα γύρω από τα προϊόντα του. Ο...

105. Είναι δυνατόν να συμμορφωθώ 100% με τον GDPR; Συζήτηση μ' έναν δικηγόρο

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο φιλοξενώ τον δικηγόρο Λάμπρο Σαπλάουρα για μια εις βάθος κουβέντα γύρω από τον GDPR και το πώς επηρεάζει την καθημερινότητα των επιχειρήσεων, ειδικά στον χώρο του marketing. Συζητάμε γιατί η συμμόρφωση δεν είναι μόνο νομική υποχρέωση αλλά και στρατηγική ευκαιρία, ποια είναι τα συνηθισμένα λάθη που οδηγούν σε παραβιάσεις και πώς μπορούν μικρές και...

104. ChatGPT: Άλλα 7 tips για να μην το χρησιμοποιείς σα κατσαπλιάς (μέρος 2ο)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το δεύτερο μέρος της κουβέντας, βουτάμε πιο βαθιά στις έξυπνες και στρατηγικές πρακτικές χρήσης του ChatGPT. Ο Νώντας μοιράζεται άλλες 7 πολύτιμες συμβουλές που μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο που χρησιμοποιούμε το εργαλείο, είτε πρόκειται για δημιουργική γραφή, brainstorming ή παραγωγή περιεχομένου. 💡 Τι θα ακούσεις:Γιατί η δομή είναι το παν όταν δουλεύεις με το...