podlist.gr

9. Νίκος Δημητρίου - Απογειώνοντας το SaaS προϊόν σου με inhouse ομάδα SEO

Σου άρεσε το επεισόδιο;

  • Ποιες είναι οι δυνατότητες που έχει ένα SEO πρόγραμμα, ποιός είναι ο πραγματικός χρονικός ορίζοντας του.
  • Πως η ομάδα SEO & content της Moosend έχει καταφέρει να πάρει ανταγωνιστικά international keywords από εταιρείες μεγαθήρια του εξωτερικού όπως είναι η Hubspot.
  • Την σημασία που έχει η ποιότητα του περιεχομένου μας και πώς μπορούμε να το απογειώσουμε δημιουργώντας backlinks και αναφορές σε αυτό.
  • Την ισορροπία μεταξύ content creation και content distribution καθώς και το πώς ο Νίκος θα έχτιζε μία ομάδα από την αρχή ώστε να καλυφθούν αυτές οι δύο διαδικασίες. Ο Νίκος υπογράμμισε ότι το distribution είναι ακόμη πιο σημαντικό από το content creation και μας εξήγησε γιατί.
  • Πώς ο Νίκος προσέγγισε την στρατηγική SEO στην Moosend, ξεκινώντας από το πρώτο audit, το πώς συστηματοποίησε το link-building, τις αναφορές και τα resources που χρησιμοποίησε, προηγμένες τεχνικές outreach και διαπραγμάτευσης για την απόκτηση mentions και πολλά άλλα.
  • Πώς εξελίσσεται μία συνηθισμένη διαπραγμάτευση για backlinks και πώς την διαχειρίζεται η ομάδα του Νίκου.
  • Πώς ένας επιχειρηματίας μπορεί να ξεκινήσει να κάνει SEO, πώς να χτίσει μια ομάδα SEO, και πώς μπορεί να αρχίσει να φέρνει αποτελέσματα και traffic.
  • Πώς μπορεί ένας marketer να επικοινωνήσει στο management μιας επιχείρησης την αξία του SEO και να εξασφαλίσει την στήριξη του.
  • Πώς μπορούμε να ανταγωνιστούμε τεράστιες εταιρείες με πολύ μεγαλύτερα resources από εμάς και να τους νικήσουμε τοπικά στο SEO. Αντίστοιχα, πώς μπορούμε να περιχαρακώσουμε τον εαυτό μας και να προστατεύσουμε τα keywords μας.
  • Τον πιο απλό τρόπο να μάθεις το τί πραγματικά λειτουργεί στο SEO και να γλιτώσεις πολύτιμο χρόνο στην ανάπτυξη της στρατηγικής σου.
  • To γιατί συχνά ο SEO ανταγωνισμός μας δεν είναι οι εταιρείες με ανταγωνιστικά προϊόντα αλλά οι affiliate marketers και πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα keywords τους.
  • Τί σημασία έχουν τα social signals στα rankings μας.
  • Πού τελειώνουν τα keywords και πού αρχίζει το thought leadership content.
  • Tι τεχνικές χρη

Μετά από 5 sold-out σεμινάρια, το γνωστό μου course αλλάζει και γίνεται η πρώτη ακαδημία email marketing! Ανανεώνεται για να γίνει πιο προσιτό και πρακτικό. Ιδανικό για επιχειρηματίες και marketers. Η ακαδημία ανακοινώνεται σύντομα! Γράψου στο iamnontas.com/waitlist για να είσαι ο πρώτος που θα το μάθει.

Support the show

Γράψου στο Email Marketing Course μου: https://iamnontas.com/waitlist

Podcast links


Προσωπικά links

  • iamnontas.com
  • Το Linkedin μου
  • Δοκίμασε την email πλατφορμα Moosend δωρεάν για 30 μέρες
  • Κάνε το δικό σου Podcast με το Riverside.
  • Στήριξε το Podcast εδώ.

Περισσότερα επεισόδια

94. Cyber security στην Ελλάδα: Πόσο προστατευμένοι είμαστε; - Κωνσταντίνος Παπαχαραλάμπους (EMPIST)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Στο νέο επεισόδιο, φιλοξενούμε τον Κωνσταντίνο Παπαχαραλάμπους από την EMPIST, ο οποίος μιλάει για τη σημασία του cyber security και των προληπτικών υπηρεσιών IT στην Ελλάδα. Συζητάμε για τις σύγχρονες απειλές στον κυβερνοχώρο, μοιραζόμαστε ιστορίες τρόμου (και όχι μόνο) από τον επιχειρηματικό κόσμο και μαθαίνουμε για το τι κίνδυνοι υπάρχουν εκεί "εξω" και πώς να...

93. Είσαι up-to-date με τα digital analytics; - Δημήτρης Ανδρεαδάκης (KINESSO)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Μετά από μια μικρή παύση, επιστρέψαμε δυναμικά με τον πρώτο μας καλεσμένο για το 2025, τον Δημήτρη Ανδρεαδάκη, teamleader στο τμήμα Digital Analytics της KINESSO. Σε αυτό το επεισόδιο, εξερευνούμε τον κόσμο των δεδομένων στα digital analytics, που συχνά παραβλέπεται αλλά είναι κρίσιμος για το Digital Marketing. Ανακαλύψετε τι νέο υπάρχει στα Google Analytics, πώς να...

92. Φτιάξε Landing Pages που να πουλάνε, με τον Ανδρέα Καραβανά (WEDOHYPE)

Σου άρεσε το επεισόδιο;Σε αυτό το επεισόδιο, εξερευνούμε με τον Ανδρέα Καραβανά, co-founder του agency WEDOHYPE, τις landing pages και τη σημασία τους για το σύγχρονο marketing, με παραδείγματα και δυνατά case studies. Μιλάμε για τις διαφορές μεταξύ απλών ιστοσελίδων και landing pages, τις στρατηγικές που οδηγούν σε υψηλά conversion rates και τις τεχνολογικές εξελίξεις που αλλάζουν το τοπίο του...