podlist.gr

Trip Flakes, με τον Χάρη και τον Αργύρη

Μέσα από τους Trip Flakes, ένα ταξιδιωτικό Podcast κανάλι, ο Χάρης και ο Αργύρης, μιλάνε για αυτά που ξέρουν καλύτερα: ταινίες που θα σε ταξιδέψουν σε άγνωστα μέρη αλλά και για εμπειρίες από τις ταξιδιωτικές τους εξορμήσεις. Εσύ, πόσα κοινά μπορείς να βρεις μαζί τους;

επεισόδια 57
διάρκεια 39 ώρες
συχνότητα μηνιαία
επεισόδιο πριν
ηλικία
προσθήκη πριν

Θα μας βρεις στη ΒΡΑΖΙΛΙΑ

Κι αφού γυρίσαμε την Ευρώπη από Βορρά Νότο, Δύση κι Ανατολή, ταξιδέψαμε στα μήκη και πλάτη της γης μέσα από άλλους ταξιδευτές, μοιραστήκαμε την εμπειρία Ελλήνων που ζουν μακριά από τη χώρα, για λίγα ή περισσότερα χρόνια δεν έχει σημασία. Στο τελευταίο επεισόδιο της σεζόν και των Trip Flakes, θέλαμε να μιλήσουμε για ένα από τα ομορφότερα ταξίδια που έγιναν. Σε μια από τις πιο φωτεινές αλλά και...

Με την Κέλλυ στη Ρουάντα - Έλληνες στην Απέξω

Η Ευρώπη ακούγεται ιδανική για μετανάστευση, η Αμερική ονειρική και σε κάποιες χώρες της Ασίας γίνεται δουλίτσα. Αλλά τι θα έλεγες για μετακόμιση...στην Αφρική; Η Κέλλυ μας μιλάει για τη μεγάλη απόφαση που πήρε να φύγει στη Ρουάντα και να αναζητήσει μια άλλη ζωή εκεί. Και δεν είναι λίγες οι συνθήκες που την κάνουν να μοιάζει... διαφορετική, με την καλή έννοια! Βρες την Κέλλυ στο Instagram...

Θα μας βρεις στην ΑΥΣΤΡΙΑ

Η Αυστρία είναι μια πανέμορφη χώρα (αντικειμενικά!) που συνδυάζει μαγευτική φύση και εξαιρετικά μνημεία. Από την πρωτεύουσα μέχρι τα χωριά, μεγάλες πόλεις και πεδιάδες διάσπαρτες με λίμνες και ποτάμια, όποια διαδρομή και αν διαλέξει κανείς θα χορτάσει με εικόνες γραφικές. Γενικά, όλη η χώρα κρύβει μια μαγεία και δεν είμαστε μόνο εμείς που το λέμε. Αλλά, τι να κάνουμε, σε αυτό το Podcast...

Με τον Στέλιο στην Ιαπωνία - Έλληνες στην Απέξω

Πολλοί οι Έλληνες της Ευρώπης, όχι λιγότεροι κι αυτοί στην Αμερική, αλλά ήξερες ότι υπάρχουν και αρκετοί στην Ασία με μερικούς από αυτούς στην Ιαπωνία; Καλά, μη φανταστείς και γκέτο αλλά πλέον, χάρη στη τεχνολογία, μπορείς να ανακαλύψεις αρκετούς να ζουν εκεί. Όπως ο Στέλιος, με τον οποίο συζητάμε για τη ζωή και τις ιδιαιτερότητες στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, τη νοσταλγία για την Ελλάδα...

Κάτι τελευταίο από Βορρά - Στάση στην Στοκχόλμη

Όπως κάθε ταξίδι, έτσι και η σκανδιναβική μας περιήγηση φτάνει στο τέλος της. Μια τελευταία δόση από την πρωτεύουσα της Σουηδίας, την πανέμορφη Στοκχόλμη με τα νησάκια της, τους γεμάτους κόσμο δρόμους, τις υπέροχες στάσεις μετρό, την παλιά πόλη που θυμίζει Ιόνιο και τις βόλτες με τα καραβάκια, τόσο απλά, σα να παίρνεις... το συρμό του Μετρό! Ακολούθησε το Instagram του Podcast

Με τον Νίκο και τον Δημήτρη στις Η.Π.Α - Έλληνες στην Απέξω

Μπορεί η Ευρώπη να έχει... τους Ελληνές της, αλλά τι συμβαίνει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού; Πετάμε λοιπόν, έστω και διαδικτυακά για τις ΗΠΑ και τη Βοστώνη για να συνομιλήσουμε με τον Νίκο και τον Δημήτρη, δύο παιδιά μιας άλλη γενιάς. Τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν όταν άφησαν τον ήλιο της Πελοποννήσου για το κρύο, τα προβλήματα που ξεπέρασαν και πως κατάφεραν να φτιάξουν μια άλλη ζωή στη...

