podlist.gr

Άκου Μάνα
Άκου Μάνα

Κακός δάσκαλος και οι καλύτεροι τρόποι αντιμετώπισής του | #75

Ο χαρακτηρισμός «κακός» δεν είναι πάντα εύστοχος ή δόκιμος, αλλά, για να το αντιστρέψω, όταν μια δασκάλα/δάσκαλός, δεν είναι καλή/καλός, τότε τι είναι; σίγουρα ένας κακός δάσκαλος. Και ποιος είναι ο άμεσος αποδέκτης της ακαταλληλότητας ενός παιδαγωγού/εκπαιδευτικού; τα παιδιά. Αντίστοιχα, ο δάσκαλος είναι ο άμεσος αποδέκτης της ανευθυνότητας ενός κακού μαθητή. Αλλά οι απαιτήσεις που έχεις από τον ενήλικα που διδάσκει τα παιδιά, είναι πάντα πολύ περισσότερες. Και δικαίως. Ποια πρέπει να είναι η θέση του γονιού; Για τη σχέση κακός δάσκαλος- μαθητής μιλάμε με την παιδοψυχολόγο, Κλαίρη Σειραδάκη

Πηγή: https://www.ladylike.gr/tag/akou-mana/

Περισσότερα επεισόδια

Φρόσω Φωτεινάκη, πότε ένα παιδί είναι παραβιασμένο από τα «αθώα» αγγίγματα των μεγάλων; | #91

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κοριτσιού συζητάμε με τη συμβουλευτική ψυχολόγο, ψυχοδυναμική θεραπεύτρια και συγγραφέα, Φρόσω Φωτεινάκη για το ασφαλές άγγιγμα και τα όρια που πρέπει να θέτει ένα παιδί σε οτιδήποτε αφορά το σώμα τους. Οι αγκαλιές, τα αγγίγματα και οι υποδείξεις μας στον τρόπο που τα αντιμετωπίζουν τα παιδιά είναι άμεσα συνδεδεμένα με την κατανόηση της συναίνεσης, τον αυτοσεβασμό...

Πώς ξέρουμε τι ταλέντο έχει ένα παιδί και πόσες δραστηριότητες αντέχει; | #90

Πώς θα ανακαλύψουμε ποια είναι τα πραγματικα ταλέντα των παιδιών μας; υπάρχει σωστή στιγμή; κι αν δεν αξιοποιηθούν ποτέ; Έχει νόημα να τα αναζητήσουμε έγκαιρα; Πόσες δραστηριότητες αντέχει ένα παιδί; Τι είναι η πολλαπλή νοημοσύνη; Παίρνουμε τις απαντήσεις από την εξειδικευμένη παιδαγωγό, Ελένη Γαρυφαλάκη.

Έρωτας στην εφηβεία: Τι λέμε σε ένα παιδί που μόλις χώρισε

Τα βέλη του έρωτα χτυπάνε από νωρίς. Από μία ηλικία και μετά, η απόρριψη πονάει. Το παιδί βιώνει ερωτική απογοήτευση και μαζί του πονάμε κι εμείς. Πώς θα του απαλύνουμε το δράμα; Ποιες συμπεριφορές των γονέων βοηθούν ένα παιδί στην (προ)εφηβεία που πονάει από αγάπη; Τι δεν πρέπει να του πούμε και πόσο παρεμβατικοί επιτρέπεται να είμαστε στο δράμα του; Προσωπικά μας βιώματα; αποκαλύπτουμε;...