podlist.gr

9. Νίκος Δημητρίου - Απογειώνοντας το SaaS προϊόν σου με inhouse ομάδα SEO

Σου άρεσε το επεισόδιο;

  • Ποιες είναι οι δυνατότητες που έχει ένα SEO πρόγραμμα, ποιός είναι ο πραγματικός χρονικός ορίζοντας του.
  • Πως η ομάδα SEO & content της Moosend έχει καταφέρει να πάρει ανταγωνιστικά international keywords από εταιρείες μεγαθήρια του εξωτερικού όπως είναι η Hubspot.
  • Την σημασία που έχει η ποιότητα του περιεχομένου μας και πώς μπορούμε να το απογειώσουμε δημιουργώντας backlinks και αναφορές σε αυτό.
  • Την ισορροπία μεταξύ content creation και content distribution καθώς και το πώς ο Νίκος θα έχτιζε μία ομάδα από την αρχή ώστε να καλυφθούν αυτές οι δύο διαδικασίες. Ο Νίκος υπογράμμισε ότι το distribution είναι ακόμη πιο σημαντικό από το content creation και μας εξήγησε γιατί.
  • Πώς ο Νίκος προσέγγισε την στρατηγική SEO στην Moosend, ξεκινώντας από το πρώτο audit, το πώς συστηματοποίησε το link-building, τις αναφορές και τα resources που χρησιμοποίησε, προηγμένες τεχνικές outreach και διαπραγμάτευσης για την απόκτηση mentions και πολλά άλλα.
  • Πώς εξελίσσεται μία συνηθισμένη διαπραγμάτευση για backlinks και πώς την διαχειρίζεται η ομάδα του Νίκου.
  • Πώς ένας επιχειρηματίας μπορεί να ξεκινήσει να κάνει SEO, πώς να χτίσει μια ομάδα SEO, και πώς μπορεί να αρχίσει να φέρνει αποτελέσματα και traffic.
  • Πώς μπορεί ένας marketer να επικοινωνήσει στο management μιας επιχείρησης την αξία του SEO και να εξασφαλίσει την στήριξη του.
  • Πώς μπορούμε να ανταγωνιστούμε τεράστιες εταιρείες με πολύ μεγαλύτερα resources από εμάς και να τους νικήσουμε τοπικά στο SEO. Αντίστοιχα, πώς μπορούμε να περιχαρακώσουμε τον εαυτό μας και να προστατεύσουμε τα keywords μας.
  • Τον πιο απλό τρόπο να μάθεις το τί πραγματικά λειτουργεί στο SEO και να γλιτώσεις πολύτιμο χρόνο στην ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
  • To γιατί συχνά ο SEO ανταγωνισμός μας δεν είναι οι εταιρείες με ανταγωνιστικά προϊόντα αλλά οι affiliate marketers και πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα keywords τους.
  • Τί σημασία έχουν τα social signals στα rankings μας.
  • Πού τελειώνουν τα keywords και πού αρχίζει το thought leadership content.
  • Tι τεχνικές χρησιμοποιεί η Moosend για να αποκτήσει leads βάσει των keywords που έχει χρησιμοποιήσει ο χρήστης.
  • Τί μπορεί να πάει στραβά στο SEO, ξεκινώντας από πραγματικά καταστροφικές περιπτώσεις και καταλήγοντας σε συνηθισμένα σενάρια.
  • Πώς ελέγχο

Support the show

Γράψου στο EMAIL ACADEMY: https://www.emailacademy.gr

Podcast links


Προσωπικά links

Περισσότερα επεισόδια

100. Φτάσαμε τα 300 Κιλά Μάρκετινγκ! Email Academy launch

Σου άρεσε το επεισόδιο;100 επεισόδια λοιπόν.Το γιορτάζω λίγο μίζερα, μόνος μου, χωρίς guest, αλλά με μια ανακοίνωση που περίμενα καιρό...Το νέο μου project είναι πλέον LIVE: το Email Academy.💥🤩Αν ακούς “email marketing” και σκέφτεσαι spam, ήρθε η ώρα να το ξαναδείς από την αρχή. Όλες (ΟΛΕΣ) οι εταιρίες χρειάζονται Email Marketing και νομίζουν πως δεν το χρειάζονται. Γιατί;Γιατί δεν έχουν ιδέα...

99. Events, influencers και συνεργασίες - Γιώργος Κουράκος (AMG Media)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, φιλοξενώ τον Γιώργο Κουράκο, Managing Director της AMG Media, έναν τύπο που έχει φάει τα events με το κουτάλι και ξέρει πώς στήνονται. Μιλήσαμε χαλαρά αλλά ουσιαστικά για το πώς έχει αλλάξει το παιχνίδι, τι ρόλο παίζουν οι influencers στην επιτυχία ενός event και γιατί η στρατηγική χωρίς συνεργασία δεν πάει μακριά.Τι κρατάμε από τη συζήτηση:Το...

98. Οι εκθέσεις σαν εργαλείο Marketing - Γ. Μούζος & Π. Καυκόπουλος (ROTA)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, κάθισα με τον Γιώργο Μούζο και τον Πάνο Καυκόπουλο από τη Rota Exhibitions για να μιλήσουμε για τον ρόλο που παίζουν οι εκθέσεις στο σύγχρονο marketing. Μιλήσαμε για την αξία της προσωπικής επαφής στις επιχειρήσεις, πώς να αξιολογούμε την επένδυση σε μια έκθεση, αλλά και για τα συχνά λάθη που κάνουν οι εταιρείες όταν συμμετέχουν. Η κουβέντα πήγε και...