Πόσο πιο βόρεια - Στάση στο Γκέτεμποργκ

Έχεις ακούσει ποτέ για τη «Θεσσαλονίκη της Σουηδίας»; Μάλλον όχι, γιατί ήταν δικιά μας δημιουργία και ΠΟΠ πια για την πόλη του Γκέτεμποργκ. Εκεί που χτυπάει η καρδιά των φοιτητών της Σουηδίας, εκεί που ο ήλιος αργεί να δύσει. Και σαν παρέα ιδιαίτερων χαρακτήρων, βρήκαμε το «El Camino De La Paz» να ταυτιστούμε σε αυτό το επεισόδιο. Ακολούθησε το Instagram του Podcast

Με τη Δήμητρα και τη Χαρά στην Ολλάνδια - 'Ελληνες στην Απέξω

Επόμενη στάση... ξανά πίσω για Ολλανδία! Αποφεύγοντας τουρίστες και κεκάκια που εφραίνουν καρδίαν και μυαλό, εντοπίσαμε δύο αδερφές που ζούνε τη δικιά τους εκδοχή στη χώρα της τουλίπας. Η Δήμητρα και η Χαρά μιλάνε στους Trip Flakes μέσα από δύο διαφορετικές αλλά άμεσα συνδεδεμένες ιστορίες για τις δυσκολίες που της ωθήσαν στο εξωτερικό, τις ευκαιρίες που είναι περισσότερες από την Ελλάδα και τα...

Πιο πάνω στο Βορρά - Στάση στο Χέλσινμποργκ

Οι εκδρομές χωρίς πλάνο έχουν τα ωραία τους! Όπως αυτή η στάση στο Χέλσινγκμποργκ, μια πόλη μάλλον άγνωστη στους περισσότερους από εμάς. Δίπλα στη θάλασσα, με τα δικά της καλά, το "Ναύπλιο της Σουηδίας" εντυπωσιάζει. Και πήραμε το ταξί για A night on earth στις οθόνες μας. Ακολούθησε το Instagram του Podcast

Με τη Νατάσα στη Σουηδία - 'Ελληνες στην Απέξω

Επόμενη στάση και πάλι Σουηδία! Όχι για να μιλήσουμε για τις δικές μας περιπέτειες αλλά για να ακούσουμε τις περιπέτειες μιας Ελληνίδας που έφυγε για τα ξένα και τελικά... έμεινε απέξω! Η Νατάσα Παυλίτσεβιτς μιλάει στους Trip Flakes για κάθε αρχή που είναι δύσκολη, τα πλεονεκτήματα και την ποιότητα ζωής στο εξωτερικό αλλά και για το εκπαιδευτικό σύστημα στη Σουηδία. Κάποια πράγματα μοιάζουν...

Η συνέχεια του Βορρά - Στάση στο Μάλμε

Αφού φτάσαμε μέχρι εδώ γίνεται να σταματήσουμε; Εισιτήριο τρένου και φύγαμε για Μάλμε! Άλλωστε, κάτι θα έχει και εκεί η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Σουηδίας. Κι επειδή τα νεύρα μας λίγο δοκιμάστηκαν, βάλαμε να δούμε το Summer Survivors για να χαλαρώσουμε. Ακολούθησε το Instagram του Podcast

Με τη Μαρία στη Δανία - Έλληνες στην Απέξω

Πώς είναι η ζωή στη Δανία; Ο καιρός επηρεάζει τη διάθεση; Το φαγητό είναι ακριβό σε όλη τη χώρα; Και τι προσφέρει σε κάποιον που αποφασίζει να αφήσει τη ζεστή θαλπωρή της Ελλάδας για την κρύα ατμόσφαιρα της χώρας του Βορρά; Η πρώτη συζήτηση με τη Μαρία Αχιλλίδου για τη σειρά Έλληνες στην Απέξω. Βρες την Μαρία στο Instagram: Ακολούθησε το Instagram του Podcast:

Ο Βορράς μας καλεί - Στάση στην Κοπεγχάγη

Από τους 35 βαθμούς Κελσίου της Ελλάδας, τον καύσωνα του καλοκαιριού και τα κοντομάνικα, βρεθήκαμε στην πανέμορφη πρωτεύουσα της Κοπεγχάγης. Με απώτερο σκοπό να φτάσουμε πιο μακριά και να επισκεφτούμε διάφορες πόλεις του Βορρά. Παράλληλα, σχολιάζουμε για πρώτη φορά ταινία που διαδραματίζεται στα μέρη όπου γυρίσαμε κι εμείς - Copenhagen. Ακολούθησε το Instagram του Podcast

Εσσεν - Με τρένο στη Δυτική Γερμανία (Part 5 το τελευταίο)

Το οδοιπορικό στη δυτική πλευρά της Γερμανίας φτάνει στο τέλος του. Με τελική στάση την πόλη του Έσσεν!Λίγο άδοξα, με απροσδόκητες συναντήσεις και εκπλήξεις και τους Trip Flakes να έχουν αλλάξει δρόμους. Ταινία του επεισοδίου; Come as you are - Μια ιδαίτερη παρέα ατόμων με ειδικές ανάγκες ξεκινάν ένα ταξίδι ενάντια στα θέλω των γονιών τους για να καλύψουν... τις σεξουαλικές τους ανάγκες...

