podlist.gr

5 δεξιότητες πώλησης βγαλμένες από την ψυχολογία

Στο 184o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «5 δεξιότητες πώλησης, βγαλμένες από την ψυχολογία», μιλάμε για τις ψυχολογικές αρχές που κρύβονται πίσω από κάθε επιτυχημένη πώληση.

Η πώληση δεν είναι μόνο τεχνική ή εκπαίδευση· είναι πρωτίστως επικοινωνία, κατανόηση και ανθρώπινησύνδεση.

Από τη δύναμη της πρώτης φράσης, μέχρι την αξία της σιωπής και την ικανότητα να ακούς πραγματικά,κάθε δεξιότητα έχει τη ρίζα της στην ψυχολογία.

Σε αυτό το podcast αναλύονται πέντε βασικές ψυχολογικές δεξιότητες που μπορούν να μεταμορφώσουν τοντρόπο με τον οποίο προσεγγίζετε τους πελάτες σας — κάνοντάς σας πιο αποτελεσματικούς, πιο αληθινούς και τελικά, πιο πειστικούς.

Ένα επεισόδιο για όσους πιστεύουν ότι η πώληση είναι τέχνη — και η ψυχολογία, το μυστικό της εργαλείο.

Πηγή: https://podcasters.spotify.com/pod/show/athens-voice152/episodes/5-e3b68pi

Περισσότερα επεισόδια

Ο μεγάλος άγραφος κανόνας του branding

Στο 183o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Ο μεγάλος άγραφος κανόνας του branding», μιλάμε για το στοιχείο που δεν περιγράφεται σε κανένα brand manual, αλλά καθορίζει την επιτυχία κάθε επιχείρησης: την εμπιστοσύνη.Γιατί τα brands δεν χτίζονται μόνο πάνω στην αισθητική,τη διαφοροποίηση ή την αυθεντικότητα, αλλά πάνω στη συνέπεια, την ποιότητα και την...

Word of Mouth Marketing: Ο πελάτης ως η πιο ισχυρή διαφήμιση

Στο 182o podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Επενδύστε στο word of mouth», συζητάμε για τη δύναμη της πιο παλιάς —αλλά και πιο αποτελεσματικής— μορφής διαφήμισης: της σύστασης από στόμα σε στόμα.Γιατί να ψάχνετε τον επόμενο celebrity ambassador, όταν ο πιο ισχυρός πρεσβευτής της μάρκας σας μπορεί να είναι… ο ίδιος ο πελάτης σας;Μαζί αναλύουμε:Πώς η ποιότητα...

Η στιγμή που ο καταναλωτής σας ψάχνει

Στο 181ο podcast της στήλης Business & Marketing Tips της Athens Voice με τίτλο «Η στιγμή που ο καταναλωτής σας ψάχνει», συζητάμε για τις micromoments — τις μικρές εκείνες στιγμές που όμως καθορίζουν μεγάλες αποφάσεις αγοράς. Πότε και πώς ψάχνει ο πελάτης σας για πληροφορίες; Τι κάνει όταν θέλει να μάθει, να πάει, να κάνει ή να αγοράσει; Και το πιο σημαντικό: πού βρίσκεστε εσείς εκείνη τη...