podlist.gr

Business & Marketing Tips | Ξεκλειδώστε ξανά την έμπνευση

Στο 175ο επεισόδιο της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ξεκλειδώστε ξανά την έμπνευση», συζητάμε για ένα από τα πιο ανθρώπινα — και ταυτόχρονα κρίσιμα — ζητήματα για κάθε επιχειρηματία: τη στιγμή που χάνεται η έμπνευση. Συγκεκριμένα θα δούμε: Τι κάνουμε όταν η επιχείρηση περνά κρίση και μαζί της και η ψυχολογία μας; Πώς μπορούμε να ανακτήσουμε την εσωτερική μας φλόγα μέσα από την ίδια την επιχειρηματική μας δράση; Ποιον ρόλο έχουν η επαφή με τον πελάτη, ο απολογισμός των επιτυχιών και η σύνδεση με το αρχικό μας “γιατί”; Από τη σκληρή καθημερινότητα, στις μικρές νίκες που ξεχάσαμε. Από το αδιέξοδο του σήμερα, στην ελπίδα του μέλλοντος. Αυτό το επεισόδιο είναι μια πρόσκληση να κοιτάξετε ξανά την επιχείρησή σας όχι σαν βάρος — αλλά σαν πηγή έμπνευσης.

Πηγή: https://www.athensvoice.gr/gallery/podcasts

Περισσότερα επεισόδια

Taste Μakers by efood: Ο Μιχάλης Μαντζουράνης μιλάει για το Jackaroo

Το όνομα «Jackaroo» σημαίνει βοηθός αγελαδάρη. Ποιος, όμως, έστησε όλη την ιδέα πίσω από το μαγαζί με τις μεγαλύτερες ουρές στην Αθήνα;Είναι ο Μιχάλης Μαντζουράνης και στο σημερινό επεισόδιο The Taste Makers by efood μας μιλάει για την έμπνευσή του, για το πώς καταφέρνει να φέρει εις πέρας τόσες παραγγελίες καθημερινά, αλλά και μας αποκαλύπτει αποκλειστικά τα επόμενά του σχέδια, που κι αυτά...

Αλήθειες με τη Σουζάνα Παπαφάγου | Ατελοφοβία: Ο φόβος να μην είμαι αρκετός

Υπάρχουν άνθρωποι που δεν ξεκινούν τίποτα αν δεν είναι σίγουροι πως θα το κάνουν τέλεια. Άλλοι που διορθώνουν ξανά και ξανά το παραμικρό, ώσπου χάνουν τη χαρά της δημιουργίας. Και κάποιοι που μένουν ακίνητοι — όχι από τεμπελιά, αλλά από φόβο. Φόβο μήπως φανούν ατελείς.Σε αυτό το επεισόδιο των Αληθειών, η Σουζάνα Παπαφάγου ανοίγει μια βαθιά συζήτηση για την ατελοφοβία, τον φόβο της ατέλειας και...

Business & Marketing Tips | Word of Mouth Marketing: Ο πελάτης ως η πιο ισχυρή διαφήμιση

Στο 182o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Επενδύστε στο word of mouth», συζητάμε για τη δύναμη της πιο παλιάς —αλλά και πιο αποτελεσματικής— μορφής διαφήμισης: της σύστασης από στόμα σε στόμα.Γιατί να ψάχνετε τον επόμενο celebrity ambassador, όταν ο πιο ισχυρός πρεσβευτής της μάρκας σας μπορεί να είναι… ο ίδιος ο πελάτης σας;Μαζί αναλύουμε:Πώς η ποιότητα...