podlist.gr

9. Νίκος Δημητρίου - Απογειώνοντας το SaaS προϊόν σου με inhouse ομάδα SEO

Σου άρεσε το επεισόδιο;

  • Ποιες είναι οι δυνατότητες που έχει ένα SEO πρόγραμμα, ποιός είναι ο πραγματικός χρονικός ορίζοντας του.
  • Πως η ομάδα SEO & content της Moosend έχει καταφέρει να πάρει ανταγωνιστικά international keywords από εταιρείες μεγαθήρια του εξωτερικού όπως είναι η Hubspot.
  • Την σημασία που έχει η ποιότητα του περιεχομένου μας και πώς μπορούμε να το απογειώσουμε δημιουργώντας backlinks και αναφορές σε αυτό.
  • Την ισορροπία μεταξύ content creation και content distribution καθώς και το πώς ο Νίκος θα έχτιζε μία ομάδα από την αρχή ώστε να καλυφθούν αυτές οι δύο διαδικασίες. Ο Νίκος υπογράμμισε ότι το distribution είναι ακόμη πιο σημαντικό από το content creation και μας εξήγησε γιατί.
  • Πώς ο Νίκος προσέγγισε την στρατηγική SEO στην Moosend, ξεκινώντας από το πρώτο audit, το πώς συστηματοποίησε το link-building, τις αναφορές και τα resources που χρησιμοποίησε, προηγμένες τεχνικές outreach και διαπραγμάτευσης για την απόκτηση mentions και πολλά άλλα.
  • Πώς εξελίσσεται μία συνηθισμένη διαπραγμάτευση για backlinks και πώς την διαχειρίζεται η ομάδα του Νίκου.
  • Πώς ένας επιχειρηματίας μπορεί να ξεκινήσει να κάνει SEO, πώς να χτίσει μια ομάδα SEO, και πώς μπορεί να αρχίσει να φέρνει αποτελέσματα και traffic.
  • Πώς μπορεί ένας marketer να επικοινωνήσει στο management μιας επιχείρησης την αξία του SEO και να εξασφαλίσει την στήριξη του.
  • Πώς μπορούμε να ανταγωνιστούμε τεράστιες εταιρείες με πολύ μεγαλύτερα resources από εμάς και να τους νικήσουμε τοπικά στο SEO. Αντίστοιχα, πώς μπορούμε να περιχαρακώσουμε τον εαυτό μας και να προστατεύσουμε τα keywords μας.
  • Τον πιο απλό τρόπο να μάθεις το τί πραγματικά λειτουργεί στο SEO και να γλιτώσεις πολύτιμο χρόνο στην ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
  • To γιατί συχνά ο SEO ανταγωνισμός μας δεν είναι οι εταιρείες με ανταγωνιστικά προϊόντα αλλά οι affiliate marketers και πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα keywords τους.
  • Τί σημασία έχουν τα social signals στα rankings μας.
  • Πού τελειώνουν τα keywords και πού αρχίζει το thought leadership content.
  • Tι τεχνικές χρησιμοποιεί η Moosend για να αποκτήσει leads βάσει των keywords που έχει χρησιμοποιήσει ο χρήστης.
  • Τί μπορεί να πάει στραβά στο SEO, ξεκινώντας από πραγματικά καταστροφικές περιπτώσεις και καταλήγοντας σε συνηθισμένα σενάρια.
  • Πώς ελέγχο

Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

102. Από 6€/άρθρο σε ομιλητής δίπλα σε Neil Patel και Kiyosaki - Η απίστευτη ιστορία του Δημήτρη Σκιαδά

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σήμερα έχουμε μαζί μας τον Δημήτρη Σκιάδα, έναν άνθρωπο που ξεκίνησε ως βοηθός λογιστή και κατέληξε να μιλά σε σκηνές δίπλα σε θρύλους του marketing όπως ο Neil Patel, o Ryan Deiss και ο Robert Kiyosaki. Με μια καριέρα που χτίστηκε πάνω σε ρίσκο, πίστη και networking, ο Δημήτρης έχει αφήσει το στίγμα του στην αμερικανική αγορά και συνεχίζει να εμπνέει marketers σε όλο τον...

101. Marketing awards: Ας μιλήσουμε για τον ελέφαντα στο δωμάτιο - Βένια Βλώτσου (WEDOO)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, είχα την ευκαιρία να συζητήσω με τη Βένια Βλότσου, Chief Commercial Officer της WeDοo, για αυτό που όλοι οι marketers συζητάμε μεταξύ μας, αλλά όχι δημόσια: Ποιος είναι ο ρόλος των "βραβείων" marketing σήμερα. Είναι ένα εργαλείο μαρκετινγκ για εμάς; Είναι για να φλεξάρουμε στους συναδέλφους μας; Είναι ένα ιδιοφυές business model των διοργανωτών;...

100. Φτάσαμε τα 300 Κιλά Μάρκετινγκ! Email Academy launch

Σου άρεσε το επεισόδιο;100 επεισόδια λοιπόν.Το γιορτάζω λίγο μίζερα, μόνος μου, χωρίς guest, αλλά με μια ανακοίνωση που περίμενα καιρό...Το νέο μου project είναι πλέον LIVE: το Email Academy.💥🤩Αν ακούς “email marketing” και σκέφτεσαι spam, ήρθε η ώρα να το ξαναδείς από την αρχή. Όλες (ΟΛΕΣ) οι εταιρίες χρειάζονται Email Marketing και νομίζουν πως δεν το χρειάζονται. Γιατί;Γιατί δεν έχουν ιδέα...