Βόννη - Με τρένο στη Δυτική Γερμανία (Part 4)

Το οδοιπορικό στη δυτική πλευρά της Γερμανίας συνεχίζεται σε μια από τις παλιές πρωτεύουσες της χώρας. Το τρένο μας φέρνει έξω από το Βόννη, εκεί όπου γεννήθηκε ένας από τους μεγαλύτερους μουσικούς του κόσμου, ο Μπετόβεν. Ταινία του επεισοδίου; Goodbye Berlin - Δύο νεαρά παιδιά αποφασίζουν να κάνουν το πιο επεισοδιακό ταξίδι της ζωής τους στην αρχή του καλοκαιριού. Και που καταλήγουν; Μακριά...

Άαχεν - Με τρένο στη Δυτική Γερμανία (Part 3)

Το οδοιπορικό στη δυτική πλευρά της Γερμανίας συνεχίζεται σε μια από τις πιο ιστορικές πόλεις της χώρας Το τρένο μας φέρνει έξω από το Άαχεν, την πόλη όπου γεννήθηκε ο Καρλομάγνος, την πόλη που γλίτωσε από τον διάβολο, την πόλη από όπου μπορείς να επισκεφτείς τρεις χώρες σε μια ημέρα. Ταινία του επεισοδίου; 303 - Δύο νέοι ταξιδεύουν με ένα βανάκι από το Βερολίνο στην Πορτογαλία, περνώντας από...

Κολωνία - Με τρένο στη Δυτική Γερμανία (Part 2)

Το οδοιπορικό στη δυτική πλευρά της Γερμανίας συνεχίζεται! Το τρένο μας φέρνει σε μια απο τις σημαντικότερες πόλεις της χώρας, την εντυπωσιακή Κολωνία με τον εμβληματικό καθεδρικό που εντυπωσιάζει κάθε επισκέπτη. Κι εμείς, μείναμε με το στόμα ανοιχτό. Ταινία του επεισοδίου; The Darjeeling Limited Ταξίδι με τρένο στα βάθη της Ινδίας, ταξίδι τριών αδερφών που ψάχνουν να βρουν το χαμένο τους εαυτό...

Ντίσελντορφ - Με τρένο στη Δυτική Γερμανία (Part 1)

Καλωσήρθατε και πάλι στο φτωχικό μας. Μετά από μερικούς μήνες απουσίας, επιστρέψαμε με μια νέα περιπλάνηση. Παίρνουμε το τρένο και ξεκινάμε να ανακαλύψουμε το Ντίσελντορφ, την παλιά πόλη, την προμεναδα δίπλα στο ποτάμι και τους ιαπωνικούς κήπους έξω απ' το κέντρο. Ταινία της εβδομάδας; What we did in our holiday! Ταξίδι στα Highlands και άλλα πολλά σε ένα ιδιαίτερο επεισόδιο με τη γνωστή...

ΕΡΧΕΤΑΙ 3Η ΣΕΖΟΝ

Ποιος να το έλεγε ότι θα φτάναμε για ακόμη μια σεζόν στα αυτιά; Αυτή τη φορά ταξιδεύουμε σε άλλη χώρα, παρέα πλέον αυτή τη φορά, ενώ θα έχουμε όπως πάντα καλεσμένους από διάφορα μέρη του πλανήτη. Το γουστάρατε, το αγαπήσατε και εμείς λέμε να σας τιμήσουμε. Τα λέμε σύντομα!

Μιλώντας με τον Δημήτρη Δημητριάδη για τα ταξίδια στο Μέλλον #31 (Τελευταίο 2ης Σεζόν)

Ποτέ θα δούμε βαπόρια με φτερά να κόβουν βόλτες; Η Α.Ι. ενδέχεται να επικρατήσει σύντομα στα ταξίδια μας; Και τι είναι τελοσπάντων ο 'φουτουρισμος"; Αυτά και άλλα πολλά μας εξηγεί ο Δημήτρης Δημητριάδης και περιγράφει πώς ενδέχεται να είναι τα ταξίδια στο μέλλον. Από την καλή και από την ανάποδη πλευρά. Ακολουθήστε το Instagram και το Youtube του Podcast Βρείτε τον Δημήτρη στο και YouTube